Mode & Beauty alle pijlers

Mousse voor volume

08-10-2014 10:06 8 berichten
Advies gevraagd! Ik ben op zoek naar een volume mousse voor lang haar. Ik heb lang pump up van Fudge gebruikt, dit kwam uit de flacon als een gel en werd dan mousse als je je handen over elkaar wreef. Fijn product! Maar helaas verkopen ze deze niet meer. Nu ben ik op zoek naar iets soortgelijks. Mousse van bijvoorbeeld Andrelon maakt je haar snel hard en droog vind ik. Ik hoop dat iemand een goed product kan aanraden!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee Ben ook op zoek naar iets dat wel volume toevoegt, maar mijn haar niet uitdroogt of pluizig maakt. Ik had ook een heel fijn product uit Australie, maar ook dat wordt hier niet meer verkocht. Helaas geen tips dus.
Ik ben erg tevreden over de Volupt spray van Sebastian.
Is een wax-mousse een idee? Dat droogt niet. Ik gebruik zelf die van new wave. Niet teveel gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik volume shampoo en conditioner van john frida.

Ook gebruik ik hiervan de haarmousse.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik sinds Pump Up eruit is de Fudge Bodyfying Style Whip. Ik vind hem perfect, maakt absoluut niet hard of stug. Geeft lekker veel stevigheid en volume, zeker als je hem op je aanzet gebruikt. Hier trouwens lang en heel dik haar.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel tevreden over de producten van Syoss. De volume mousse is wel wat vetter (droogt minder uit dan Andrélon), voor mijn droge pluizige haar is dat perfect.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Zooo jammer dat Fudge de pump up er uit heeft gehaald. Ik heb ook even de Fudge Bodyfying Style Whip geprobeerd, op advies van de webwinkel. Maar men, wat een meur! Zo zoetig, ik had meteen een zwerm bijen om me heen :-).

Daarna KMS uit America geprobeerd, geeft ook niet voldoende volume. Nu, naast de Sebastian shampoo voor volume, ook de mousse van Sebastian gekocht. Ben er redelijk tevreden over.

Maar toch: ik wil de Pump up van Fudge terug!!!!



Heeft iemand nog een voorraadje....?



Hou me aanbevolen voor tips.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven