Mode & Beauty alle pijlers

Nagels lakken in de trein

22-01-2017 23:02 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee vivadames,



Ik kamp niet met een groot probleem maar ik was meer benieuwd naar jullie mening.

Hoe denken jullie over het lakken van nagels in de bus/trein?

Het zou me s'ochtens veel tijd schelen maar ik kan me iets van ergernis voorstellen wat betreft de stank.

Hoe kijken jullie daar tegenaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Courage-- schreef op 22 januari 2017 @ 23:30:

[...]



Ja dus.

Je kan het ook vergelijken met lijm. Er zitten allerlei oplosmiddelen in nagellak die ongezond zijn, net als in lijm. Lijmsnuifen is ook heel ongezond.

Je stelt mensen ongevraagd bloot aan ongezonde stoffen. En dat in een ruimte die niet (optimaal) geventileerd wordt.



Tegenvraag: hoeveel mensen moeten aangeven in dit topic dat ze er last van hebben?

Is eentje voor jou voldoende om het voortaan te laten? Of doe je het als een soort poll? Meer dan 50%, dan doe je niet? Minder dan 50% dan doe je het wel?Wanneer de overgrote meerderheid had aangegeven dat het ze niet uitmaakt had ik het in een rustige trein nog wel overwogen. Echter, de reden van de astma die hiervoor genoemd werd is voor mij een reden om het sowieso te laten, ik had er zo nog niet over nagedacht
Alle reacties Link kopieren
Ik mis een polletje. Ik persoonlijk vind je nagels lakken in de trein niet erg sociaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:jopee schreef op 22 januari 2017 @ 23:36:

ik denk dat ik per ongeluk op het moment van lakken tegen haar elleboog zou stoten of zo. Ja, je zit ook zo krap he...En dat vind ik dus vervelend, mensen die niet fatsoenlijk aan kunnen geven als ze iets vervelend vinden.
quote:Babuino schreef op 22 januari 2017 @ 23:38:

[...]





En dat vind ik dus vervelend, mensen die niet fatsoenlijk aan kunnen geven als ze iets vervelend vinden.Heul erg met je eens. Vooral Omdat je hier een open vraag stelt.
**
quote:Babuino schreef op 22 januari 2017 @ 23:38:

[...]





En dat vind ik dus vervelend, mensen die niet fatsoenlijk aan kunnen geven als ze iets vervelend vinden.Het is voor veel mensen nogal een genante bedoening wanneer ze iemand moeten vertellen dat water nat is.
Alle reacties Link kopieren
Het is één van de geuren die mijn migraine gelijk vele malen erger maakt. Afschuwelijk. Liever niet dus!
Wauw, super asociaal. Er zat pas ook iemand haar nagels te vijlen in de trein, daar heb ik iets van gezegd. Goor!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit liever naast iemand die op iedere nagel een ander kleurtje doet in de trein dan de zoveelste naar zweet stinkende man die wijd met zijn benen gaat zitten en gaapt zonder hand voor zijn mond.
Niet doen. Het stinkt en getuigd van slechte manieren.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het in een stiltecoupé doen, dan kan niemand er iets van zeggen



Nee, serieus, ik zou het niet doen. Waarom mogelijk overlast bezorgen?
quote:Violetsverstandskies schreef op 22 januari 2017 @ 23:53:

Ik zit liever naast iemand die op iedere nagel een ander kleurtje doet in de trein dan de zoveelste naar zweet stinkende man die wijd met zijn benen gaat zitten en gaapt zonder hand voor zijn mond.Ik wil het allebei niet.
Vinden jullie nagellak echt allemaal stinken?



Het is wat overheersend ja (zou het dus ook niet in de trein doen, nee) maar echt stank zou ik het niet willen noemen. Ruik liever nagellak dan zweet of zo.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Sommige merken nagellak vind ik wel lekker ruiken net als aceton, make up remover, ach benzine ook. Maar om dat in de trein te doen, nee dat dan weer niet.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind het asociaal. Net als je haar borstelen en nagels knippen in de trein. Pas zat er een vrouw tegenover me haar tanden te poetsen . Nouja ze had vast wel een heel frisse adem daarna.
Alle reacties Link kopieren
Asociaal
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet doen. Zelf zou ik er niet zo mee zitten, maar ik weet dat veel mensen absoluut niet tegen die geur kunnen. Lekker thuis doen dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 22 januari 2017 @ 23:27:

[...]



Je kunt ook zelf als norm hebben dat je niemand overlast wil bezorgen, ongeacht wat anderen doen. Maar dat is misschien wel erg hautain.
Ik moet helemaal niks!
Niet doen, het stinkt ontzettend.



Ik snap sowieso niet zo goed waarom veel mensen de trein gebruiken als een soort verlengstuk van hun badkamer. Je bent niet thuis, gedraag je dan ook niet zo.
quote:Babuino schreef op 22 januari 2017 @ 23:38:

[...]





En dat vind ik dus vervelend, mensen die niet fatsoenlijk aan kunnen geven als ze iets vervelend vinden.Ik vind het vervelend dat sommige mensen niet snappen dat je sommige dingen gewoon thuis doet.
Tja mijn collega knipt zijn nagels op kantoor dus ik ben wel wat gewend
Alle reacties Link kopieren
Zo lang je ze niet gaat zitten knippen, zou het mij weinig boeien.
Such a beautiful place to be with Friends.
Asociaal, net zoals nagels knippen in het OV.
Alle reacties Link kopieren
quote:Damselindistress schreef op 23 januari 2017 @ 07:21:

Tja mijn collega knipt zijn nagels op kantoor dus ik ben wel wat gewend Gatver! En niemand zei er iets van?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven