Mode & Beauty alle pijlers

Nep Michael kors tas

08-10-2014 17:25 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,



Ik wil al heel lang graag een echte Michael kors tas, helaas kan ik dit niet betalen. Weet iemand misschien hoe ik aan een goedkope maar toch goede namaak tas kan komen?



Groetjes!
Dat is illegaal= strafbaar
Alle reacties Link kopieren
Koop gewoon een mooie tas die je wel kan betalen. Als je Michael Kors niet kan betalen is het gewoon niet voor je weggelegd, maar er zijn heus prachtige tassen die je je wel kan veroorloven zonder MK erop.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Sparen of een andere tas kopen. Mijn beide buurmeisjes hebben een nepperd gekocht in Turkije en die valt nu na 2 maanden al helemaal uit elkaar.

Ik heb zelf een echte maar die heb ik een outlet in het buitenland gekocht voor de helft van de prijs.
Alle reacties Link kopieren
Google eens op Michael Kors lookalike tas.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ja maar ik weet dan niet of ze wel aankomen...quote:Nouschi schreef op 08 oktober 2014 @ 17:32:

Google eens op Michael Kors lookalike tas.
Alle reacties Link kopieren
Outlet Batavia stad en Roermond hebben een MK winkel.

Voor de helft een echte.

Daar kun je beter voor sparen dan een nepperd, al heeft een vriendin van mij een mooie neppe in kroatie gekocht
Ren naar het prijzencircus van V&D.

Daar heb je deze week nog flink afgeprijsd leren tassen.

Misschien zit daar iets bij. Ik zag er genoeg, maar kon me inhouden. Voor 50 euro kon je daar leuke leren shoppers kopen, maar op is op.



Plak je er zelf een plaatje op.

Want gaat het om de naam of om een leuke tas?

Dure tas is vaak ook ongewenste aandacht.
Alle reacties Link kopieren
Geen namaakspullen kopen....

Spaar liever langer door of wacht op de sale.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:lisahxx schreef op 08 oktober 2014 @ 17:25:

Hallo mensen,



Ik wil al heel lang graag een echte Michael kors tas, helaas kan ik dit niet betalen. Weet iemand misschien hoe ik aan een goedkope maar toch goede namaak tas kan komen?



Groetjes!



In China, Turkije en op toeristenplekken in Spanje. Je mag enkele nepperts meenemen Nederland in.

Op eBay en Alibaba, maar dan loop je de kans op inbeslagname bij import.
geen MK, maar voor 19 euro. Heb ik niet zien hangen. Zie ik nu pas.

Er waren zat andere die echt mooi waren, maar ik heb me gehouden aan 2 exact dezelfde tassen in verschillende kleuren en met heel veel verschillende vakjes binnen in.

Dan hoef ik niet na te denken bij het overladen.



De verleiding was groot.
Alle reacties Link kopieren
Pumps pléase, het lijkt niet eens op MK.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Pumps die is mooi!! Heb je een site?
Ja in Turkije.



Heb zelf een prachtige neppe tas gehad van mijn zus uit Turkije. Iedereen vraagt waar ik hem gekocht heb.
quote:lactele schreef op 08 oktober 2014 @ 17:59:

Pumps die is mooi!! Heb je een site?V&D prijzencircus
En deze is ook mooi. Is van expresso: http://www.expresso.nl/ma ... re-zwart/nl/product/2564/

70 euro
quote:lisahxx schreef op 08 oktober 2014 @ 17:25:

Hallo mensen,



Ik wil al heel lang graag een echte Michael kors tas, helaas kan ik dit niet betalen. Weet iemand misschien hoe ik aan een goedkope maar toch goede namaak tas kan komen?



Groetjes!Even doorsparen. Het is geen Hermes.
O en Expresso heeft nog meer mooie. Deze is nieuw en 59,95



Zat mooie tassen.
Alle reacties Link kopieren
Een echte bij een outlet kopen? Ik heb liever geen neppe ivm slecht materiaal, dus bij de outlet heb je en echt en goedkoop!
In de uitverkoop zijn ze 50%. En als je iemand hebt die een keer naar Amerika gaat en voor je naar een outlet wil, is het helemaal goedkoop.
quote:momodoe schreef op 08 oktober 2014 @ 18:03:

Ja in Turkije.



Heb zelf een prachtige neppe tas gehad van mijn zus uit Turkije. Iedereen vraagt waar ik hem gekocht heb.



Waarom nep kopen? Ik snap dat echt niet waarom mensen dat doen. Dan gaat het toch niet om het model maar om het merk en de zogenaamde status?



Net als al die neppe LV zooi, te grappig.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 08 oktober 2014 @ 17:29:

Koop gewoon een mooie tas die je wel kan betalen. Als je Michael Kors niet kan betalen is het gewoon niet voor je weggelegd, maar er zijn heus prachtige tassen die je je wel kan veroorloven zonder MK erop.



Ahhhh Mrs, doe eens lief.

Jij hebt die tassen in alle soorten en maten, ik heb er laatst 41 bij je geteld kun je er niet 1 missen voor TO?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ja, en even off-topic. Bij de Hema hadden ze ook leuke leren jasjes voor 50 euro en mooie vesten. De kleur stond mij niet, maar model was wel aardig. Van een ontwerper.

Tassen vond ik niet zo. Maar ik zoek dus echt leer.
Dat kind wil een MK, da's toch duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 08 oktober 2014 @ 18:25:

Dat kind wil een MK, da's toch duidelijk.Precies. Zo meteen komen de vesten, let op.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven