Mode & Beauty alle pijlers

Nog meer Body Shop lovers?

15-07-2016 10:22 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gek op de Body Shop en heb al een flinke verzameling. ().

Ik ben benieuwd of er nog meer liefhebbers zijn en wat jullie favoriete producten zijn etc! Oh en foto's van je stash vind ik ook super leuk
Ik vind dat de douchegel zo moeilijk uit de flesjes gaat, vooral de cocos. Ik mis echt de pompjes.
Alle reacties Link kopieren
Yes! Onwijs fan van de coconut body butter en de Seaweed clarifying toner - voelt heel fijn op de huid. Lippy lipsticks ook een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
quote:beelicious schreef op 15 juli 2016 @ 10:24:

Ik vind dat de douchegel zo moeilijk uit de flesjes gaat, vooral de cocos. Ik mis echt de pompjes.Nu in de sale zijn die mega grote flessen met een pompje. Misschien kan je die beter nemen dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:AMELIE1988 schreef op 15 juli 2016 @ 10:28:

Yes! Onwijs fan van de coconut body butter en de Seaweed clarifying toner - voelt heel fijn op de huid. Lippy lipsticks ook een aanrader!Ja die kokos body butter vind ik ook zalig! De make-up moet ik nog ontdekken eigenlijk, daar heb ik nog niets van...hah
Dit lijkt op een verkapte spam trouwens door die link naar je YouTube account
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa schreef op 15 juli 2016 @ 10:33:

Dit lijkt op een verkapte spam trouwens door die link naar je YouTube account Waarom? Ik vind het leuk om mijn verzameling te laten zien. Geef toch duidelijk aan waar het filmpje om gaat. Vind je dat niet interessant, dan kijk je niet.
Je hoopt op volgers? Dit is dus spam!
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 15 juli 2016 @ 10:35:

Je hoopt op volgers? Dit is dus spam!



Hoe weet jij nou wat ik hoop? Ik hou van de Body Shop en vind het leuk daarover te kletsen etc. Ook foto's en filmpjes van anderen vind ik super leuk om te bekijken. Daar gaat het mij om!

Jij loopt alleen maar te zeuren en negativiteit uit te stralen, ga je tijd toch nuttig besteden joh.
Alle reacties Link kopieren
Leuke jurk!



Ik kocht vroeger veel meer body shop, geen idee waarom. Toch weer eens een keer gaan kijken.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:hillybilly79 schreef op 15 juli 2016 @ 10:43:

[...]





Hoe weet jij nou wat ik hoop? Ik hou van de Body Shop en vind het leuk daarover te kletsen etc. Ook foto's en filmpjes van anderen vind ik super leuk om te bekijken. Daar gaat het mij om!

Jij loopt alleen maar te zeuren en negativiteit uit te stralen, ga je tijd toch nuttig besteden joh.Haal dan de link weg. Want dit is gewoon verkapte spam
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 15 juli 2016 @ 10:44:

Leuke jurk!



Ik kocht vroeger veel meer body shop, geen idee waarom. Toch weer eens een keer gaan kijken.Thanks! Ik ben gek op jurkjes van Tante Betsy. Soms heb je van die periodes dat je meer van het ene koopt dan van het andere. Het is ook dat ik een Body Shop in de buurt heb, dat scheelt natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hier mijn voorraad.( edit, krijg foto niet in bericht ) Gisteren nog wat in de sale gekocht: perzik showergel en body butter, setje van de Argan Oil en een edt van de honeymania lijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die scrubs heel lekker! Ik koop bijna nooit iets voor mezelf

maar wel voor andere. Verkopers zijn ook altijd heel klantvriendelijk

en krijg altijd wat extra's mee om het uit te proberen.

Ik heb zelfs een klantenkaart.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een tijdje geleden wat dingen besteld bij de Body Shop, verliep allemaal niet ideaal, omdat je niet precies weet wanneer het komt. De bezorger bood het vervolgens maar één keer aan, en daarna ging het naar zo'n afhaal plek die buiten kantoortijden niet open is (muv zaterag), en waar het na een week weer retour gaat. Kon ik alsnog op zaterdag naar het centrum, dus had ik net zo goed zelf naar de winkel kunnen gaan...



Uiteindelijk wel tevreden met de producten, wat gezichtsverzorging besteld uit de vitamine E lijn, de gember shampoo, musk parfum olie en kreeg nog gratis scrub en handcrème bij mijn bestellingen. Recentelijk ben ik verhuisd, en heb nu een Body Shop op 10 minuutjes fietsen, dus als dingen op beginnen te raken kan ik het makkelijk bijhalen.
Leuk dat je enthousiast bent, maar het komt wel heel erg over alsof jij als blogger wordt gesponsord door the body shop en tante Betsy, en dat soort spam wordt hier niet zo gewaardeerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 15 juli 2016 @ 11:17:

Leuk dat je enthousiast bent, maar het komt wel heel erg over alsof jij als blogger wordt gesponsord door the body shop en tante Betsy, en dat soort spam wordt hier niet zo gewaardeerd.Was dat maar zo! Dan was mijn bankrekening ook meer gevuld. Ik moet alles zelf kopen hoor, waarom kan je niet ergens gewoon enthousiast over zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:amby schreef op 15 juli 2016 @ 11:15:

Ik had een tijdje geleden wat dingen besteld bij de Body Shop, verliep allemaal niet ideaal, omdat je niet precies weet wanneer het komt. De bezorger bood het vervolgens maar één keer aan, en daarna ging het naar zo'n afhaal plek die buiten kantoortijden niet open is (muv zaterag), en waar het na een week weer retour gaat. Kon ik alsnog op zaterdag naar het centrum, dus had ik net zo goed zelf naar de winkel kunnen gaan...



Uiteindelijk wel tevreden met de producten, wat gezichtsverzorging besteld uit de vitamine E lijn, de gember shampoo, musk parfum olie en kreeg nog gratis scrub en handcrème bij mijn bestellingen. Recentelijk ben ik verhuisd, en heb nu een Body Shop op 10 minuutjes fietsen, dus als dingen op beginnen te raken kan ik het makkelijk bijhalen.



Met de sale heb ik ook online besteld. TOen kreeg ik idd een sms met een tijdstip wanneer het bezorgt zou worden. Gelukkig was dit later op de middag en was ik thuis. Wat dat betreft kan je het inderdaad beter in de winkel halen. Nu was het zo dat online de kerstspulletjes van afgelopen jaar erbij zaten, die hadden ze in mijn plaatselijke Body Shop helaas niet.



De Vitamine E lijn heb ik ook. Erg lekker vind ik die. Hoe bevalt de shampoo? DIe ken ik nog niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jane-Ice schreef op 15 juli 2016 @ 11:14:

Ik vind die scrubs heel lekker! Ik koop bijna nooit iets voor mezelf

maar wel voor andere. Verkopers zijn ook altijd heel klantvriendelijk

en krijg altijd wat extra's mee om het uit te proberen.

Ik heb zelfs een klantenkaart. Ik heb de scrubs wel klaarstaan om te gebruiken. Maar wil eerst degene opmaken die ik nog heb staan. Eentje van Yves Rocher met kokos. Ook erg lekker.
Alle reacties Link kopieren
quote:hillybilly79 schreef op 15 juli 2016 @ 11:29:

[...]





Ik heb de scrubs wel klaarstaan om te gebruiken. Maar wil eerst degene opmaken die ik nog heb staan. Eentje van Yves Rocher met kokos. Ook erg lekker.Oh, ben je pas body shop lover dan?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jane-Ice schreef op 15 juli 2016 @ 11:35:

[...]





Oh, ben je pas body shop lover dan?Nee al een tijdje, maar ik had de scrubs nog niet in huis. Die heb ik onlangs met de sale gekocht. Ik gebruikte ook eigenlijk nooit veel body scrub, vergat het steeds. Maar nu staat het standaard in de douche en gebruik ik het veel vaker. ( en komt het ook een keertje op ).
Alle reacties Link kopieren
Ah!

Succes met je verzameling en genietse!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:hillybilly79 schreef op 15 juli 2016 @ 11:28:

[...]





Met de sale heb ik ook online besteld. TOen kreeg ik idd een sms met een tijdstip wanneer het bezorgt zou worden. Gelukkig was dit later op de middag en was ik thuis. Wat dat betreft kan je het inderdaad beter in de winkel halen. Nu was het zo dat online de kerstspulletjes van afgelopen jaar erbij zaten, die hadden ze in mijn plaatselijke Body Shop helaas niet.



De Vitamine E lijn heb ik ook. Erg lekker vind ik die. Hoe bevalt de shampoo? DIe ken ik nog niet.



Ik kreeg ook wel een melding dat het die dag afgeleverd ging worden, maar toen was ik op m'n werk. Ik probeer dingen meestal op momenten te bestellen dat ze op zaterdag bezorgd kunnen worden, maar omdat de bestellingen van de Body Shop uit Engeland moeten komen weet ik niet zo goed hoe lang het gaat duren en gaat die vlieger niet op. Ik heb nu overigens ook wel een afhaalpunt met ruimere openingstijden in de buurt. De eerste keer dat ik bestelde was ook eigenlijk vanwege alle kortingen en gratis dingen bij mijn bestelling, zijn de winkels daar ook zo makkelijk in?



Die shampoo vinden mijn vriend en ik trouwens erg lekker, hij is ook zuinig in gebruik. Maarrrr, het ruikt wel heel erg hard naar gember, daar moet je wel van houden. Sommige Body Shop producten hebben sowieso wel erg sterke geuren. Ik heb die mango handcrème, maar die vind mijn vriend niet lekker ruiken, dus ik doe 'm bijv. niet op voordat we samen in de auto stappen. Ik zou dus niet zo snel spontaan (online) bij ze spullen uitkiezen met fruitgeurtjes. Die vitamine E lijn ruikt wel heel aangenaam en niet overweldigend. Ook de olijven scrub die ik gratis bij mijn bestelling kreeg heeft een neutrale geur, en combineert zo dus makkelijk met andere producten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb aardbeien scrub gekregen. Ruikt nogal chemisch en je zit dan vol met kiwi pitjes! Vind ik maar niks.



Moringa vind ik wel lekker ruiken.

Om zelf te kopen vind ik het veel te duur.
Alle reacties Link kopieren
Moringa vind ik ook lekker. Aardbeien heb ik nog niet geroken in de winkel, trekt mij iets minder eigenlijk. Het lekkerste vind ik de vanille body butter van de kerst lijn van 2 jaar geleden. ( of was het 3 jaar geleden? )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven