Mode & Beauty alle pijlers

Oeps. 260 euro

01-12-2012 17:13 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames.



Kennen jullie dat?



Lang op zoek geweest naar een mooi paar laarzen. Laarzen zijn allemaal erg hoog nu en hebben een vrij brede schacht. Met mijn dunne benen altijd veel te brede laarzen.



Tot ik vandaag in een schoenenwinkel stond. En een paar laarzen aantrok tot net onder mijn knie en een korter paar.

En ze stonden allebei leuk!



Dus heb ik ze allebei gekocht haha.

In een keer 260 euro armen.



Even een oeps momentje.

Maar wel blij haha
Alle reacties Link kopieren
Twee paar voor 260 euro?! Koopje, dat ben ik voor 1 paar kwijt, minstens.
Alle reacties Link kopieren
Geniet ervan! Leuk dat je geslaagd bent! Je kunt nu toch ook weer een hele tijd vooruit, toch?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
260 euro voor 2 paar laarzen is toch niet zo duur? Ik betaal dat per paar en heb er heel veel en heel lang plezier van
Alle reacties Link kopieren
Haha echt?



Ze waren beide 130 euro.

Vind ik meer dan genoeg voor een paar laarzen!
Als je het kunt betalen en er zo blij van wordt dan is het prima toch Ik heb ook wel eens zo'n actie (toen ik vrij impulsief een tab kocht bijvoorbeeld, veel geld maar ben er nog steeds blij mee).



Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Elmervrouw schreef op 01 december 2012 @ 17:16:

Geniet ervan! Leuk dat je geslaagd bent! Je kunt nu toch ook weer een hele tijd vooruit, toch?





Met dat argument heb ik mezelf ook overtuigd.

Nu maar even het hele winter seizoen geen nieuwe schoenen meer kopen :-)
Ik ken het niet, want fashion interesseert mij geen ruk. Maar als jij er zo blij van wordt en je hoeft niet de rest van de maand bij je moeder te eten is het toch prima? Veel plezier met je laarzen!
Haha ik had reacties verwacht dat mensen het wel veel geld zouden vinden voor 2 paar schoenen (maargoed dat komt waarschijnlijk omdat ik zelf altijd veel goedkopere schoenen koop en niet zoveel uit zou (durven) geven aan schoenen. Duurste dat ik ben gegaan was 80 euro voor mijn all stars ).
Alle reacties Link kopieren
130 voor een mooi paar laarzen is echt niet duur.



Veel plezier ermee, ik ben jaloers op je.
Liever elitair dan een pauper!
Ach, het is alleen maar goed dat er mensen bestaan zoals jij. Als iedereen maar op zijn geld blijft zitten zoals het nibud adviseert komt het nooit meer goed met die crisis .
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het probleem, hoewel ik 1.80 ben zijn mijn onderbenen zo dun dat laarzen bijna altijd te wijd zijn, net klein duipmpje met de zevenmijlslaarzen. Ik sta er midden in.

Dus ik zeg: gefeliciteerd met je aankoop en geniet er van!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 december 2012 @ 17:19:

Ik ken het niet, want fashion interesseert mij geen ruk. Maar als jij er zo blij van wordt en je hoeft niet de rest van de maand bij je moeder te eten is het toch prima? Veel plezier met je laarzen!



Fashion interesseert mij ook geen ruk, maar voor goede schoenen betaal ik graag!



Hier ook het probleem van te dunne benen
Ik zeg, geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Voor een paar goede leren laarzen is 130 euro helemaal geen raar bedrag. Als je ze goed onderhoudt gaan ze zo 3 jaar mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Orzoo schreef op 01 december 2012 @ 17:35:

Voor een paar goede leren laarzen is 130 euro helemaal geen raar bedrag. Als je ze goed onderhoudt gaan ze zo 3 jaar mee.



Ja toch!



Veel mensen hebben blijkbaar het dunne benen probleem.

Waarom maken ze dan niet wat smallere laarzen.



Ik pas wel eens een mooi paar laarzen met zo'n xs schacht maar die beginnen bij 200 euro en ik vind dat te duur voor laarzen.



Net zoals shabbies, ik vind ze fantastisch.

Maar zooo duur
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor, toch juist fijn dat je blij bent met je aankopen :-)
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig wOrd ik eerder blij van 2 paar super leuke laarzn van 60 euro:) vroeger 360..
Niets zo lekker als je niet één keer slaagt maar twee keer en geld moet rollen
Alle reacties Link kopieren
Mijn sneakers kosten 48 euro.



No way dat ik ooit laarzen ga dragen en daar 130 euro voor betaal.
Alle reacties Link kopieren
Truffelmaffia dat dacht ik vroeger oom. Totdat ik mijn eerste leren laarzen kocht. Er is een goede reden dat die duurder zijn.
Wat Snotolf zegt
Alle reacties Link kopieren
Heb ook ooit zo een aankoop gedaan, ik vond ze mooi en had niet naar de prijs gekeken. Ben toen echt misselijk de deur uit gelopen. Ik had echt iemand uit de brand kunnen helpen met zoveel geld. Maar ik moet er wel bij zeggen, dat dat al 5 jaar geleden is en dat ik nu pas nieuwe heb gekocht. Het was echt goede kwaliteit en ik heb er heel veel op gelopen. Dus achteraf een koopje, want ze hebben me 5 jaar trouw gediend en kunnen eigenlijk nog een jaar of twee, maar mn voeten zijn een beetje veranderd, dus toch maar nieuwe gekocht.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
lekker van genieten.

ik heb 2 jaar geleden een paar fantastisch mooie peperdure laarzen op kuitmaat gekocht.

de schoenmaker lapt ze voor 2 tientjes weer op, zijn ze weer als nieuw.



dus als je dat bedrag over wat jaren uitsmeert zijn ze niet duur en het belangrijkste; ze zijn perfect!!
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan TO! 260 voor 2 paar leren laarzen is een goede koop.



Ik moest net erg lachen om iemand hier op dit topic die zichzelf Klein Duimpje noemt in laarzen omdat ze haar te wijd zijn. Nou het kan ook het andere uiterste zijn. Na jaren lang te hebben gedanst heb ik stevige kuiten gekregen en passen laarzen heel vaak gewoon niet. Is ook niet leuk hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven