Mode & Beauty alle pijlers

Onderug tattoo ordi

20-12-2013 21:11 288 berichten
Ik ga een onderug tattoo zetten en mensen noemen dat sletterig en ordi , ik ken genoeg vrouwen zelfs die dat hebben , wie heeft dat hier ook
Hmmm nah, ik vind een navelpiercing meer ordinair dan een tattoo op je onderrug. Heb je al een ontwerp?
Ik denk dat het bij jou voor het ordinaire gehalte niet heel veel uit zou maken Barbiee.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet altijd zo grinniken om de bijnaam. Aarsgewei. Mooi vind ik het 9 van de 10 keer niet.
Ik denk dat het heul goed bij je past meisje.
Een aarsgewei? Purrrrachtig Ik zeg doen!!
Alle reacties Link kopieren
Ja gaaf! Een aarsgewei! Trampstamp!
Alle reacties Link kopieren
quote:Aardbeienthee schreef op 20 december 2013 @ 21:15:

Ik denk dat het bij jou voor het ordinaire gehalte niet heel veel uit zou maken Barbiee.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Bij jou maakt met of zonder aarsgewei geen enkel verschil, dus laat je vooral niet tegenhouden.
betje

mwah ik vind navelpiercing wel mooi , wou het altijd en mischien ooit laat ik het zetten maar wil eerst me tattoo, ik wou gewoon playboy op me onderug die konijn
O, die konijn, léuk.
Ik vind het vooral enorm geweldig in combinatie met een string die boven de broek uitkomt.

Super smaakvol!
Alle reacties Link kopieren
Oh, we zijn redelijk eensgezind. Nou, slotje dan maar he?
Alle reacties Link kopieren
Barbie, ik moet altijd zo lachen om jouw topics.....
Trampstamp! Maar bij jou zal t vast mooi staan....laat je een grote zetten of een kleintje?
He bootje, vergeet je niet aanwezig te zijn bij mijn tsunami-vloed?
quote:kettle schreef op 20 december 2013 @ 21:18:

O, die konijn, léuk.ja die is ook leuk
Alle reacties Link kopieren
Wat zal de verpleging hard lachen om die tatoeage als je oud bent. Rimpelkont, flubbertieten, kunstgebit en een playboykonijn boven je kont.
Ah jij weer.

Welnee meid, bij jou is het niet ordi hoor.

Past precies bij je vooral doen.

En dan vooral zo'n lekkere grote die ontzettend opvalt.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me een puik plan: gratis reclame maken voor die konijn. Totaal niet ordi nee, hoe kom je daaaaaar nou bij?
Alle reacties Link kopieren
Wat dan kettle?
quote:Miss_Marvellous schreef op 20 december 2013 @ 21:20:

Trampstamp! Maar bij jou zal t vast mooi staan....laat je een grote zetten of een kleintje?klein
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk enorm classy vind, ga ervoor hoor meis, staat je vast beeldig!
TO, je ava staat ondersteboven; let op dat dat niet met die konijn gebeurt!
Alle reacties Link kopieren
Op je stuitje dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven