Mode & Beauty alle pijlers

Onderug tattoo ordi

20-12-2013 21:11 288 berichten
Ik ga een onderug tattoo zetten en mensen noemen dat sletterig en ordi , ik ken genoeg vrouwen zelfs die dat hebben , wie heeft dat hier ook
Enn ik zie maar de helft, dat is wel een heel slecht fotoverhaal zo
Een slang in huis?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, Barbiee plaatst die foto's hier toch zelf? Ik bedoel nu lijkt het net alsof ik iets doe wat niet kan maar geloof me ik heb die vent hier echt niet neer geplempt.



Als zij het vraagt haal ik het wel weg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ja, er zit een vent met een Feyenoord pet en in Feyenoord jas (met embleem) op een onopgemaakt bed met een vrij grote slang in zijn handen. Zal ook wel bij haar vader op zolder zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 23 december 2013 @ 00:19:

Geen idee, Barbiee plaatst die foto's hier toch zelf? Ik bedoel nu lijkt het net alsof ik iets doe wat niet kan maar geloof me ik heb die vent hier echt niet neer geplempt.



Als zij het vraagt haal ik het wel weg.In een bericht schreef zij dat de foto niet gequote mocht worden.
quote:Enn schreef op 23 december 2013 @ 00:22:

Ja, er zit een vent met een Feyenoord pet en in Feyenoord jas (met embleem) op een onopgemaakt bed met een vrij grote slang in zijn handen. Zal ook wel bij haar vader op zolder zijn.waarom heb jij foto's van de slang van de vriend van barbieee?
quote:_isis_ schreef op 23 december 2013 @ 00:22:

[...]



In een bericht schreef zij dat de foto niet gequote mocht worden.ja ze schrijft ook dat ze drie keer per dag sport
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 december 2013 @ 00:24:

[...]



waarom heb jij foto's van de slang van de vriend van barbieee?Zie 15.17 posting
Alle reacties Link kopieren
Ow ok. Dan zal ik ze weghalen.



Huh Meds? Omdat die link van die foto hier geplaatst is? Dus 'heb' ik die foto.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ja dat zeg je nu Enn, maar hoe weten we zeker dat jij Barbieee niet zelf bent, of ..... die vriend????
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 december 2013 @ 00:27:

ja dat zeg je nu Enn, maar hoe weten we zeker dat jij Barbieee niet zelf bent, of ..... die vriend????Waar is de uitgang?
Leuk speelgoed voor je kind Barbieee, die slang.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 december 2013 @ 00:27:

ja dat zeg je nu Enn, maar hoe weten we zeker dat jij Barbieee niet zelf bent, of ..... die vriend????

Meds kalmeer.



Ik ben bang voor slangen, foundation en Feyenoord jassen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maar die lippen zijn precies hetzelfde
Alle reacties Link kopieren
Doen!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:sam1979 schreef op 23 december 2013 @ 18:41:

Doen!!!!!!Que?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-01-2014 14:44
Reden: plaatje verwijderd
% gewijzigd
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik ben fan van Barbiee.

Ze blijft netjes ondanks alle opmerkingen die soms niet zo vriendelijk zijn.



De Haagse Barbie van Oh Oh Cherso vind ik echt totally helemaal niks! Echter Barbiee is lief. Laat haar lekker met rust. Ze heeft wellicht geen gangbare smaak, echter over smaak valt niet te twisten.
Alle reacties Link kopieren
Tatoeages zijn voor Tokkies, op je onderrug of waar dan ook!



Je bent hoe dan ook niet origineel met zo'n "Tramp Stamp".
fame ken je die foto netjes weghalen , deze hoefde je niet te plaatsen , die van mij mag wel maar niet die van me vriend , dus weg ermee
markovic , ti bolje suti, want zo te zien aan je naam ken je het wel lezen
iksnapernietsvan



nee hij is 11 nu goed
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou ze moeten zwijgen Barbie? Enfin, ga je die tattoo nog zetten?
Alle reacties Link kopieren
:-) Bestaat er ook candid camera op fora?
yep met mijn tattoo komt het goed aleen niet met de reacties hier , tieten zoiezo vegroten en ordi tattoos tjah waarom niet , want zo noemen jullie het

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven