Mode & Beauty alle pijlers

Online bestellen topvintage gedoe?

02-11-2014 08:56 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een beetje een tuthola met online bestellen van kleding. Als ik het weleens doe past het niet. Heb ook niet zo'n heel makkelijk figuur (genoeg vrouwelijke rondingen). Maar nu heb ik binnenkort een feestje en meestal ga ik dan naar Steps voor een jurkje maar vind dat ze nu niet veel bijzonders hebben. Via hier ken ik topvintage en zie daar fantastische jurken maar hoe soepel gaat dat met als het niet past enzo? Betaal je dan kosten net als bij H&M? En hoe vallen ze? Of is er een goed alternatief met een fysieke winkel voor topvintage?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Je kunt ook contact met ze opnemen en je maten doorgeven, ze geven erg goed advies.
Alle reacties Link kopieren
Alles behalve gedoe! Topvintage is zoooo gebruiksvriendelijk juist. Hun maten staan heel duidelijk bij elk kledingstuk, in cm zodat je jezelf kunt opmeten en het klopt over het algemeen heel erg goed, ook het advies wat betreft stretchiness e.d van de jurken. Retourneren is ook makkelijk en je hebt heel snel je geld terug. Ik ben echt super tevreden over hun service.
Alle reacties Link kopieren
Superfijne winkel, gewoon doen.

En hou je niets, dan betaal je nooit ergens verzendkosten, dat mag nl niet.
Check de site even dan, daar staan alle voorwaarden m.b.t. retouren beschreven.
Alle reacties Link kopieren
Alleen maar goede ervaringen met topvintage; de service is super. Als je een vraag hebt en je stuurt een mail dan krijg je altijd en heel snel antwoord. Retourneren moet je wel zelf doen door het pakje naar het postkantoor te brengen en die kosten heb je dan wel, maar dat lijkt me logisch. Wat op de site zo fijn is is dat de pasvorm zo goed omschreven staat.



Succubus heeft soortgelijke kleding en heeft ook geen fysieke winkel, maar wel een aantal keer per jaar open dagen in het magazijn waar je kunt passen. Misschien is dat nog een mogelijkheid.
Ik vind hier dingen van.
Ik heb alleen maar goede ervaringen. Fijne communicatie.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb alleen maar positieve ervaringen. Super service en heel gebruiksvriendelijk.
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
Ik ook alleen maar goede ervaringen met Topvintage. De maten en centimeters kloppen en het is goede kwaliteit. Zeker proberen. Iedereen loopt in dezelfde Steps jurkjes....
Alle reacties Link kopieren
hier positieve ervaringen met Topvintage, heb een keer een jurkje besteld. snelle levering, snelle reactie. Fijne winkel en mooie kleding. kwaliteit en de maten kloppen met wat er op de site staat.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook hele positieve ervaringen met Topvintage!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
ook hier hele goede ervaringen met topvintage! Zulke leuke jurken! Alleen jammer dat ze zo weinig hebben, mijn maat is zo snel uitverkocht! Ook wat retour gestuurd, nooit problemen gehad! En jammer dat het zo duur is!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de service heel goed, de jurken vielen me in het echt wat tegen. Niet zo'n fijne materialen en een beetje flodderig.
Natte tosti..
Dat ligt aan het merk en de prijzen van de jurkjes Soep. Die jurkjes van rond de 50,- zijn inderdaad prut. Kan je van Stop Staring! echt niet zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Zó last last last year.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 02 november 2014 @ 12:37:

Zó last last last year.



Wow wat een nuttige reactie.. moest je daar lang over nadenken?



Ontopic: ook een goede ervaring met het bestellen bij ze.
Noes, in de provincie komt eea wat later door soms
Grappig, want topvintage komt uit de provincie (Kerkrade, Zuid-Limburg)
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 02 november 2014 @ 12:48:

[...]





Wow wat een nuttige reactie.. moest je daar lang over nadenken?



Ontopic: ook een goede ervaring met het bestellen bij ze.Neuh.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Pfff. Zoveel keus. Geen idee wat bij mij past. Ik dacht een little black dress. Welke raden jullie aan?



Ik ben 1m69, 70kg, volle billen en heupen, babybuik, niet al te grote borsten, zit een beetje tussen een peer en een zandloper in.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Kan niet quoten, dus even zo:



"En hou je niets, dan betaal je nooit ergens verzendkosten, dat mag nl niet"



Serieus? Dus ook bij andere webshops? Nooit geweten!

Ik heb van de week iets bij Wehkamp besteld, gehele bestelling terug gestuurd, maar ging er vanuit dat ik de 5,95 euro verzendkosten gewoon moet betalen, maar dit hoeft dus niet? Want dit mag niet? Of lees ik het verkeerd?
het maakt me niet uit of het nou last year is of niet, ik loop al jaren het liefst in dit soort modellen omdat hier mijn figuur het best in uitkomt

ik gebruikt topvintage soms als inspiratie, dan google ik het merk van een leuke jurk en als het dan uit de UK komt ga ik daar verder shoppen. Engelse winkels hebben trouwens ook wel veel leuke kleren en ik heb nooit problemen gehad met verzenden.

Bij topvintage is mijn maat vaak weg, vandaar dat ik vaak verder kijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven