Mode & Beauty alle pijlers

oogpotlood voor gevoelige ogen

22-02-2017 19:18 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand een suggestie voor een oogpotlood voor gevoelige ogen
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik hem altijd van de hema. Vind hem perfect werken.
Alle reacties Link kopieren
Goedkoopste eyeliner van essence! Klein zwart, blauwe dop én waterproof! Blijft een hele dag perfect zitten. Ik ben best van de verwennerij en geef zo 15 euro uit aan een lipstick.. maar mijn eyeliner blijft de goedkoopste gewoon omdat ik er geen last mee heb en omdat hij zo fijn is! Ik kan ook bijna niks hebben rondom mijn ogen dus misschien heb je er wat aan?



Overigens, potlood is korrelig van structuur en loopt áltijd eerder uit. Sowieso geen potlood gebruiken icm gevoelige ogen. Eyeliner is even oefenen, maar bijv. die van essence ligt goed in de hand. Een eitje!
anoniem_330127 wijzigde dit bericht op 22-02-2017 19:32
Reden: Typfoutjes!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik al jaren het potlood en mascara van Clinique.
Ik gebruik er van rituals
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik van Rimmel en vind het een fijn potlood.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook sinds kort die van Clinique. Heel lang niets gebruikt. Ik heb bij Ici Paris verschillende oogpotloden uitgeprobeerd. Op elk oog een andere. Heb er bewust zelfs mee geslapen. Na paar bezoekjes eentje gevonden die goed ging. Wel goed opschrijven welk potlood op welk oog zit.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij mag ik geen merken noemen of bedrijven noemen maar ik laat me sinds kort waxen bij een wax salon bij de surinameplein die hebben allerlei natuurlijke producten en daarvan gebruik ik de 100% natuurlijke oogpotlood en dat voelt goed moet ik zeggen.



ik raad iedereen af om on-natuurlijke producten op je huid te gebruiken.

De menselijke huid werkt zuigend en alle geparfumeerde of niet natuurlijke producten die je aanbrengt dringen door in je huid en lichaam, ik lees die waarschuwingen nergens maar dat lijkt me niet goed.
Alle reacties Link kopieren
De waterproof versie van Lancome. Ik heb enorme gevoelige traanogen, maar dit potlood gebruik al zeker 15 jaar
Alle reacties Link kopieren
Misschien van Hauschka? Die hebben in elk geval meer natuurlijke ingrediënten, zoals marulaolie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven