Mode & Beauty alle pijlers

Oogschaduwkwasten prikken, welke zijn goeie?

09-12-2016 16:25 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de topictitel al zegt: al mijn oogschaduwkwasten zijn halve marteltuigen *dramaqueenmodus uit*



Ik gebruik goedkope kwasten, huismerk Kruidvat/Hema/Essence.

Misschien doe ik iets fout? Ik zet mijn kwast bijna loodrecht op mijn huid en daar waar ik met foundation-, blush- en poederkwasten hetzelfde doe zonder prikken is oogschaduw aanbrengen best wel pijnlijk.



Ik lees goeie dingen over de kwasten van Real Techniques, maar ik ben bang er veel geld aan uit te geven en alsnog met prikkende kwasten te zitten.



Wie o wie heeft de gouden - en liefst budgetvriendellijke - tip voor niet-prikkende oogschaduwkwasten?
Alle reacties Link kopieren
Die van Real Techniques zijn inderdaad heel fijn! Ik heb de starterset van 30 euro en die voldoet echt prima.
Alle reacties Link kopieren
Bij de boozyshop hebben ze goede kwastensets. Anders langs de ici-paris of douglas om zelf even de kwasten te voelen? Zou wel voor wat duurdere kwasten gaan. Goedkopen zijn meestal heel syntetisch waardoor ze snel prikken en irriteren. Gebruik zelf die van morphe en die werken top!
live and let live
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook van hema prima spul. Maar je moet ze wel reinigen eens in de zoveel tijd, met speciaal reinigingsspul of shampoo..
Alle reacties Link kopieren
Zoeva en Real Techniques gebruik ik al jaren en bevallen mij prima
Alle reacties Link kopieren
quote:divadevil schreef op 09 december 2016 @ 16:34:

Ik gebruik ook van hema prima spul. Maar je moet ze wel reinigen eens in de zoveel tijd, met speciaal reinigingsspul of shampoo..



Reinigen doe ik na elk gebruik met kwastenreiniger en een doekje en eens per week met shampoo en deze, denk dus niet dat het daaraan ligt.







Hmz, misschien dan toch maar investeren in duurdere kwasten, want ik doe dus zelf niet iets fout of zo, 't ligt wel aan de kwasten?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van Real Techniques! Ontzettend zacht, ook na een aantal keer wassen. Ik heb nog geen harde, prikkende haren gevoeld.



De paarse eye-starterset is prima om mee te beginnen. Ik vind de gele gezichtslijn ook top.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de kwasten van Bobbi Brown erg prettig, wel iets duurder, maar gaan lang mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:marjaa75 schreef op 09 december 2016 @ 16:33:

Bij de boozyshop hebben ze goede kwastensets. Anders langs de ici-paris of douglas om zelf even de kwasten te voelen? Zou wel voor wat duurdere kwasten gaan. Goedkopen zijn meestal heel syntetisch waardoor ze snel prikken en irriteren. Gebruik zelf die van morphe en die werken top!



+1



Boozyshop, Morphe of Zoeva. Of Real Techniques, die koop je bij Etos.
Zoeva en Real Techniques.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van de hema een lange steel met zo'n beetje driehoekig sponsje eraan. Werkt geweldig.

Ze hebben ze ook in het kort, in een pakje van een stuk of 5.
Ik gebruik ze ook van de Hema en vind ze eigenlijk wel erg goed. Ik was ze zo nu en dan en dan is het weer fris.
Alle reacties Link kopieren
tvp
aan het typen......
Ik doe het met mijn vingertop.
Alle reacties Link kopieren
Real Techniques vind ik echt heel fijn. Ik heb de paarse oog set, de gouden gezichts set en nog een roze poederkwast. Ik gebruik alle kwasten al jaren en maak ze ook regelmatig schoon in een sopje.



Ik heb ook getwijfeld ivm de kosten maar het is een hele goede aankoop geweest en relatief goedkoop als je het vergelijkt met kwasten van Bobbi Brown, MAC et cetera.



Kwasten van Urban Decay uit de Naked paletten zijn ook goed maar weet niet of die los worden verkocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven