Mode & Beauty alle pijlers

Parfum

17-01-2017 14:13 51 berichten
Ik ben opzoek naar een nieuw parfum. Niet iedereen houdt van dezelfde geur, maar ben heel benieuwd welk geurtje jullie standaard in de kast hebben staan?



Mijn favoriet is en blijft door de jaren heen toch wel Chanel Coco Mademoiselle
Alle reacties Link kopieren
La vie est belle!!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Flowerbomb van V&R

La Vie et Belle van Lancôme - maar die ben ik nu wel een beetje zat eigenlijk



Passen overigens wel bij de Coco Mademoiselle, die vind ik ook lekker
Tjah, tjah, tjah...
Chloe!
Ik vind geur-voorkeuren inderdaad zo persoonlijk dat je er niks zinnigs over kan zeggen. Ik had bijvoorbeeld veel goeds gelezen over dat Flowerbomb maar ik vind het smerig en zoet

Ieder z'n smaak.
Viktor & Rolf: Bonbon

Lanvin: Marry me etc etc
Alle reacties Link kopieren
Ma vie van hugo boss
Alle reacties Link kopieren
Chanel Coco Mademoiselle gebruik ik ook graag

Ik gebruik ook Pure Poison van Dior.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb standaard Be delicious van DKNY. Verder vind ik alles vies.
Ever bloom van shiseido
Dahlia Noir maar die kan ik bijna nergens vinden.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaah dahlia noir is heerlijk! Op dit moment ben ik helemaal weg van alien, van Thierry mugler, lekker met jasmijn. Prada heb ik gehad, een special met sinaasappelbloesem, was ook heerlijk.

en van cleef, heel klassiek maar verveeld nooit.
Alle reacties Link kopieren
Vind geuren uit de top 10 vaak wel lekker en de minder bekende geuren vaak niet.



Wil iets lekkers wat niet zo populair is maar die combi is niet mogelijk.



Zelf draag ik vaak chloe, jadore, lady million, euphoria en soms alien. Hartstikke populaire geuren.



In m'n tienerjaren eternity van ck en iets met l eau dissey. En met mij toen ook vele anderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 17 januari 2017 @ 15:41:

Dahlia Noir maar die kan ik bijna nergens vinden.Amazon al geprobeerd? (met de lage pond is parfum uit de UK laten komen vaak voordelig)
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 17 januari 2017 @ 15:41:

Dahlia Noir maar die kan ik bijna nergens vinden.Te koop op superwinkel.nl (30 ml edp voor € 41,00). Ook bij Douglas maar daar kost hetzelfde flesje € 58,50.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet veel met geuren.





Omdat ik toch af en toe iets op wil doen heb ik Chanel Coco Mademoiselle



Verder nog een geurtje van de bodyshop



Meer hoef en wil ik niet, vind een dure parfum altijd zonde van mij geld. En goedkope nooit echt lekker...

Chanel heb ik gekregen, ik zou daar echt geen 80 euro voor uitgeven
Noa van Cacherel



En ik hou van opium, maar dat vind ik te zwaar voor zo en ik heb niet vaak gelegenheden waar ik het wel zou kunnen dragen. Helaas.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook Coco mamdemoiselle van Chanel En Coco Chanel zelf vind ik ook erg lekker. Allure van Chanel draag ik ook graag. Sorry Chanel fan en inderdaad Chloe is ook heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Er zijn echt heel veel minder bekende geuren die heerlijk zijn. Kwestie van uitproberen.

Kijk eens op fragrantica.com bij de geuren die je hebt. Links staan dan suggesties voor andere geuren.

En er zijn heel veel merken die niet te koop zijn bij Douglas of Ici Paris. Die hebben ze bij de Bijenkorf of Skins bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
FM Group parfums heeft Dahlia Noir ook.
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment mijn favo; Poemë van Lancome, Ma vie van Hugo Boss en Alïen van Thierry Mugler. Deze staan nu open staan.



Dicht heb ik staan, Nuit van Hugo Boss, Guess Belle Girl en een aantal geurtjes van Versace.

Koop nu geen geurtjes meer, genoeg zo.

Vraag ook geen geurtjes omdat deze vaak best duur zijn.
•°: Don't be the same, be better!
Alle reacties Link kopieren
quote:MissPientje schreef op 17 januari 2017 @ 16:02:

[...]





Te koop op superwinkel.nl (30 ml edp voor € 41,00). Ook bij Douglas maar daar kost hetzelfde flesje € 58,50.

Amazon 50 ml edp voor 36 pond 99

dat is 42 euro 87 cent
Alle reacties Link kopieren
Deze! Echt zo'n lekker luchtje! Wel alleen in de lente/zomer. In het najaar en de winter heb ik wat anders.



Mauboussin
Alle reacties Link kopieren
Be delicious van DKNY heb ik altijd , als hij bijna op is moet ik een nieuwe van mezelf.



En die wissel ik af met pure poison van Dior of lady million.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven