Mode & Beauty alle pijlers

Plexr soft surgery

24-05-2016 14:37 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames, heeft iemand ervaring met plexr soft surgery en dan met name de bovenoogleden? Dit is eigenlijk een ooglidcorrectie maar dan zonder te snijden.
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
Alle reacties Link kopieren
En waar blijft dan de overtollige huid die een bovenooglidcorrectie noodzakelijk maakt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik niet, maar ik ga wel laser doen, dat zou ook moeten verstrakken.



Laser of plasma zou delen van de huid verdampen waar door de huid wordt samen getrokken. Ik heb filmpje gezien en foto's van Plexr, ziet er wel goed uit maar ik heb meer van laser gezien (resultaten van echte mensen die reviews schrijven én onderzoeken gelezen) dus doe dat liever.



Ben benieuwd wat je er van vindt.
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 24 mei 2016 @ 15:26:

Ik niet, maar ik ga wel laser doen, dat zou ook moeten verstrakken.



Laser of plasma zou delen van de huid verdampen waar door de huid wordt samen getrokken. Ik heb filmpje gezien en foto's van Plexr, ziet er wel goed uit maar ik heb meer van laser gezien (resultaten van echte mensen die reviews schrijven én onderzoeken gelezen) dus doe dat liever.



Ben benieuwd wat je er van vindt.Hey, heel interessant, ik wist niet dat er ook een mogelijkheid tot laser is. Hoeveel kost dat en waar ga je dat doen?
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
quote:enisa22 schreef op 24 mei 2016 @ 18:07:

[...]





Hey, heel interessant, ik wist niet dat er ook een mogelijkheid tot laser is. Hoeveel kost dat en waar ga je dat doen?Hey, bij kliniek esthetische geneeskunde in Amsterdam (kveg.nl). Ik ga dan wel heel gezicht doen en er ook nog andere behandelingen, maar prijs lijst staat op hun site. Vond ze er erg kundig en eerlijk over komen, ook wat betreft resultaat en andere mogelijkheden. Op realself.com kun je heel veel ervaringen van heel veel behandelingen terug lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 24 mei 2016 @ 19:53:

[...]



Hey, bij kliniek esthetische geneeskunde in Amsterdam (kveg.nl). Ik ga dan wel heel gezicht doen en er ook nog andere behandelingen, maar prijs lijst staat op hun site. Vond ze er erg kundig en eerlijk over komen, ook wat betreft resultaat en andere mogelijkheden. Op realself.com kun je heel veel ervaringen van heel veel behandelingen terug lezen.Dankje voor de info. Ik heb binnenkort een consult voor de plexr, ben benieuwd.
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
Alle reacties Link kopieren
Hey Enisa,



Ben even benieuwd ben je al geweest voor je consult voor de Plexr? Als je zo op YouTube kijk is dat wel wat. Groet.
Alle reacties Link kopieren
Hi Toscanini,



Ik ben 3 weken geleden geweest voor mijn oogleden. Ik heb gelijk de behandeling laten uitvoeren en ben ontzettend tevreden. Opener blik, wel 5 dagen goed opgezwollen geweest. Zeker een aanrader!
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
Alle reacties Link kopieren
Hey Enisa,

Wat een goed nieuws. Waar ben je geweest voor de behandeling? Kostenplaatje?

Sorry voor de late reactie.

Groet,
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik heb 4 weken geleden mijn barcode laten doen met plexr en ik ben zeer ontevreden. Ten eerste is mijn huid nu nog steeds erg rood; zonder camouflage kan ik de deur niet uit en in de loop van de dag komt de roodheid er nog doorheen. Verder heb ik me ziek moeten melden van mijn werk (ik schaam mij diep) want ik zag er niet uit. Mijn gehele bovenlip was een vieze natte korst en pas na 10 dagen werd dat een beetje beter. Als dit nu allemaal tot gevolg had dat de barcode weg was; prima. Maar ik zie niet of nauwelijks verschil. Bespaar jezelf dus een hoop geld en schaamte en doe het niet.
quote:enisa22 schreef op 18 juli 2016 @ 13:21:

Hi Toscanini,



Ik ben 3 weken geleden geweest voor mijn oogleden. Ik heb gelijk de behandeling laten uitvoeren en ben ontzettend tevreden. Opener blik, wel 5 dagen goed opgezwollen geweest. Zeker een aanrader!Hey, ben je nog tevreden? Heb je ook onder je ogen gedaan?
Dit vraag lik mij ook af. Heb je misschien een foto via de privé pb. Ben erg benieuwd. Online zie je veelal foto's van tijdens en na de behandeling. Niet van ervoor. De meeste artsen willen geen foto's tonen ivm privacy.
quote:Tinetine schreef op 27 oktober 2016 @ 09:17:

Hoi dames,

Ik heb 4 weken geleden mijn barcode laten doen met plexr en ik ben zeer ontevreden. Ten eerste is mijn huid nu nog steeds erg rood; zonder camouflage kan ik de deur niet uit en in de loop van de dag komt de roodheid er nog doorheen. Verder heb ik me ziek moeten melden van mijn werk (ik schaam mij diep) want ik zag er niet uit. Mijn gehele bovenlip was een vieze natte korst en pas na 10 dagen werd dat een beetje beter. Als dit nu allemaal tot gevolg had dat de barcode weg was; prima. Maar ik zie niet of nauwelijks verschil. Bespaar jezelf dus een hoop geld en schaamte en doe het niet.Mag ik vragen waar je dit hebt laten doen? Dit is een van de dingen waar ik bang voor ben.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik heb alleen boven mijn ogen (oogleden) gedaan omdat mijn oogleden nauwelijks zichtbaar waren. Als ik oogschaduw op had zag je er dus niets van. Ook had ik een beetje een lui oog. Kostenplaatje was ongeveer €400-,. Ik heb er absoluut geen spijt van, ben er zelfs ontzettend blij mee. Je ziet het ook wel aan me vooral op foto's.
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
Hoe oud ben jij enisa? Had je altijd al hooded eyes?



Ik heb de laser gedaan, dat gaat heel geleidelijk aan beter, het heeft ook wel effect op mijn boven oogleden, strakker. Rest van gezicht is gladder, strakker, maar het uiteindelijk resultaat is pas te zien over maanden. Hoop wel dat het nog stukken beter wordt want was duur en veel pijn/herstel periode. ik wil geen fijn lijntje meer zien.
quote:enisa22 schreef op 29 oktober 2016 @ 14:12:

Hoi dames,



Ik heb alleen boven mijn ogen (oogleden) gedaan omdat mijn oogleden nauwelijks zichtbaar waren. Als ik oogschaduw op had zag je er dus niets van. Ook had ik een beetje een lui oog. Kostenplaatje was ongeveer €400-,. Ik heb er absoluut geen spijt van, ben er zelfs ontzettend blij mee. Je ziet het ook wel aan me vooral op foto's.Ik heb even op de site gekeken, maar kan er niet uit halen, welke laser en kosten eraan vastzitten. Ik heb dus ook wat jij hebt, maar wil liever niet laseren of snijden.
quote:strikjemetstippels schreef op 29 oktober 2016 @ 14:23:

Hoe oud ben jij enisa? Had je altijd al hooded eyes?



Ik heb de laser gedaan, dat gaat heel geleidelijk aan beter, het heeft ook wel effect op mijn boven oogleden, strakker. Rest van gezicht is gladder, strakker, maar het uiteindelijk resultaat is pas te zien over maanden. Hoop wel dat het nog stukken beter wordt want was duur en veel pijn/herstel periode. ik wil geen fijn lijntje meer zien.Wat is het verschil tussen een scalpel mesje en laser. Ik neem aan dat er huid verwijderd is?
quote:vivagirl2013 schreef op 29 oktober 2016 @ 17:26:

[...]





Wat is het verschil tussen een scalpel mesje en laser. Ik neem aan dat er huid verwijderd is?

Met een scalpel verwijder je sowieso huid en soms vet. Laser, mits genoeg energie en diepte, verdampt huid en daar door vindt verstrakking plaats, naast het feit dat er collageen aanmaak wordt gestimuleerd (er wordt gewoon wond heling getriggerd). Heel veel studies naar gedaan (en ik heb ze ongeveer allemaal gelezen lol).



Het spreekt voor zich dat met een scalpel je altijd meer huid kunt weg halen, dus als je echt last hebt van veel huid overschot gaat een laser niet helpen.
Oh en misschien denk je aan laser chirurgie met je vraag, dus dat er ook een reep huid wordt weg gesneden met laser. Dat heb ik niet gehad. Plexr is trouwens plasma, is ook energie maar ander principe dan laser (lijkt wel veel op elkaar hoor).



Dit is een artikel/studie naar lasers: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3580982/ dus echt gebruikt voor huid verbetering/verstrakking, niet als tool om te snijden.
quote:strikjemetstippels schreef op 29 oktober 2016 @ 17:35:

Oh en misschien denk je aan laser chirurgie met je vraag, dus dat er ook een reep huid wordt weg gesneden met laser. Dat heb ik niet gehad. Plexr is trouwens plasma, is ook energie maar ander principe dan laser (lijkt wel veel op elkaar hoor).



Dit is een artikel/studie naar lasers: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3580982/ dus echt gebruikt voor huid verbetering/verstrakking, niet als tool om te snijden.Thanks. Via Google kwam ik op de info huid laten laseren ipv met een scalpel wegsnijden. Vandaar mijn vraag. Dus als ik het goed begrijp heb je geen hechtingen of iets dergelijks. Dat klinkt goed. Ik weet niet of je het al gemeld had, maar waar heb je het laten doen en wat koste het. Ik ben aan het rondkijken in inlezen, maar ben duidelijk niet zo goed op de hoogte als jij.
anoniem_64b9896d19796 wijzigde dit bericht op 29-10-2016 18:59
Reden: .
% gewijzigd
Ik zie het al staan. Kveg.nl. Mag ik vragen of je ogen beschermd zijn met een speciale lens tijdens het laseren? En wat is het verschil met ablatief en niet ablatief?
Ja ik woon in A'dam dus dan is het ook wel logisch want je ziet na de behandeling er echt niet uit dus mooi als je niet ver hoeft te reizen, maar ik had er gerust voor willen reizen als ik het idee had dat een andere kliniek beter zou zijn...het is je huid en gezondheid tenslotte.

Ablatief wordt er echt een stuk van je huid verdampt en non ablatief niet, die gaat ook dieper maar laat de bovenste huid laag intact. Maar ik zou het zelf niet alleen voor de ogen laten doen om eerlijk te zijn want het is een heftige behandeling en als je hangende oogleden hebt kun je misschien beter gewoon ooglid correctie doen. Als je over heel je gezicht een betere huid wil dan kun je ook ogen doen, en ja je krijgt bescherming in je oog.
quote:strikjemetstippels schreef op 29 oktober 2016 @ 18:49:

Ja ik woon in A'dam dus dan is het ook wel logisch want je ziet na de behandeling er echt niet uit dus mooi als je niet ver hoeft te reizen, maar ik had er gerust voor willen reizen als ik het idee had dat een andere kliniek beter zou zijn...het is je huid en gezondheid tenslotte.

Ablatief wordt er echt een stuk van je huid verdampt en non ablatief niet, die gaat ook dieper maar laat de bovenste huid laag intact. Maar ik zou het zelf niet alleen voor de ogen laten doen om eerlijk te zijn want het is een heftige behandeling en als je hangende oogleden hebt kun je misschien beter gewoon ooglid correctie doen. Als je over heel je gezicht een betere huid wil dan kun je ook ogen doen, en ja je krijgt bescherming in je oog.Thanks. Ik woon zelf ook in Noord Holland. Ik heb vooral gekeken naar een correctie voor mijn boven ogenlid, maar fijne rimpels heb ik ook rond mijn ogen en voorhoofd. Als dat meegenomen kan worden is het mooi. Mijn ogen zijn nog niet hangend, maar zit als een dubbele vel boven mijn oog. Ik denk dat de plexr geschikt is hiervoor, maar zal eens verder kijken en informermeren. Hoelang was jij niet toonbaar met je ogen en gezicht?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even wat gelezen over de non abrasive lasers en plexr soft surgery en het valt me op dat bij de non abrasive lasers in dat gelinkte artikel echt expliciet gezegd wordt dat de resultaten heel beperkt zijn. Dat Plexr soft surgery klinkt even vaag, zou ik ook niet veel van verwachten.
quote:vivagirl2013 schreef op 29 oktober 2016 @ 19:10:

[...]





Thanks. Ik woon zelf ook in Noord Holland. Ik heb vooral gekeken naar een correctie voor mijn boven ogenlid, maar fijne rimpels heb ik ook rond mijn ogen en voorhoofd. Als dat meegenomen kan worden is het mooi. Mijn ogen zijn nog niet hangend, maar zit als een dubbele vel boven mijn oog. Ik denk dat de plexr geschikt is hiervoor, maar zal eens verder kijken en informermeren. Hoelang was jij niet toonbaar met je ogen en gezicht?Zeker een week en je bent nog een tijd rood, dat wordt wel steeds minder. Maar de eerste week tot 10 dagen wil je je huis niet uit, echt niet. Kijk maar eens naar deze dame met haar review en foto's: https://www.realself.com/ ... new-scion-erbium?offset=6



Dus ja je moet wel vrij nemen tenzij je thuis kunt werken en geen contact moet hebben met mensen (want praten gaat ook niet zo lekker als je kop de formaat heeft van een meloen, en je ogen zitten de eerste paar dagen ook dicht).



Je kunt ook kijken naar botox om je wenkbrauw paar mm te liften. Dan valt die dubbele vel boven je oog minder op. Bij mij is het wel aardig verstrakt al had ik niet heel veel slapte van het ooglid, en wil ik er ook nog wel botox bij doen (klein beetje, helpt ook tegen hoofdpijn). Maar goed een goede arts kan wel zeggen of het gaat helpen of dat een operatie meer geschikt is misschien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven