Mode & Beauty alle pijlers

Pluisjes op witte blouses

27-11-2015 16:19 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik zit met een probleem. Ik heb sinds kort nieuwe werkkleding en dat zijn witte bloeses. Steeds als ik ze nu was zitten er allemaal zwart/grijze pluisjes op. Wasmachine is schoon, ik was de blouses al apart van handdoeken en sokken en toch blijft het er op komen. Iemand een tip? Vind het erg vervelend dat ik steeds na het wassen met een kleding roller aan de slag moet. Bedankt alvast
Mag de blouse in de droger? Dan gaan alle pluisjes er wel af.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat mag helaas niet.. Had ik ook naar gekeken
Kledingroller?



Edit: Oops. Laatste zin niet gelezen. Inderdaad erg vreemd.. Dan zou ik het ook niet weten. Misschien is het gewoon een statisch stofje dat pluisjes aantrekt?
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me dat ze van synthetisch zweetmateriaal zijn gemaakt. In dat geval drogen ze heel snel. Even op de hand wassen en op een hangertje drogen.
verba volant, scripta manent.
Ik gok dat het van dat stof aantrek spul is.
Alle reacties Link kopieren
quote:szrr_91 schreef op 27 november 2015 @ 17:03:

Kledingroller?



Edit: Oops. Laatste zin niet gelezen. Inderdaad erg vreemd.. Dan zou ik het ook niet weten. Misschien is het gewoon een statisch stofje dat pluisjes aantrekt?Ik ben er inderdaad ook bang voor, het is alleen wel erg vervelend. En om nou alleen de blouses apart te wassen is ook al zo wat..
Vraag het eens aan collega's of zij er ook last van hebben, is het een blouse met logo? Anders zelf misschien een fijner blousje kopen...
Ohw en mijn droger heeft een synthetische stand, misschien ff kort erin....
Alle reacties Link kopieren
quote:tessa44 schreef op 28 november 2015 @ 11:57:

Vraag het eens aan collega's of zij er ook last van hebben, is het een blouse met logo? Anders zelf misschien een fijner blousje kopen...Ja is een blouse met logo helaas. Ik heb op internet gelezen om het te wassen in een kussensloop, zou het werken?
Ah ja dat is een goeie. Of misschien helpt zo'n zakje al!! Succes.
Alle reacties Link kopieren
quote:tessa44 schreef op 30 november 2015 @ 08:38:

Ah ja dat is een goeie. Of misschien helpt zo'n zakje al!! Succes.Nou dan ga ik dat gewoon proberen. Bedankt alvast allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven