Mode & Beauty alle pijlers

Promiss legging van wehkamp

16-03-2012 21:54 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Misschien is dit een onbenullige vraag maar ik draag onder mijn jurkjes/tunieken meestal een legging. Die van Promiss die je via de wehkamp kunt bestellen waren altijd mijn favoriet. Zitten echt super en de kwaliteit vind ik ook prima. Alleen...ze zijn er niet meer.. Weet iemand waar je ze nog kunt bestellen of iets van vergelijkbare kwaliteit? Ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
O sorry. Ik heb vandaag eentje over de post ontvangen . Ik koop ze ook wel bij de Miss Etam. Zijn ook prima.
Alle reacties Link kopieren
Hmm ja, ik heb, toen ik zag dat de promiss er niet meer was, leggings van miss etam laten komen maar die zakten af haha...ook niet zo charmant dacht ik...ik wil gewoon die leggings die ik had maar ik denk dat ik pech heb
Alle reacties Link kopieren
Ik koop ze het liefst bij Didi. Hele goede kwaliteit. Miss Etam heb ik ook, maar daar zitten heel snel knieën in en ze zakken af.
Alle reacties Link kopieren
Promiss.nl?
Alle reacties Link kopieren
Die komen over n tijdje wel weer terug. Heb het al een paar jaar met die leggingachtige pantalons, van dat tshirt spul, net een pyama, heerlijk

Zijn altijd snel uitverkocht, maar komen na een tijdje weer terug.
Alle reacties Link kopieren
oke, nou hopelijk komen ze weer want ik heb echt gebrek aan nieuwe nu haha, die van miss etam gaan zoooo snel lubberen en afzakken idd. heb een maatje meer, ik kocht aqltijd promiss regulier maat L. Misschien weten jullie iets vergelijkbaars, in dezelfde prijs klasse?
Didi leggings zijn geweldig. Ze zakken en lubberen niet, wat ik altijd een gruwel vind bij die van Miss Etam. Qua prijs: ik heb er laatst twee gekocht voor een tientje, in de aanbieding.



Maatvoering is ruim!
Alle reacties Link kopieren
Oke thanx! die ga ik dan zeker eens proberen...kan je die ook via internet bestellen?
Geen idee... Volgens mij hebben ze wel een webwinkel.
Alle reacties Link kopieren
oke dan ga ik wel ff rondneuzen...bedankt voor de reactie in ieder geval!
Misschien Sandwich? Heb er een zwarte van hangen, maar nog maar 1x gedragen. (Ik had hem voor 12 euro in de sale, maar de laatste.) Die kan je online bestellen bij de bijenkorf, maar zijn wel wat duurder.

Didiwebshop.nl heeft ze volgens mij ook online staan, maar die ken ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag veel leggings, die van Miss etam vind ik super zitten.

Van Promiss heb ik ze ook wel eens. Ik koop ze overal en nergens.

Via internet koop ik ze nooit, ik wil ze altijd even voelen of het fijne stof is, niet van die panty achtige dingen.
Alle reacties Link kopieren
hema blijven erg mooi en zakken niet af.

heb laatst een dure van edc gekocht wat een kreng blijf aan trekken en doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven