Mode & Beauty alle pijlers

Rok combineren voor op trouwerij

26-06-2016 20:58 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze rok in mijn kast liggen en wil deze graag vrijdag aan naar een trouwerij. Hij ziet er zo wat suffig uit maar staat heel leuk. Ik vind het alleen zo moeilijk om te combineren. Ik wil er graag een hempje/shirtje bij en iets van een jasje. Draag er pumps bij.



Rok



Jullie een leuk idee? Liefst met plaatsjes/linkjes/websites
Welke kleur pumps dan? Dat terug laten komen in hemdje?
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat geen feestkleding. Hooguit leuk doordeweek ofzo, met een witte blouse of een zachtroze zijden top, met een paar zwarte pumps/slingbacks of open schoenen met hakken. Maar voor een feest, en zeker een bruiloft, vind ik dit te alledaags.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Lichtgroen shirtje en roze vestje of jasje. Of andersom. Pumps in de kleur van je shirtje.



De rok vind ik leuk, op de foto vind ik het shirtje vooral suf.
Zwart vestje en wit of roze hemdje en zwarte mooie hakken en klaar!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 26 juni 2016 @ 21:09:

Ik vind dat geen feestkleding. Hooguit leuk doordeweek ofzo, met een witte blouse of een zachtroze zijden top, met een paar zwarte pumps/slingbacks of open schoenen met hakken. Maar voor een feest, en zeker een bruiloft, vind ik dit te alledaags.Echt? Ik draag doordeweeks alleen maar jeans en shirtjes/vestjes (en ik ben daar prima gelukkig mee) dus ik vind het al heel wat dat ik een rok en pumps aan doen naar een trouwerij. Ik kan mezelf in een feestjurk hijsen maar dan voel ik me de hele dag doodongelukkig en dat zie je ook, heb het geprobeerd :'-). Denk niet dat dat de bedoeling is. Ik probeer dus iets te vinden dat netjes is én waarbij ik een beetje bij mezelf blijf.
Alle reacties Link kopieren


Esprit
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren


Ook Esprit
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Lichtroze top en pumps zou ik doen.



Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 26 juni 2016 @ 21:18:

[afbeelding]

Nice!

Wel uitverkocht en 140 euro
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou hem combineren met een bloesje dat je dan in je rok stopt, minder lijzig. Iets roze als je dat staat.
quote:pejeka schreef op 26 juni 2016 @ 21:09:

Ik vind dat geen feestkleding. Hooguit leuk doordeweek ofzo, met een witte blouse of een zachtroze zijden top, met een paar zwarte pumps/slingbacks of open schoenen met hakken. Maar voor een feest, en zeker een bruiloft, vind ik dit te alledaags.Alle bruiloften waar ik ben geweest droegen de dames zulk soort rokken of jurkjes. Of meer casual. De trouwerij is in deze eeuw Pekeja. Als dit al niet meer mag wat moet je dan aan?
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:RegretteRien schreef op 26 juni 2016 @ 21:25:

[...]





Alle bruiloften waar ik ben geweest droegen de dames zulk soort rokken of jurkjes. Of meer casual. De trouwerij is in deze eeuw Pekeja. Als dit al niet meer mag wat moet je dan aan?Het gaat niet om "mogen". Van mij "mag" iedereen aantrekken wat men wil. Ik vind het alleen wel eens verwonderlijk dat kleding die 20 tot 30 jaar geleden nog als doordeweekse kleding werd beschouwd, nu opeens als "feestkleding" wordt beschouwd.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 26 juni 2016 @ 21:24:

[afbeelding]



Wow...

Wat een prachtige bloes!

Leuk ook met die broek.

Daar word ik dus heel hebberig van



Weet je waar dit te koop is?
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:pejeka schreef op 26 juni 2016 @ 21:28:

[...]





Het gaat niet om "mogen". Van mij "mag" iedereen aantrekken wat men wil. Ik vind het alleen wel eens verwonderlijk dat kleding die 20 tot 30 jaar geleden nog als doordeweekse kleding werd beschouwd, nu opeens als "feestkleding" wordt beschouwd.

20 tot 30 jaar geleden? Neh...de fifties misschien.

En daarbij TO moet het aan en kent het bruidspaar he, dus zij zal wel kunnen inschatten watber van haar verlangd wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 26 juni 2016 @ 21:28:

[...]





Wow...

Wat een prachtige bloes!

Leuk ook met die broek.

Daar word ik dus heel hebberig van



Weet je waar dit te koop is?https://www.moderepubliek ... on-nike-150790/middenroze
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 26 juni 2016 @ 21:31:

[...]



https://www.moderepubliek ... on-nike-150790/middenroze





Thanks!

Prijs is ook erg fijn.
quote:pejeka schreef op 26 juni 2016 @ 21:28:

[...]





Het gaat niet om "mogen". Van mij "mag" iedereen aantrekken wat men wil. Ik vind het alleen wel eens verwonderlijk dat kleding die 20 tot 30 jaar geleden nog als doordeweekse kleding werd beschouwd, nu opeens als "feestkleding" wordt beschouwd.Bijna 40 jaar geleden trouwde mijn moeder al in haar witte India-katoentje met mijn vader in een geruite bloes (zo' n houthakkersexemplaar) Ik betwijfel ten zeerste of de gasten toen zo ' opgedirkt' in een gebloemde kokerrok en pumps kwamen.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 26 juni 2016 @ 21:28:

[...]





Wow...

Wat een prachtige bloes!

Leuk ook met die broek.

Daar word ik dus heel hebberig van



Weet je waar dit te koop is?Ja mooi hè. Van mango.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven