Mode & Beauty alle pijlers

Roy donders juich pak!

20-05-2014 18:24 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen met zijn alle naar de Jumbo voor ¤50 boodschappen halen en meteen een volle spaarkaart voor een Roy Donders huispak ! Ons Royke heeft speciaal voor de Jumbo een oranje juich pak ontworpen.

juich pak

Bij ¤10 krijg je 1 spaarzegel en een kaart is vol bij 5 zegels.

En dan kun je met een bestelcode een Roy Donders juich pak bestellen.

Een huispak t.w.v ¤60 oh je moet nog wel ¤9,99 betalen voor het pak.



Ik zie morgen al hordes vrouwen bij de Jumbo staan om voor ¤50 boodschappen te doen, naar huis racen om vervolgens een pak bestellen .

Ik denk dat ze binnen no-time op zijn, want veel zullen er niet gemaakt zijn denk ik. Slimme zet van de Jumbo en ons Royke.



Gaan jullie nu morgen ook snel naar de Jumbo ?

Ik zal niet te vinden zijn bij de Jumbo, oranje is niet echt mijn kleur
Alle reacties Link kopieren
Ah ik zie dat we het tragische dieptepunt in de WK-merchandise al weer hebben mogen begroeten?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Niet genoeg bling.
Ik heb een rothekel aan voetbal en zal pas juichen als Nederland er zo snel mogelijk uit ligt, is al die ellendige oranje meuk en het hysterische gedoe ook weer voorbij.

Laat staan dat ik zo'n verfoeilijk oranje geval zou willen dragen, al kreeg ik het gratis en voor niks. Of dat nou in elkaar geflanst is door Roy of Frans Molenaar.
Alle reacties Link kopieren
Die van mij is vanmorgen besteld door mijn ouders, woon zelf in het buitenland. Ben als het WK begint 35 weken zwanger dus dan `mag´ je in een campingsmoking
Met mensen neuken in de hoop dat je gevoelens overgaan is echt zooo denken dat glijmiddel anticonceptie is. #Murdoch#
Alle reacties Link kopieren
quote:Yabanci_L schreef op 21 mei 2014 @ 13:41:

Die van mij is vanmorgen besteld door mijn ouders, woon zelf in het buitenland. Ben als het WK begint 35 weken zwanger dus dan `mag´ je in een campingsmoking You go girl!!!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
ik leen hem maar even van pinky

[img]http://img1.wikia.nocookie.net/__cb2013 ... _large.jpg[/img]
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
quote:wajang schreef op 21 mei 2014 @ 12:35:

Ga je dat pak serieus dagen?Ja, lachen maar als ik genoeg zegels bij elkaar heb dan zal het wel uitverkocht zijn.
oeioeioei, ik kwam roy donders net ook tegen in de Jumbo, om de beurtbalkjes gevouwen... Ach nou ja, zelf trek ik het niet aan maar voor degenen die het leuk vinden ...
Alle reacties Link kopieren
echt, geweldig. hoop dat ze er vanavond nog zijn!!
Alle reacties Link kopieren
Al was het van Chanel herself, van mijn levensdagen niet.
verba volant, scripta manent.
Ik kan morgenavond pas naar de jumbo, maar ik wil m echt hebben!! De wedstrijden kijk ik in de kroeg en dan doe ik m zeker aan, en daarna is ie voor in en om het huis
Alle reacties Link kopieren
kassa dame bij jumbo: spaart u wk zegels?

ik: oh hellss no
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er wel één willen als kado voor iemand maar op mp vragen mensen serieus geld voor zegels/ kaarten?

Ben ik even stom dat ik altijd dingen gratis weggeef.
Alle reacties Link kopieren
Ik lig terwijl ik dit typ al voor de deur van de jumbo..
Alle reacties Link kopieren
Ik was toch even bij de Jumbo, en er stonden echt vrouwen als wilde leeuwen zegels te plakken (sommige in huis pak). Naar de balie voor een code dus zij zullen hem al wel besteld hebben.

Toen ik nee zei op de wk zegels vroeg de vrouw met puber dochter achter mij of zij ze mochten hebben. Nou vooruit dan
Alle reacties Link kopieren
quote:masque schreef op woensdag 21 mei 2014 16:59 Ik lig terwijl ik dit typ al voor de deur van de jumbo..Sjit, ik lig er een dag te laat..
Alle reacties Link kopieren
Flashy ik doe wekelijks boodschappen bij de Jumbo. Ik wil best een volle kaart inleveren en jou de code om te bestellen mailen hoor .



Ik had ook 25 codes voor de dagjes uit .
Alle reacties Link kopieren
quote:masque schreef op 21 mei 2014 @ 16:59:

Ik lig terwijl ik dit typ al voor de deur van de jumbo..
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:masque schreef op 21 mei 2014 @ 17:00:

[...]



Sjit, ik lig er een dag te laat..Whahahahahaha.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Derpina schreef op 21 mei 2014 @ 17:02:

Flashy ik doe wekelijks boodschappen bij de Jumbo. Ik wil best een volle kaart inleveren en jou de code om te bestellen mailen hoor .



Ik had ook 25 codes voor de dagjes uit .

Dankjewel!



Mijn mailadres is flashy@live.nl
Alle reacties Link kopieren
Heb je mail adres bewaard! Ga vrijdag weer boodschappen doen ik denk dat ik wel een kaart vol zal hebben. Hoop dat het dan nog op tijd is.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel!
Roy wie? wat heeft ie nou gepresteerd? Mooi een reden om zo min mogelijk uit te geven in de jumbo.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem echt cool. Heb mijn moeder al naar de jumbo gestuurd ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Derpina schreef op 21 mei 2014 @ 17:00:

Ik was toch even bij de Jumbo, en er stonden echt vrouwen als wilde leeuwen zegels te plakken (sommige in huis pak). Naar de balie voor een code dus zij zullen hem al wel besteld hebben.

Toen ik nee zei op de wk zegels vroeg de vrouw met puber dochter achter mij of zij ze mochten hebben. Nou vooruit dan Nou ben ik echt zó benieuwd wat dat dan voor vrouwen zijn. Type bling-bling, panterprintje en veel haarlak?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven