Mode & Beauty alle pijlers

Roy donders juich pak!

20-05-2014 18:24 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen met zijn alle naar de Jumbo voor ¤50 boodschappen halen en meteen een volle spaarkaart voor een Roy Donders huispak ! Ons Royke heeft speciaal voor de Jumbo een oranje juich pak ontworpen.

juich pak

Bij ¤10 krijg je 1 spaarzegel en een kaart is vol bij 5 zegels.

En dan kun je met een bestelcode een Roy Donders juich pak bestellen.

Een huispak t.w.v ¤60 oh je moet nog wel ¤9,99 betalen voor het pak.



Ik zie morgen al hordes vrouwen bij de Jumbo staan om voor ¤50 boodschappen te doen, naar huis racen om vervolgens een pak bestellen .

Ik denk dat ze binnen no-time op zijn, want veel zullen er niet gemaakt zijn denk ik. Slimme zet van de Jumbo en ons Royke.



Gaan jullie nu morgen ook snel naar de Jumbo ?

Ik zal niet te vinden zijn bij de Jumbo, oranje is niet echt mijn kleur
Alle reacties Link kopieren
Snap idd niet dat er zoveel betaald wordt op MP voor een pak dat je voor 9,99 zelf kan kopen
Alle reacties Link kopieren
Wel slim, ik heb best veel kleren maar nog geen juichpak.



Krijg dan toch de kriebels van dat mijn garderobe niet compleet is zo
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 24 mei 2014 @ 10:49:

Zijn die pakken echt al uitverkocht? Wij hebben geen Jumbo in de buurt, en ik wil er graag een hebben. Als er hier mensen zijn die wel bij Jumbo boodschappen doen en mij aan zo'n code zouden willen helpen (als die nog uitgegeven worden), zou ik dat heel fijn vinden.Niet als je confectiemaat 42-44-46 hebt, dan kun je hem bestellen als maat l/xl. Vanochtend nog gedaan.
Alle reacties Link kopieren
En maat s/m hadden ze vanochtend ook nog



Staat op en roept



Ik ben its en ik ga een juichpak halen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Je kan nog gewoon bestellen hoor... Alle maten ?
Alle reacties Link kopieren
Op site staan ze idd nog gewoon.
Op Marktplaats worden die zegels verkocht voor 30 euro.

Absurd dat mensen die gratis gekregen zegels gaan verkopen.
quote:daj schreef op 24 mei 2014 @ 11:00:

Ik heb er net nog 1 besteld in maat S/M, niet voor mij, maar voor mijn tienerdochter.

In Eindhoven zijn ze niet uitverkocht , mijn dochter weer blij!!

Jij hebt speciaal Eindhovens internet?



Man heeft er net 1 besteld, kon alle maten nog krijgen
Zouden mensen die pakken echt gaan dragen?
Hai lieve ladies, heeft er iemand voor mij een code? Ik heb maar 2 zegels maar ben door mn boodschappengeld heen. En straks grijp ik mis...
Haha, ik wist helemaal niet dat het om een Roy Donders juichpak ging.... Ze vroeg of ik oranje zegels wilde..."ja, doe maar". Heb er gelijk even twee kaartjes bij meegenomen. Blijkt dat ik dus nu 2 juichpakken mag uitzoeken....voor slechts 9,99 per stuk...

Ik zou me toch doodschamen om naar de Jumbo te gaan met m'n volle spaarkaartjes..."hoi mag ik 2 keer de unieke actiecode"
Als je dat van plan zou zijn, moet je naar een Jumbo waar niemand je kent...
Er staat Rojami's op de zijkant op. Wat is de betekenis daarvan?
Naam van zijn winkel, Roy jari en milo (??) zijn neefjes. De winkel van zijn zus Rian heet Rijami's
Alle reacties Link kopieren
Oh ik dacht dat het een kruising was tussen Roy en Pyjama. Ofzo
Alle reacties Link kopieren
Een vriend van mij is eigenaar van een Jumbofiliaal, ik sprak hem net. Gisterenavond waren er 50.000 van de 100.000 verkocht. Ik heb de mijne net besteld. Hij is zo fout dat ik 'm leuk vind
Alle reacties Link kopieren
Ahh mocht iemand voor mij al een code hebben en er niks meer mee doen, zou ik super vinden. Eerst degene hierboven!



- niet voor mezelf, maar een vriendin van me wil heel graag zon pak en heeft nog maar 1 zegeltje ;) -
Geniet van elke dag!
Ik vroeg vanmiddag aan de kassamedewerkster of er nog een beetje animo was voor de zegeltjes. Helaas, ze blijven ermee zitten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil er ook een maar geen Jumbo in mijn stad. :'(
Alle reacties Link kopieren
quote:Sorcha_ schreef op 24 mei 2014 @ 17:17:

Oh ik dacht dat het een kruising was tussen Roy en Pyjama. Ofzo Dan ben je niet de enige, ik ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:budapest schreef op 24 mei 2014 @ 10:33:

Ik hoef heel dat pak niet, maar wel typisch dat je wel xxl kunt bestellen, maar dat het kleinste pak aardig groot is. Ik ben heus niet mager, maar ik zou erin verdrinken!Is niet typisch hoor. Renee Froger moest er toch ook inpassen. En die heeft natuuuuurlijk áltijd gewoon xl.
Alle reacties Link kopieren
Op marktplaats vragen ze gewoon 20 euro voor een volle spaarkaart. Dat gaat me toch te ver. Iemand nog een zegeltje (of zelfs code) over en toch niet van plan om er iets mee te doen?



De bestelsite ligt er al sinds gisteravond uit trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Maar voor degene die het pak niets vinden, het past wél bij de bavaria jurk.
Alle reacties Link kopieren
Yeeeeeaaaah, hij is besteld, 12 juni kan ik hem ophalen. En met dank aan al mijn vriende heb ik genoeg zegels voor nog 3 pakken
Alle reacties Link kopieren
Leuk Renate! Kun je niet toevallig één code missen? 😇

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven