Mode & Beauty alle pijlers

Roy donders juich pak!

20-05-2014 18:24 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen met zijn alle naar de Jumbo voor ¤50 boodschappen halen en meteen een volle spaarkaart voor een Roy Donders huispak ! Ons Royke heeft speciaal voor de Jumbo een oranje juich pak ontworpen.

juich pak

Bij ¤10 krijg je 1 spaarzegel en een kaart is vol bij 5 zegels.

En dan kun je met een bestelcode een Roy Donders juich pak bestellen.

Een huispak t.w.v ¤60 oh je moet nog wel ¤9,99 betalen voor het pak.



Ik zie morgen al hordes vrouwen bij de Jumbo staan om voor ¤50 boodschappen te doen, naar huis racen om vervolgens een pak bestellen .

Ik denk dat ze binnen no-time op zijn, want veel zullen er niet gemaakt zijn denk ik. Slimme zet van de Jumbo en ons Royke.



Gaan jullie nu morgen ook snel naar de Jumbo ?

Ik zal niet te vinden zijn bij de Jumbo, oranje is niet echt mijn kleur
Alle reacties Link kopieren
OMG! Afgelopen donderdag flinke boodschappen gedaan, zou meteen een volle kaart hebben gehad als ik het aanbod niet met enige walging in mijn stem had afgeslagen... Als ik wist hoe graag sommige mensen hem hier hadden gehad, had ik het anders aangepakt...
Alle reacties Link kopieren
Oh jammer inderdaad. Ik ben geen roy donders fan eigenlijk. Maar ik wil het pak heel graag voor mijn broertje bestellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:zomerfreak schreef op 25 mei 2014 @ 10:15:

Leuk Renate! Kun je niet toevallig één code missen? 😇Codes heb ik nog niet wel zegels
Alle reacties Link kopieren
Kun je dan toevallig 5 zegels missen?
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 25 mei 2014 @ 09:58:

Maar voor degene die het pak niets vinden, het past wél bij de bavaria jurk.Als je in de bavariajurk past wel. Een gemiddelde nederlandse vrouw past daar niet in.
Alle reacties Link kopieren
wat een aanstellers hier zeg tis maar een huispak wat maakt t uit -_-
Alle reacties Link kopieren
Vreemd dat ze nog steeds zegels meegeven, als het pak al uitverkocht is.
Ik wil het! Ik woon niet in NL en het lijkt me echt geweldig om hier in dat gedrochtelijke pak rond te lopen.
Alleen de naam 'juichpak' al!
Alle reacties Link kopieren
Wil je toch niet dood in gevonden worden! Vreselijk!!!
Nee, ik zou inderdaad niet in een Roy Donders juichpak begraven willen worden.



Juichpak, juichpak, juichpak, hoe vaker ik het zeg hoe meer ik van dat woord hou.
Alle reacties Link kopieren
Dat mensen dit serieus willen? Totaal niet vrouwelijk en heel lelijk! Ik heb tot nu toe nog niemand gezien die erin rond loopt hopen dat het zo blijft.
Mijn man wil wel een jankpak hebben, voor als het fout gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 24 mei 2014 @ 10:49:

Zijn die pakken echt al uitverkocht? Wij hebben geen Jumbo in de buurt, en ik wil er graag een hebben. Als er hier mensen zijn die wel bij Jumbo boodschappen doen en mij aan zo'n code zouden willen helpen (als die nog uitgegeven worden), zou ik dat heel fijn vinden.Fash! Echt? Grappig hoe je in de loop van de jaren een bepaald beeld kunt krijgen van mensen op een forum. Jij zou echt de laatste zijn bij wie ik aan een Roy Donders-pak denk.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Supermarkt Jumbo heeft in het christelijke dorp Barneveld alle verwijzingen naar de WK-juichpakken van stylist Roy Donders met onmiddellijke ingang uit de winkel verwijderd. Het zwaar gelovige publiek zou aanstoot nemen aan de 'duivelse' achternaam van de beroemde Brabander.



Het dorp in Gelderland was te klein toen de supermarktketen onlangs de WK-campagne rond 'de stylist van het zuiden' lanceerde. De actieslogan 'We geven ze op hun donders' viel bij de Barneveldse kerkgangers zo slecht dat alle bordjes, posters, flyers en stickers halsoverkop uit de winkel zijn gehaald.
quote:Dana schreef op 29 mei 2014 @ 17:55:

[...]



Fash! Echt? Grappig hoe je in de loop van de jaren een bepaald beeld kunt krijgen van mensen op een forum. Jij zou echt de laatste zijn bij wie ik aan een Roy Donders-pak denk. +1!!
Barneveldse hier. Er zijn soms momenten dat ik me schaam voor de minder intelligente dorpsgenoten. Dit is er een van.

Wat een slappe zak, die bedrijfsleider. Ongelofelijk!
Alle reacties Link kopieren
Is dat niet gewoon omdat ons royke homo is dat ze zwaargelovigen daarover vallen? Ik zie namelijk niets "hels" in het woord donders. Als in donder en bliksem?
quote:Bijenrompje schreef op 30 mei 2014 @ 08:22:

Is dat niet gewoon omdat ons royke homo is dat ze zwaargelovigen daarover vallen? Ik zie namelijk niets "hels" in het woord donders. Als in donder en bliksem?

De geloofsextremisten hier vallen zelfs al over "jemig"

Maar dat een bedrijfsleider daar gevolg aan geeft gaat me vele stappen te ver. Bang voor zijn omzet zeker, maar wat als de heidenen niet meer komen? Niet heel Barneveld is gereformeerd namelijk
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder is ook zwaar gelovig opgevoed (en in Barneveld). Die zegt ook nooit het dondert, maar het onweert.



Ze vergeten soms dat er ook andere mensen wonen, geloof ik.

Hier in de buurt zijn ook wel eens acties uit de supermarkt gehaald. Iets met flippo's met occulte poppetjes erop.
Alle reacties Link kopieren
Ohh ik zou ook zo graag een code wensen, ik heb nog maar twee zegels :(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de zegels ook afgeslagen, nee dank je. Maar zag inderdaad gisteren dat de pakken uitverkocht zijn, dus er zal wel vraag naar zijn geweest!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Haha, moet je een voor de gein op MP kijken... Al je hem echt graag wil hebben moet je gewoon even de knip trekken!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Ik zit inderdaad ook net even op MP te kijken. Men durft wel een leuke prijs te vragen voor die pakken. Er worden ook volle spaarkaarten aangeboden, ik hoop dat niemand daar in trapt. De pakken zijn immers niet meer te bestellen. Hoewel op anders sites lees ik weer dat alleen XXL nog te bestellen zou zijn.



Waarom is dit pak toch zo gewild? Tot de aandacht om dit pak had ik nog nooit van Roy Donders gehoord. Wat maakt het pak zo bijzonder?
Alle reacties Link kopieren
quote:zoembaya schreef op 28 mei 2014 @ 18:20:



Juichpak, juichpak, juichpak, hoe vaker ik het zeg hoe meer ik van dat woord hou.Het is geschreven in dialect, ze bedoelen eigenlijk een jeukpak.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven