Mode & Beauty alle pijlers

Schoenen waar je niet mee uitglijd

15-01-2017 11:26 40 berichten
ik heb zoveel schoenen ook met groeven waar je allemaal mee uitglijd. Zelfs met timberlands glij je uit.





Is er iemand hier die zweert bij wonderschoenen?
Alle reacties Link kopieren
het kan ook liggen aan hoe je loopt?
Mijn bergschoenen.

De enige waar ik niet mee uitglij.

Alleen helaas niet heel sexy en modieus.



Wat ook schijnt te helpen is sportsokken over je schoenen. Maar ja dat is ook niet echt heel charmant.
Alle reacties Link kopieren
Mijn bergschoenen. Niet charmant maar als ik straks een lange wandeling ga maken met de hond doe ik ze wel aan. Als ik met gladheid naar mijn werk of zo ga trek ik gewoon platte schoenen aan en loop ik heel voorzichtig.
Met mijn snowboots glijd ik minder snel maar op sommige stukjes nog steeds als er echt alleen een ijslaagje ligt ergens op en gladde ondergrond want dan heb je ook met snowboots totaal geen grip.
Alle reacties Link kopieren
Loop als een pinguin. Zorg dat je je voet niet ver naar voren plaatst en dan je gewicht op je hak zet, want dan kan je gaan glijden. Probeer kleinere passen te nemen en je voet meer onder je neer te zetten met je gewicht boven je voet. In plaats van dat je gewicht achter je voet is.



I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Het ligt ook je manier van lopen. Hoe zet je je voet neer, hoe wikkel je hem af ed. Sommige mensen zijn een soort menselijke klipgeiten want die kunnen altijd en overal prima lopen zonder weg te glijden. En bij anderen is dat niet.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik heb bergschoenen helpt niet.
Ik loop snel en dan glij je zo weg.
Alle reacties Link kopieren
Niet zo charmant maar je kunt deze dingen proberen:



quote:Ttass30 schreef op 15 januari 2017 @ 11:36:

Ik loop snel en dan glij je zo weg.Langzamer lopen dus.
Alle reacties Link kopieren
Rustig lopen, kleine stapjes en anders lopen idd. Ga gelukkig nooit onderuit. Dan maar lopen als een idioot
Wollen sokken over je schoenen of Snowsteps
quote:hamerhaai schreef op 15 januari 2017 @ 11:34:

Loop als een pinguin. Zorg dat je je voet niet ver naar voren plaatst en dan je gewicht op je hak zet, want dan kan je gaan glijden. Probeer kleinere passen te nemen en je voet meer onder je neer te zetten met je gewicht boven je voet. In plaats van dat je gewicht achter je voet is.



[img]http://www.livingcityhealth.com/wp-cont ... n-walk.png[/img]







En dan ook áchter elkaar aan.
quote:Maccaron schreef op 15 januari 2017 @ 11:48:

[...]









En dan ook áchter elkaar aan.



Wel gezellig, krikg je soort polonaise. .

Moet er alleen niet 1 uitglijden want dan veranderd het in domino day
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laarzen van de boerenbond als ik de hond uitlaat.

Ze zijn afschuwelijk maar met deze gladheid lopen ze fantastisch.

Heb ook nog spikes en doe die onder mijn schoenen als ik boodschappen of dergelijke ga doen.
Alle reacties Link kopieren
Bergschoenen inderdaad. Ziet er niet uit, maar voor die ene week per jaar dat het echt glad is... Kan best vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Met bepaalde Palladium leren boots ben ik nog nooit op mijn bek gedaan.
Bedankt voor de adviezen. Ik ga kijken wat Apple heeft gepost.
Alle reacties Link kopieren
Naaldhakken, al jaren draag ik die in de winter. De naaldhak boort zich vast en uitglijden is onmogelijk.
Het punt is natuurlijk dat geen enkele schoen tegen ijzel opgewassen is. Water, blubber en sneeuw worden prima beloopbaar met zo ongeveer elke schoen met een goed grof profiel en dikke stevige zool, omdat het profiel zich dan in de ondergrond vastzet en dat voor weerstand zorgt. Bij ijzel blijf je bovenop de ondergrond staan en ga je dus glijden. Het enige wat dan nog helpt zijn spikes, omdat je hele scherpe punten nodig hebt om het ijs te doorbreken en zich daar in vast te zetten.
Ugg. Lekker warm van binnen en een stroeve zool.
Sorel snowboots

Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass30 schreef op 15 januari 2017 @ 11:36:

Ik loop snel en dan glij je zo weg.Waarom doe je dat dan ook? Als je merkt dat het glad is, dan pas je je toch aan door voorzichtiger te lopen of te schuifelen? Is dat echt zo moeilijk te begrijpen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij Dr Martens. Die zitten bij mij altijd zo stevig en lopen zo onwijs lekker

Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven