Mode & Beauty alle pijlers

Schoenmaat (Tamaris)

30-08-2016 22:51 21 berichten
Ik ben op zoek naar donkerblauwe pumps. Normaal draag ik altijd schoenen van Gabor, maat 37,5, maar die hebben alleen stomme en/of niet van leer op het moment. Nu heb ik schoenen van Tamaris gezien, maar die hebben geen tussenmaten. Hebben jullie ervaring met dit merk en kan ik beter maat 37 of 38 bestellen? Twee maten bestellen vind ik nooit zo fijn omdat je dan 100% zeker een retourpakket moet maken en wegbrengen
Alle reacties Link kopieren
Beter iets te ruim dan te krap?
quote:Zalmsnipper schreef op 30 augustus 2016 @ 22:53:

Beter iets te ruim dan te krap?Eens, maar als 38 veel te ruim is is het ook niet fijn. Er staat op de website (Zalando) niet of ze groot of klein vallen, dus als iemand dat weet....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Gabor klein vallen. Tamaris valt normaal/goed op maat, dus ik zou voor 38 gaan.
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laarzen van dat merk gehad, vielen 'normaal'. Je hebt hier niet veel aan he
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel Tamaris schoenen gehad en heb eigenlijk altijd gewoon mijn normale maat.
Alle reacties Link kopieren
Van gabor draag ik 38,5. Van Tamaris hebik laarzen maat 38, maar maat 38 is ook wel eens te klein geweest en maat 39 te groot. Maw de maten van beide merken komen aardig overeen en het kan dus voorkomen dat je precies tussen 2 maten in zit. Ik zou denk ik toch beide maten bestellen.
Lekker duidelijke antwoorden Ik denk dat ik toch maar twee maten bestel. Anders is het ook zo irritant als je weer een paar dagen moet wachten op de goede maat.
Ik heb overigens zelden 38. Meestal 37 maar de 37 van Gabor zijn echt te klein.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 30 augustus 2016 @ 23:05:

Ik heb overigens zelden 38. Meestal 37 maar de 37 van Gabor zijn echt te klein.



Gewoon naar de winkel gaan en passen.

Tamaris hebben ze op veel plaatsen
Alle reacties Link kopieren
Overigens valt tamaris naar hele maten en op maat
Heb de tamaris hier in 38 terwijl ik normaal gesproken vaker 37 heb dan 38. Ik zou dan ook voor 38 gaan.
quote:lindaatje1900 schreef op 30 augustus 2016 @ 23:21:

[...]





Gewoon naar de winkel gaan en passen.

Tamaris hebben ze op veel plaatsenEr zit hier nog maar 1 schoenwinkel. De rest op een half uur rijden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net schoenen van tamaris binnen in maat 38,maar vind ze vrij ruim. Ik zit qua maat ook een beetje tussen 37 een 38 in, maar meestal kom ik bij 38 uit. Deze keer was 37 denk ik beter geweest.
Alle reacties Link kopieren
En fijn om te weten dat Gabor pumps in tussenmaten heeft, want dat is dus heel lastig is mijn ervaring. Of te klein,of ik glip er echt uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb pumps. Meerdere. En die vind ik weer vrij klein vallen.



Ik zou toch maar twee maten bestellen als ik jou was. Helemaal als je een tussenmaat hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou in dit geval ook voor de kleinste maat gaan. Normaal heb ik maat 41, maar ik heb ballerina's van tamaris en deze zijn maat 40, ze zitten prima! Zeker niet te klein.
Alle reacties Link kopieren
Geen peil op te trekken bij Tamaris. Ik heb normaal maat 40. Schoenen met hak van Tamaris heb ik ook in die maat. Voor een paar sneakers werd het wel maat 41. Dus ik zou ook zeker de tweeverschillende maten kopen als ik jou was!
Alle reacties Link kopieren
Heb ook Gabor 37,5 en draag Tamaris 38.



Bestel wel altijd 37 en 38 maar als ik in mijn kast kijk hou ik altijd de 38????
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 30 augustus 2016 @ 23:58:

[...]



Er zit hier nog maar 1 schoenwinkel. De rest op een half uur rijden.



Dan zou ik in de auto stappen en naar de stad rijden.

Een schoen moet je passen en moet meteen goed zitten. Zelden is dat bij het eerste de beste paar.

Soms ben ik maanden bezig een echt goed zittende schoen of laars te vinden.



Je bent nu veel meer tijd kwijt met hier vragen stellen, pakket ophalen of ervoor thuisblijven en als het niet goed kan het handeltje weer terug.
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven