Mode & Beauty alle pijlers

Schurende bovenbenen

17-04-2013 21:09 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele tijd geleden iets gelezen in een topic hier bij dit probleem. Ik heb last van schurende bovenbenen zoals veel vrouwen. In dit topic kwam toen een middeltje naar voren, 1 of andere crème of poeder ofzo... Nou word het weer mooier weer en vroeg ik me dus af of iemand me kan vertellen wat dat ook alweer was.



De tip afvallen is overbodig aangezien daar al hard aan gewerkt word, en mijn moeder hele slanke benen heeft, en die ook dit probleem heeft.
Alle reacties Link kopieren
Sjonge, kom er niet op.
Alle reacties Link kopieren
Vevina
Alle reacties Link kopieren
Vevina? Oid?
Vevina, werkt goed! En je doet best lang met zo'n tubetje.
Alle reacties Link kopieren
Tip TO: het forum heeft rechts een google zoekfunctie, daarmee kun je oudere topics terugvinden.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je dat je dijen plakken en schuren als je een rokje zonder panty draagt? Ik heb mijn heil gezocht in van die corrigerende broekjes met pijpjes. Bij ze Zeeman zijn ze niet zo duur en ook niet zo heel strak dat het weer oncomfortabel wordt.
Alle reacties Link kopieren
Basic long van Sloggies. Zijn wel prijzig maar je doet er jaren mee.
Talkpoeder.
Alle reacties Link kopieren
Pientje!!!

Vevina werkt goed. Nooit meer broekjes onder je rokken/jurken.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ja de sloggis zijn hier inderdaad ook bekend. Maar zou zo fijn zijn als je niet steeds hoeft te bedenken of het broekje te zien is onder je jurkje.



Ik ga die tube zeker proberen. Bedankt voor de snelle reacties!
Alle reacties Link kopieren
Waarom zie ik allemaal paarden als ik op Vevina google?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
Schurende paarden
Alle reacties Link kopieren
http://www.bol.com/nl/p/v ... m-30-ml/9200000005933058/
Paardenmiddel.
Tvp, ga ik ook evdn google-en binnenkort (of hopen dat iemand een link plakt, val bijna in slaap nu.. Zzzz)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Vevina dus echt helemaal niks. Misschien doe ik iets verkeerd maar het werkt bij mij echt niet.

Ik ben overgegaan op de katoenen korte broekjes. Soort legging tot halverwege bovenbeen zeg maar. Zit beter dan zo een corrigerend broekje met warm weer.
Alle reacties Link kopieren
Weeweewee punt vevina punt net
Alle reacties Link kopieren
quote:missy_Acy schreef op 17 april 2013 @ 21:56:

Pientje!!!

Vevina werkt goed. Nooit meer broekjes onder je rokken/jurken.



Hey lieve schat xxx



Maar ik heb daarnaast littekens van ontstekingen en andere ellende dus ik heb echt die broekjes nodig. Laatst ingeslagen met ¤5 korting :-).
Alle reacties Link kopieren
quote:missy_Acy schreef op 17 april 2013 @ 22:17:

Schurende paardenAha, het komt uit de paardensport. Ik dacht nog even dat die paarden ermee ingesmeerd werden voor hun dressuurtraining.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
Waar koop je die broekjes? Nergens hier langer ondergoed te vinden.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Werkt Vevina serieus zo goed? Bibaatje zegt van niet, maar ik wil het graag proberen. Andere ervaringen? Ik hoop het zo want mijn zussen en ik hebben er last van. Mijn zusje zo erg dat ze een soort brandblaren krijgt, aah.
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 17 april 2013 @ 22:23:

Waar koop je die broekjes? Nergens hier langer ondergoed te vinden.http://www.sloggies.nl/products/sloggi-Basic-Long.html
Alle reacties Link kopieren
quote:piratorarT schreef op 17 april 2013 @ 22:22:

[...]





Aha, het komt uit de paardensport. Ik dacht nog even dat die paarden ermee ingesmeerd werden voor hun dressuurtraining. Dan moet je zadelloos en met blote benen rijden anders heeft het nog geen zin
Alle reacties Link kopieren
Hebben die sloggi basic long allemaal een kant randje onderaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven