Mode & Beauty alle pijlers

Schurende bovenbenen

17-04-2013 21:09 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele tijd geleden iets gelezen in een topic hier bij dit probleem. Ik heb last van schurende bovenbenen zoals veel vrouwen. In dit topic kwam toen een middeltje naar voren, 1 of andere crème of poeder ofzo... Nou word het weer mooier weer en vroeg ik me dus af of iemand me kan vertellen wat dat ook alweer was.



De tip afvallen is overbodig aangezien daar al hard aan gewerkt word, en mijn moeder hele slanke benen heeft, en die ook dit probleem heeft.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wel Adeline. Ik heb ze in alle kleuren (zwart, wit en huid).
Alle reacties Link kopieren
quote:PinaColada schreef op 17 april 2013 @ 22:36:

Volgens mij wel Adeline. Ik heb ze in alle kleuren (zwart, wit en huid).



Ok.

Geen enorm probleem maar had ze liever zonder kanten randje.

Ik ga ze wel uitproberen want het lijkt mij ideaal!!
Alle reacties Link kopieren
Ze zitten heel zacht en fijn. Heb even gekeken maar je kan het kantje zo lostornen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel!!

Ik ga ze aanschaffen.
Alle reacties Link kopieren
Heb bij een erotische "tupperware" party van dat siliconen glijmiddel gekocht. Werkt ook super tegen schurende benen. Zolang je blijft schuren blijft het ook meeglijden zeg maar. En het werkt trouwens ook tegen je droge strandhaar. Ideaal spul ;)
Alle reacties Link kopieren
Broekjes werken bij mij niet. De vevina zalf lijkt mij ideaal, heb het gelijk besteld :-D
Alle reacties Link kopieren
quote:PinaColada schreef op 17 april 2013 @ 22:21:

[...]





Hey lieve schat xxx



Maar ik heb daarnaast littekens van ontstekingen, soms actieve ontstekingen en andere ellende dus ik heb echt die broekjes nodig. Laatst ingeslagen met ¤5 korting :-).Probeer anders eens bio-oil. Gebruik ik zelf ook, hierdoor schuurt het niet èn het helpt direct tegen de littekens. Twee vliegen in 1 klap!
Alle reacties Link kopieren
Odorex Extra Dry Creme!



Ik geloof dat ik vorig jaar een tube voor 3,50 gekocht heb bij Etos.

Klein beetje opsmeren en gaat super!



Ooit als tip op dit forum gehad.
Follow your heart, but take your brain with you....
Alle reacties Link kopieren
quote:quote:

PinaColada schreef op 17 april 2013 @ 22:21:

[...]





Hey lieve schat xxx



Maar ik heb daarnaast littekens van ontstekingen, soms actieve ontstekingen en andere ellende dus ik heb echt die broekjes nodig. Laatst ingeslagen met ¤5 korting :-).Ah ja, daar hebik niet bij stilgestaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier DE tip gelezen, ooit, op het (jawel) Viva forum.

In een klap voor altijd van het probleem af.



Je neemt een paar hold-up kousen met brede kantrand, en daar knip je de benen vanaf, met desnoods een randje panty eraan laten, onder die kantrand. Die "trek je aan". Klaar. Halleluya.



Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:missloesjuhh schreef op 24 april 2013 @ 10:07:

Mooie broekjes met kant kan je bestellen bij: [ ++ ]



Ik ben zeer tevreden over deze broekjes.Ik heb deze ook. Maar ze zijn zo duur! Sloggi heeft ze voor een fractie van de prijs.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 24-04-2013 10:33
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd
Haha wordt de spam nou wel uit de quotes verwijderd maar niet uit de oorspronkelijke berichten?
Alle reacties Link kopieren
Het webshopje van sarah loopt niet erg goed gezien de hoeveelheid spam
De webshop loopt zeker niet goed nee!
Maar dat vind ik dus niet gek, gezien de exorbitante prijzen daar.
Kijk net in mijn mail:



PS Wie is er actief op het Viva forum? Er is weer een topic gestart over schurende benen en er heeft nog niemand de (productnaam) onder de aandacht gebracht. Wie wil dat doen? Klik hier om naar het Viva forum te gaan



Dus... Zo werkt het, deze spam.
Alle reacties Link kopieren
Als je sloggi noemt of Vevina dan blijft je bericht staan, als je Sarahssweeties noemt wordt je post verwijderd? Betaalt Sloggi soms mee, advertenties ofzo? Ik ben alweer helemaal klaar hier. Bah.
Het gaat om de manier waarop. Dat snap je toch wel?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gewoon mijn ervaring met die broekjes opgeschreven, en mijn hele post is weg. Iemand vraagt om ervaringen, die geef ik, omdat dat product voor mij de perfecte oplossing is, en dat mag blijkbaar niet. Schiet mij maar lek.... Ik schuur in ieder geval niet door .
Als je net nieuw bent en meerdere berichten plaatst met als enig doel dat product te promoten dan is dat anders ja.

Fjn dat je hier klaar bent, wij zijn ook wel klaar met spam.
Inderdaad. Je bent net nieuw. Je noemt het product meerdere keren achter elkaar. Dan heb je de spam schijn gewoon tegen.
Alle reacties Link kopieren
Bij Hunkemoller heb je van de 'shape' lijn ook hele fijne broekjes. Er zijn er verschillende maar je hebt er ook van heel dun materiaal en die zitten erg goed. (meeste broekjes zijn bij mij te lang omdat ik klein ben.)
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-04-2013 20:46
Reden: spam
% gewijzigd
Ik blijf blij met Vevina. Tube is alweer gelocaliseerd voor als de zomer ooit nog weer gaat beginnen
Yon waar woon je dan? Het was gisteren bloedheet! Echt wel zomers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven