Mode & Beauty alle pijlers

Sexy aankleden naar School.

18-11-2014 08:08 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het leuk om me vrouwelijk en sexy aan te kleden nu is bij uitgaan enzo wel normaal maar op school kleden meisjes zich vaak saai. Een jeans met een truitje en lange vest, sneaker of laarzen is standaard. Ik hou van jurkjes en rokjes met een strak truitje, ook pumps doe ik aan of enkellaarzen met hakken. Ik maak me ook op enzo. Mijn idool is Rihanna, ik hou echt van haar en probeer kledingstyle ook na te doen. Nu haten de meisjes op school op mij en ga ik veel om met jongens die wel chill doen. Moet ik mijn persoonlijkheid nu veranderen omdat andere me niet accepteren? Ik stond net huilend voor de klerenkast omdat ik aan wil doen wat ik mooi vind en andere kant geen zin in gezeik en hating blikken heb. Graag advies?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou beginnen met mezelf een wat serieuzer te nemen.

Zo gekleed gaan en je nick geven aan dat je een onzeker meisje bent wat bevestiging zoekt in haar zijn door je sexy te kleden en sexy te gedragen zodat je aandacht krijgt.
Nou ja je moet natuurlijk gewoon lekker dragen wat je wil, maar misschien anders combineren? Dus niet én een strakke minirok, én een strak shirt met decolleté én hoge hakken, maar of of of?



Als jij je echt 'sexy' kleedt, dan kan ik me zo voorstellen dat 1 kledingstuk per keer uitkiezen wat heel sexy is het al een beetje downtoned.



Heel eerlijk gezegd vind ik meisjes/vrouwen die heel sexy gekleed voor de dag komen ook altijd een beetje moeilijk te peilen. Ik vraag me dan eigenlijk altijd af of ze niet heel onzeker zijn en veel bevestiging nodig hebben dat ze zoveel - letterlijk - blootgeven.



Dus als je een subtiel sexy probeert?
Alle reacties Link kopieren
Eens met Granny!



Je gaat naar school, niet uit of stappen!

Je leuk kleden ook naar school is prima, maar er zit een verschil tussen uitgaans-sexy en gewoon leuk en verzorgd gekleed gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet onzeker, iedereen is dat natuurlijk wel eens op mijn leeftijd maar niet dat ik aandacht zoek ofzo. Ik hou echt van mijn kledingsstijl en hoe Rihanna zich kleed bijvoorbeeld.



Wat is dan voorbeeld van subtiel sexy? Een strak jurkje met een basic vest, maillot en enkellaarsjes kan dat wel?
Alle reacties Link kopieren
Je ouders laten je zo naar buiten gaan?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Het leven inclusief werk, opleiding, familie en sociale contacten is één groot toneelstuk.

Kleed je naar de situatie en de rol die je ambieert.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Jij mag dragen wat je wil. Ik zou een leuke meid niet afwijzen als vriendin of kennis, omdat ze zich sexy kleedt. Ik zou het wel irritant vinden als iemand alleen maar bezig is met hoeveel mannelijke aandacht ze krijgt. Als jij je graag sexy kleedt, gewoon doen. Maar kleding is maar een deel van het plaatje. Hoe is je gedrag, naar mannen? Naar andere vrouwen? Ben je altij (onbewust) in competitie met andere vrouwen? Ben je je altijd bewust van blikken en aandacht van mannen, ook als je met iemand in gesprek bent?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft een paar collega's die hun best doen zo sexy mogelijk voor de dag te komen met minirokjes en diepe decolletés en hij spuugt erop.



Uiteraard vindt hij het leuk om naar te kijken, maar hij denkt bij dat soort vrouwen dat ze alleen zijn aangenomen, omdat ze korte rokjes dragen.



Pas daarvoor op TO. Leuk gekleed gaan is niks mis mee, maar echt serieus nemen mensen je niet als je er te bloot bij loopt.
Alle reacties Link kopieren
Ga dan misschien toch minder doen, meisjes noemen me ook al slet enzo ook op facebook dat ik makkelijk ben terwijl ik nooit vriend heb gehad en gewoon maagd ben. Ik vind het gewoon echt leuk enzo niet voor aandacht of dat ik niet gezellig ben en alleen met uiterlijk bezig ben. Ga het helemaal uitdossen laten voor het weekend enzo.



Trouwens die meisjes die zich saai kleden smeren wel vier lagen makeup op hun gezicht. Ik doe alleen mascara blush en lipgloss naar school vind ik ook weer raar maarja. Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Na even te hebben gegoogled weet ik nog steeds niet wie of wat die Rihanna nou precies voorstelt, iets uit een serie? Zingt ze? In ieder geval zie ik alleen maar foto's waar ze half naakt op te zien is, niet echt geschikt voor school.
verba volant, scripta manent.
quote:twerkqueen schreef op 18 november 2014 @ 08:31:

Ga dan misschien toch minder doen, meisjes noemen me ook al slet enzo ook op facebook dat ik makkelijk ben terwijl ik nooit vriend heb gehad en gewoon maagd ben. Ik vind het gewoon echt leuk enzo niet voor aandacht of dat ik niet gezellig ben en alleen met uiterlijk bezig ben. Ga het helemaal uitdossen laten voor het weekend enzo.



Trouwens die meisjes die zich saai kleden smeren wel vier lagen makeup op hun gezicht. Ik doe alleen mascara blush en lipgloss naar school vind ik ook weer raar maarja. Thanks!



Dus jij vindt ook iets van die meisjes! Als je zelf niet beoordeeld wil worden op je uiterlijk, beoordeel anderen daar dan ook niet op! Jullie zitten allemaal nog in de puberteit en zijn op zoek naar een identiteit. Die make-up meisjes zouden misschien ook wel in sexy kleren naar school willen, inclusief make-up maar mogen dat niet van hun ouders. Die make-up is dan het compromis.



Mijn 16 jarige dochter is ook een meisje van spijkerbroek en sweater of lang vest voor naar school. Sneakers of laarzen eronder en klaar! Rokje is meer voor thuis, feestjes en uitgaan. Heel simpel, kind moet op de fiets en met de trein en dan nog flink stuk lopen. Die vindt de trein halen belangrijker dan leuke hakjes aan.
quote:MarianneDavids schreef op 18 november 2014 @ 08:40:

Na even te hebben gegoogled weet ik nog steeds niet wie of wat die Rihanna nou precies voorstelt, iets uit een serie? Zingt ze? In ieder geval zie ik alleen maar foto's waar ze half naakt op te zien is, niet echt geschikt voor school.En ook niet voor een echte Hollandse winter.
quote:MarianneDavids schreef op 18 november 2014 @ 08:40:

Na even te hebben gegoogled weet ik nog steeds niet wie of wat die Rihanna nou precies voorstelt, iets uit een serie? Zingt ze? In ieder geval zie ik alleen maar foto's waar ze half naakt op te zien is, niet echt geschikt voor school.

Eh nou behoor ik zelf niet meer bepaald tot de jeugd, maar Rihanna draait toch al best wat jaartjes mee. Ze zingt ja.



Wat betreft de kledingstijl: je hebt helemaal gelijk. Ze ziet er niet uit, vaak half naakt. En nee TO, dat is niet geschikt voor school. Wat mij betreft ook niet voor andere gelegenheden, maar zeker niet voor school/werk/een andere omgeving waar je serieus wil worden genomen.
Tja, jongens vinden dat wel leuk. Een meisje die wellicht dan ook wel in is voor een neukje. Zelfs als je intentie helemaal niet is.



Vele jongens vinden meisjes die zich sportief en/of leuk normaal kleden veel meer mooier dan iemand die elke dag te koop loopt. En als zo een meisje dan een keer in een bijzondere outfit draagt, is dat veel specialer.
Alle reacties Link kopieren
Als ik je ouders was sloot ik je op als je naar buiten wilde zoals Rihanna eruit ziet. Je hoeft er niet uit te zien als de sloerie van de school.



Je vraagt ook alleen maar negatieve aandacht, kijk mij kijk mij, geil hé? Je krijgt dus nooit aandacht om wie je bent.
School is voor jou je professionele omgeving. Daar dien je je toch wel enigszins professioneel te kleden en te gedragen. Dat hoeft niet te betekenen dat het saai is, maar wel dat het netter is dan in je vrije tijd.

Ik zou als stelregel aanhouden: of de bovenste helft sexy, of de onderste helft. Dus bij een decolleté geen strakke broek en hoge hakken, maar een wat ruimere broek en een bescheiden hakje. En bij een minirok geen decolleté maar een wat ruimer shirt met een gewone kraag. Of zo.
Dat die meisjes jou slet noemen is niet aardig en niet netjes. Zelfs al zou je vriendjes hebben, dan nog gaat dat hun niets aan. Maar jij noemt die meisjes saai, en oordeelt dat ze teveel make-up dragen.

In de ideale wereld beoordelen mensen elkaar niet op uiterlijk en nemen iedereen zoals hij of zij is. Maar helaas leven we niet in de ideale wereld. Je bent nog jong, je moet je eigen stijl nog zoeken. Je hoeft je niet aan te passen aan de middenmoot, maar je hoeft ook een ster als Rihanna niet klakkeloos te volgen. Ze is een artiest, haar kleding is "werkkleding". Of denk je dat zij in deze kleding naar school ging?

Probeer je een beetje te kleden naar de gelegenheid. Als je uit gaat, kun je helemaal "los" gaan. Maar op school kan het een tandje minder: een jeans met een leuk topje bijvoorbeeld. Geen palen van hakken, dan blijven er heus nog genoeg leuke schoentjes over. En vooral: wees vriendelijk en jezelf, dan krijg je vanzelf positieve aandacht van jongens én meisjes.
Als ik jouw moeder was, had ik je terug naar binnen gesleurd en je wat fatsoenlijks aan laten doen!
Alle reacties Link kopieren
Waarom vind je dat dan zo leuk, die sexy kleding? Wat wil je ermee bereiken?
Grow up kind.

Huilend voor je kast staan?

quote:twerkqueen schreef op 18 november 2014 @ 08:21:

Ik ben niet onzeker, iedereen is dat natuurlijk wel eens op mijn leeftijd maar niet dat ik aandacht zoek ofzo. Ik hou echt van mijn kledingsstijl en hoe Rihanna zich kleed bijvoorbeeld.



Wat is dan voorbeeld van subtiel sexy? Een strak jurkje met een basic vest, maillot en enkellaarsjes kan dat wel?Als dat een jurkje is waar je ondergoed niet zichtbaar is als je bukt en waar je tieten niet uitfloepen zodra je je schoolboek pakt en de enkellaarsjes geen hakken van 16cm hebben, lijkt het me een prima outfit
Je haalt de "wow" factor hier een beetje door van je zelf af. Als je er altijd fantastisch sexy uit ziet dan verras je mensen niet meer echt en wat jammer is, je vervreemd hier door ook mensen van je. Er is een super dun lijntje tussen sexy en ordinair. Dat ligt aan het feit of je snapt wat bij welke gelegenheid gepast is. Je gaat niet naar een begrafenis op stiletto's en een kort rokje en naar een bruiloft niet in een grote wollen trui en een spijkerbroek.



Beide zijn natuurlijk extreme voorbeelden maar gelukkig bestaat er mode en is er dus een tussen weg. Stiletto's naar school kan prima maar draag er dan een leuke wijde broek boven met een strak truitje. Platte schoenen zijn weer leuk met een koker rok en een wijde trui.



Ontwikkel je eigen gevoel voor stijl en je zal meer waardering oogsten. Ontwikkel je tot een style icoon in plaats van klakkeloos te imiteren. Je hebt dan leuker contact met andere meiden, je krijgt er geen rare naam van en het heeft een andere aantrekkingskracht op jongens.



Dus vergeet Rihanna en snuffel eens in bladen als Elle of Harpers Bazar voor wat inspiratie(of gewoon op internet ). Als je van mode houdt, kijk dan eens naar hoe je je het meest stijlvol overkomt op welke gelegenheid. Vrouwelijkheid zit niet in zo veel mogelijk vlees en contouren laten zien maar meer hoe je he laat zien. Spannend is niet bloot maar in subtiel je mooie kanten laten zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 18 november 2014 @ 08:23:

Het leven inclusief werk, opleiding, familie en sociale contacten is één groot toneelstuk.

Kleed je naar de situatie en de rol die je ambieert.



Eens. Zo zie ik het eigenlijk ook. Maar ik snap dat het een proces is, iets wat je ook onder de knie moet krijgen zodat je èn je zelf kan blijven èn toch gekleed bent wat past bij de situatie en je rol.



Koop modeblaadjes en probeer daar lering uit te trekken, je hoeft er echt niet bij te lopen als de rest, maar sexy is niet noodzakelijk bloot. Het hoeft ook echt niet strak te zijn om sexy te zijn.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.nl/sea ... JgF&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ



Rihanna ziet er niet altijd halfnaakt uit. Verder moet je gewoon aandoen waar jij je prettig bij voelt zolang het gepast is.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven