Mode & Beauty alle pijlers

Show hier je outfit van vandaag, deel 2!

02-07-2012 07:53 2685 berichten
Alle reacties Link kopieren
Show hier je outfit van vandaag...Na meer dan 3760 posts, misschien nu toch wel tijd voor een deel 2?



Het vorige topic vind je hier!



Aangezien ik vanmiddag moet werken, trek ik nu even iets makkelijks aan. Jurkje van Pools, is eigenlijk najaar vorig jaar maar vind hem voor nu ook wel leuk, beetje grijs/taupe. Hij had een watervalhals van een losse stof, die heb ik er af gehaald, ik vond dat ik er enorme borsten in kreeg . Ik customize wel vaker kleding, lange mouwen worden korte mouw enz.

De schoenen zijn van D Code. Als accessoire mijn oudste Cairn, ze is bijna 14 jaar...kwam even kijken wat het baasje aan het doen was.

















Alle reacties Link kopieren
@ zusenzoo. Nee, ik ben 45. Maar zie er veel jonger uit. (boven de kleding dan hè ) Zijn genen, mijn moeder ziet er na een levelang roken en zonnebaden nog steeds belachelijk jong uit. Pa ook. Is geen verdienste, dat heb je of niet. Sproeten op mijn neus helpt ook wel.

Hoe dan ook, ik vind ook wel dat ik me aan de jonge kant kleed, maar dit is nu eenmaal mijn smaak. Het is niet strak of veel te sexy, maar ik ben gewoon nog niet toe aan 'kleding voor mijn leeftijd'. Ik zou ook niet weten wat dat voor kleding zou moeten zijn.



Jetty, mooie jurk! Kan me voorstellen dat je in jouw geval de waterval er vanaf hebt gehaald. Je bent al rijkelijk bedeeld (mooi hoor) en om nu de hele dag blikken naar je boezem te trekken...
Leuk Jetty!

Ik kwam in jullie vorige topic ook geregeld even kijken, zal ik nu vast ook wel weer doen. Vind het namelijk heel erg leuk om te zien hoe jullie allemaal, ondanks de verschillende stijlen, vreselijk je best doen om er leuk uit te zien! (en ik doe zelf ook af en toe wat ideeen op, haha)
Alle reacties Link kopieren
Mooie outfit weer Jetty!



(meelezer, en dit is een verkapte terugvindpost )
Alle reacties Link kopieren
quote:Turkooiss schreef op 02 juli 2012 @ 08:14:

Mooie outfit weer Jetty!



(meelezer, en dit is een verkapte terugvindpost )

dankje, t is echt een heel simpel jurkje, gewoon tricot stofje, heb hem ook in tabak bruin, ook van Pools, denk dat ik die watervalhals er ook af ga knippen



@ Stinkiebinkie, ik vind het leuk dat je een eigen stijl hebt, voor mezelf zou ik het te jong vinden, al word ik ook vaak jonger geschat ( zijn ook vaak mensen die iets van me willen waarschijnlijk ) ik heb dit jaar mijn eerste all stars gekocht.. ( de blauwe en een paar rode sneakers van Replay) Misschien wordt het nog wel eens wat Ik vind die kleur all stars van jou ook wel erg leuk, ik heb zo n kleur nepleren jasje, zouden ze geweldig bij staan.
Wat leuk! Ik ben niet zo modieus helaas, maar ga wel meelezen om ideeën op te doen!
Alle reacties Link kopieren
Jetty, mooie jurk weer!

@Annelotte: dank je, jou rode stippenjurk is ook leuk (ik heb ook zo'n soort jurk haha).



Vandaag:

goedemorgen dames!



hoe zouden jullie dit tuniekje combineren?

vind hem erg mooi maar heb echt geen idee wat ik ervan maken kan. beetje kleur erbij in ieder geval...



Alle reacties Link kopieren
Is hij lang?



Dan een legging.



Anders een goede jeans.



Kleur hoeft niet, beetje in de accessoires misschien.
Alle reacties Link kopieren
Niet om het een of ander missphoebe, maar dit is geen combineertopic....
Alle reacties Link kopieren
Even naar het neues topic gekopiëerd:



Onmogelijk foto moment door de wind, maar dit droeg ik zaterdag











De stijl van bijv. Stinkiebinkie vind ik heel sprekend en passend. Het is niet mijn stijl, zoals mijn stijl niet de hare zal zijn. Maar het feit dat het haar zo goed staat, dát maakt het mooi voor mij. De kleuren combi's zijn altijd leuk gevonden en het is ook een lekkere frisse mode wind op dit forum vind ik.



Iwannalive moet alle ruimte hebben om kritiek te kunnen geven. Maar misschien zou de manier waarop een beetje genuanceerder kunnen. Dat vinden de meeste mensen toch prettiger om te lezen. Ook zou het misschien leuk zijn je hier ook eens positieve reacties post? Ik kan me namelijk veelal negatiefs heinneren wat je hebt gepost. Of heb ik daar overheen gelezen; bij deze dan sorry daarvoor.
Alle reacties Link kopieren
Ooh dat is een heel leuke jurk FD!



Wbt Iwannalive: die kan niet normaal kritiek leveren, dat is het probleem. Ik herinner me nog de opmerking dat ik me kleedde als een heks, dat is nu niet bepaald opbouwende kritiek.
Alle reacties Link kopieren
Thnx! Ik vind de stof vooral zo mooi. Vreselijke fotosessie omdat de wind elke keer 'onder' de jurk kwam en ik op veel foto's letterlijk opgeblazen leek. Was grappig haha.



Oh ja hahaha, nou ja het is ook moeilijk opbouwende kritiek op een forum te leveren. Het word heel snel negatiever opgevat dan wanneer je het irl tegen iemand zou zeggen.



Ik vind het zelf niet nodig dat soort dingen tegen iemand te zeggen, wat bereik je er mee denk ik dan... een stukje zelfvoldoening misschien.



De dames hier moeten gewoon lekker posten vol zelfvertrouwen, negatieve opmerkingen horen er ook een beetje bij maar dat moet je proberen van je af te zetten (moeilijk, vind ik ook.) Besef dat het doorgaans meer over de zender zegt, dan over jezelf. Laat je er niet door tegenhouden.
Alle reacties Link kopieren
Ha FD, een opmerking als: ik vind dit en dit niet zo mooi staan of niet zo mooi gecombineerd is toch beter dan iemand meteen uitmaken voor seksloos of voor heks.
Alle reacties Link kopieren
wauw, geweldige jurk fd.
Alle reacties Link kopieren
Dank dank!
Alle reacties Link kopieren
Als jullie over een forumster iets te zeggen is het wel zo netjes om dat aan haar te richten en dit niet op deze manier te doen. Voegt ook niet echt toe aan jullie 'volwassenheid'.
Alle reacties Link kopieren
@jetty, ziet er er mooi en leuk uit.
Alle reacties Link kopieren
Jawèèèl FD, jouw stijl vind ik wel heeeeel mooi! Ik heb ook best veel jurkjes! (ga ze uiteindelijk wel posten). Die je net postte zou ik zo aantrekken.

(echt waar, je kleden als een heks? Lekker opbouwend )

Ik moet zeggen dat ik vind dat iedereen hier op het topic zich leuk kleedt. Allemaal weer anders en van iedereen kun je weer leuke ideeën opdoen.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbelvla schreef op 02 juli 2012 @ 09:46:

Als jullie over een forumster iets te zeggen is het wel zo netjes om dat aan haar te richten en dit niet op deze manier te doen. Voegt ook niet echt toe aan jullie 'volwassenheid'.Dat heb ik al eerder gedaan maar die boodschap kwam niet aan. Kennelijk snapt ze niet dat zo'n opmerking beledigend is.
Alle reacties Link kopieren
vandaag heb ik dit aan. ( bewerken van de foto is niet helemaal goed gegaan)

jurkje, zwarte 3/4 legging, zwarte slippers, zwarte bolero



Alle reacties Link kopieren
quote:Ceci schreef op 02 juli 2012 @ 09:55:

[...]

Dat heb ik al eerder gedaan maar die boodschap kwam niet aan.Dan zet je iemand op negeer en houd je er over op toch? Of zeg ik nu iets heel vreemds?
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbelvla schreef op 02 juli 2012 @ 09:46:

Als jullie over een forumster iets te zeggen is het wel zo netjes om dat aan haar te richten en dit niet op deze manier te doen. Voegt ook niet echt toe aan jullie 'volwassenheid'.Ik heb Iwannalive gewoon bij naam genoemd in mijn bericht aan haar
Alle reacties Link kopieren
Die van; Zeg, het is hier geen combineertopic, vind ik anders ook heel raar.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
mooie jurk weer Ceci! en die riem is ook erg leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven