Mode & Beauty alle pijlers

Show hier je outfit van vandaag, deel 2!

02-07-2012 07:53 2685 berichten
Alle reacties Link kopieren
Show hier je outfit van vandaag...Na meer dan 3760 posts, misschien nu toch wel tijd voor een deel 2?



Het vorige topic vind je hier!



Aangezien ik vanmiddag moet werken, trek ik nu even iets makkelijks aan. Jurkje van Pools, is eigenlijk najaar vorig jaar maar vind hem voor nu ook wel leuk, beetje grijs/taupe. Hij had een watervalhals van een losse stof, die heb ik er af gehaald, ik vond dat ik er enorme borsten in kreeg . Ik customize wel vaker kleding, lange mouwen worden korte mouw enz.

De schoenen zijn van D Code. Als accessoire mijn oudste Cairn, ze is bijna 14 jaar...kwam even kijken wat het baasje aan het doen was.

















Alle reacties Link kopieren
quote:juliannec28 schreef op 15 juni 2013 @ 19:56:

jammer dat dit eerst zo leuke topic in een erg negatieve spiraal is beland. jeetje kan het gewoon on topic blijven.? ik lees al best lang mee, post zelf niets ivm herkenbaarheid, maar vond het

zo leuk om altijd even te kijken. ik mis trouwens jetty!!

maar wat een gezeik en gezeur lees ik nu.

ik vind het leuk om amateur outfits te zien, hoeft allemaal niet a la elle of vogue, gewoon leuke dagelijkse outfits. over red: als ik zulke foto's wil zien , dan kijk ik liever op een / haar beauty blog. ik vind een foto gemaakt voor de spiegel juist de charme van dit topic.

please kunnen we het on topic houden, dank!!

Wij zeiksnorren zijn het met je eens, vandaar het gezeiksnor, Wel even bij de les blijven he.

Wat heb je aan trouwens? We blijven hier graag ontopic.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 juni 2013 @ 19:52:

Tsjer, ik twijfel over die riem of heeft die een fysieke noodzakelijkheid?De vraag stellen is hem beantwoorden Meds.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 15 juni 2013 @ 20:04:

[...]



Wij zeiksnorren zijn het met je eens, vandaar het gezeiksnor, Wel even bij de les blijven he.

Wat heb je aan trouwens? We blijven hier graag ontopic.het topic heet: show hier je outfit van vandaag en dus niet beschrijf je outfit van vandaag
quote:juliannec28 schreef op 15 juni 2013 @ 20:10:

[...]





het topic heet: show hier je outfit van vandaag en dus niet beschrijf je outfit van vandaagnou kom es op met die foto dan
Alle reacties Link kopieren
quote:juliannec28 schreef op 15 juni 2013 @ 20:10:

[...]





het topic heet: show hier je outfit van vandaag en dus niet beschrijf je outfit van vandaagDat zeg ik.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
En wat als marleinetje nu wel gelijk heeft en het een foto in Verona was? Ze weet het zo zeker, dat ik nu toch een beetje er in ga geloven. Of is dit off topic 😳.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 juni 2013 @ 20:11:

[...]



nou kom es op met die foto danlezen lieve mensen, ik gaf aan dat ik niets post qua herkenbaarheid. ik wacht verder weer op leuke on topic reacties!
quote:pilatespas schreef op 15 juni 2013 @ 20:18:

En wat als marleinetje nu wel gelijk heeft en het een foto in Verona was? Ze weet het zo zeker, dat ik nu toch een beetje er in ga geloven. Of is dit off topic 😳.Nee, gewoon gezuig.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 15 juni 2013 @ 19:47:

P.s. Ik draag vandaag mijn kersenjurk.



[img]http://1.bp.blogspot.com/-5S4nW7euVKY/T ... ollage.jpg[/img]Is dit in Marakech? Ik herken die plant
Alle reacties Link kopieren
quote:juliannec28 schreef op 15 juni 2013 @ 19:56:

jammer dat dit eerst zo leuke topic in een erg negatieve spiraal is beland. jeetje kan het gewoon on topic blijven.? ik lees al best lang mee, post zelf niets ivm herkenbaarheid, maar vond het

zo leuk om altijd even te kijken. ik mis trouwens jetty!!

maar wat een gezeik en gezeur lees ik nu.

ik vind het leuk om amateur outfits te zien, hoeft allemaal niet a la elle of vogue, gewoon leuke dagelijkse outfits. over red: als ik zulke foto's wil zien , dan kijk ik liever op een / haar beauty blog. ik vind een foto gemaakt voor de spiegel juist de charme van dit topic.

please kunnen we het on topic houden, dank!!Positieve bijdrage hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven