Mode & Beauty alle pijlers

Show hier je outfit van vandaag, deel 2!

02-07-2012 07:53 2685 berichten
Alle reacties Link kopieren
Show hier je outfit van vandaag...Na meer dan 3760 posts, misschien nu toch wel tijd voor een deel 2?



Het vorige topic vind je hier!



Aangezien ik vanmiddag moet werken, trek ik nu even iets makkelijks aan. Jurkje van Pools, is eigenlijk najaar vorig jaar maar vind hem voor nu ook wel leuk, beetje grijs/taupe. Hij had een watervalhals van een losse stof, die heb ik er af gehaald, ik vond dat ik er enorme borsten in kreeg . Ik customize wel vaker kleding, lange mouwen worden korte mouw enz.

De schoenen zijn van D Code. Als accessoire mijn oudste Cairn, ze is bijna 14 jaar...kwam even kijken wat het baasje aan het doen was.

















Alle reacties Link kopieren
quote:dubbelvla schreef op 02 juli 2012 @ 09:57:

[...]





Dan zet je iemand op negeer en houd je er over op toch? Of zeg ik nu iets heel vreemds?De reden dat ik het nu zeg, is dat ik niet wil dat iemand zich laat wegjagen. Vandaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:very__cherry schreef op 02 juli 2012 @ 10:05:

Die van; Zeg, het is hier geen combineertopic, vind ik anders ook heel raar.die had ik idd wat anders kunnen formuleren. Ik bedoelde ermee te zeggen dat er best advies gevraagd mag worden, maar ik heb van missphoebe eigenlijk nauwelijks outfits gezien en alleen combineer vragen. Dat vind ik een beetje jammer,het topic is toch vooral bedoeld om je outfits te tonen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceci schreef op 02 juli 2012 @ 10:07:

[...]

De reden dat ik het nu zeg, is dat ik niet wil dat iemand zich laat wegjagen. Vandaar.Je bent Iwannalive op deze manier toch ook aan het weg jagen. Over iemand forummen, zonder dat aan deze persoon te richten is gewoon ordinair roddelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceci schreef op 02 juli 2012 @ 10:09:

[...]



die had ik idd wat anders kunnen formuleren. Ik bedoelde ermee te zeggen dat er best advies gevraagd mag worden, maar ik heb van missphoebe eigenlijk nauwelijks outfits gezien en alleen combineer vragen. Dat vind ik een beetje jammer,het topic is toch vooral bedoeld om je outfits te tonen.Newsflash! ALLES mag hier, het hoeft niet door jou akkoord gegeven te worden. Het is een openbaar forum, jij beslist niet wat er wel en niet mag.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbelvla schreef op 02 juli 2012 @ 10:09:

[...]





Je bent Iwannalive op deze manier toch ook aan het weg jagen. Over iemand forummen, zonder dat aan deze persoon te richten is gewoon ordinair roddelen.

Goh, iemand ordinair afkraken mag wel?

Ik zeg niet dat advies vragen niet mag, maar ik vind het gewoon een beetje jammer dat iemand geen complete outfits laat zien en alleen advies vraagt. Dus mijn verzoek aan missphoebe is hier om meer outfits te posten (en sorry als ik je beledigd heb). ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceci schreef op 02 juli 2012 @ 10:13:

[...]



Goh, iemand ordinair afkraken mag wel?

Ik zeg niet dat advies vragen niet mag, maar ik vind het gewoon een beetje jammer dat iemand geen complete outfits laat zien en alleen advies vraagt. Dus mijn verzoek aan missphoebe is hier om meer outfits te posten (en sorry als ik je beledigd heb). ;)



Nee, maar dan zeg je er iets van en daar houdt het bij op. Iemand weg gaan zitten pesten of gaan zitten roddelen geeft al helemaal een verkeerd signaal.

Mij heb je niet beledigd hoor, als dat aan mij gericht is. Ik vind alleen dat je nogal zit te dwingen hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:stinkiebinkie schreef op 02 juli 2012 @ 09:52:

Jawèèèl FD, jouw stijl vind ik wel heeeeel mooi! Ik heb ook best veel jurkjes! (ga ze uiteindelijk wel posten). Die je net postte zou ik zo aantrekken.Oh haha mijn misvatting dan en lief, dankje!
Alle reacties Link kopieren
@ SLayer, dankjewel



@ FD, wat een leuk jurkje, heerlijk zomers, staat je ook erg goed.
Geweldig topic en doe ook veel inspiratie op (van de fotoos). Jetty leuke openingspost.en leuk jurkje

FD dit jurkje (windfoto) vind ik ook je geweldig staam

Veel plezier
Alle reacties Link kopieren
Lief, thanx dames!
Alle reacties Link kopieren




Leuk, een nieuw topic!



Jetty, dat jurkje in de openingspost. Mooi. Mooi kleurtje ook. Maar vind het niet bij je figuur passen. Zie je wat ik bedoel? Het maakt je veel breder dan je bent en je benen lijken korter. Denk dat jurkjes bij jou niet over je knie moeten vallen.

En dan een bandje om je schoen doen je benen ook korter lijken.
Dit heb ik trouwens vandaag aan



Alle reacties Link kopieren
Het jurkje van FD is super leuk, vrolijk en schattig.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ook een linkje in de OP waar het vorige topic te vinden is?
quote:Ceci schreef op 02 juli 2012 @ 10:09:

[...]



die had ik idd wat anders kunnen formuleren. Ik bedoelde ermee te zeggen dat er best advies gevraagd mag worden, maar ik heb van missphoebe eigenlijk nauwelijks outfits gezien en alleen combineer vragen. Dat vind ik een beetje jammer,het topic is toch vooral bedoeld om je outfits te tonen.



aaah een discussie over mij, wat een eer .

was me totaal ontgaan, maar ik ben telepatisch geloof ik,

want heb net een outfitje geplaatst. en waarom ik hier regelmatig om combi advies kom vragen: ik zie hier vaak leuke outfits en ga er dus vanuit dat hier wel combi-kenners zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:LunaSter schreef op 02 juli 2012 @ 10:56:

Misschien ook een linkje in de OP waar het vorige topic te vinden is?heb ik net gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Missphoebe schreef op 02 juli 2012 @ 10:59:

[...]





aaah een discussie over mij, wat een eer .

was me totaal ontgaan, maar ik ben telepatisch geloof ik,

want heb net een outfitje geplaatst. en waarom ik hier regelmatig om combi advies kom vragen: ik zie hier vaak leuke outfits en ga er dus vanuit dat hier wel combi-kenners zijn Leuk dat je ook post! Leuk shirtje ook, van welk merk is die?
Alle reacties Link kopieren
Nou de sfeer begint in ieder geval goed op dit nieuw geopende topic. Trouwens wel verdacht, ik plaats eindelijk na lang wikken en wegen een fotootje, en het topic wordt gelijk gesloten



Stinkiebinkie, ik vind je setje erg leuk, die broek zou ik ook dragen. Alleen jammer dat je die all stars zo strak dicht strikt, en dan helemaal naar boven toe. Je voeten lijken zo groot daardoor. (ik heb zelf ook grote voeten met maat 40)
Alle reacties Link kopieren
quote:LunaSter schreef op 02 juli 2012 @ 10:52:





Leuk, een nieuw topic!



Jetty, dat jurkje in de openingspost. Mooi. Mooi kleurtje ook. Maar vind het niet bij je figuur passen. Zie je wat ik bedoel? Het maakt je veel breder dan je bent en je benen lijken korter. Denk dat jurkjes bij jou niet over je knie moeten vallen.

En dan een bandje om je schoen doen je benen ook korter lijken.

Klopt, maar hij zit zo lekker en ik kan hem ook optrekken. Draag het meestal met een jasje, vestje erover,







maar voor in de tuin te hangen, vind ik dit prima zo Moet toch zo mijn werkkleding aantrekken en ach die dikke kont en bovenbenen heb ik nou eenmaal, ik zit ( erop) en er totaal niet mee
Alle reacties Link kopieren
quote:Missphoebe schreef op 02 juli 2012 @ 10:55:

Dit heb ik trouwens vandaag aan



[afbeelding]Leuk met dat groen (1 van mijn lievelingskleuren)!
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 02 juli 2012 @ 11:07:

Nou de sfeer begint in ieder geval goed op dit nieuw geopende topic. Trouwens wel verdacht, ik plaats eindelijk na lang wikken en wegen een fotootje, en het topic wordt gelijk gesloten



Sorry! zal t nooit meer doen haha, je blijft toch wel posten
Alle reacties Link kopieren
@Stinkiebinkie: heel herkenbaar wat je schrijft over een bepaalde leeftijd en er veel jonger uitzien. Mijn oma was 93 toen ze overleed, ze zag eruit als een 70 jarige. Mijn moeder is nu 62 en ziet er uit als een 50 jarige. Ik ben nu 37, en word regelmatig begin twintig geschat (in Amerika moest ik me vorig jaar legitimeren om wijn te mogen drinken, en een maand geleden heb ik een verkoopster de shock van haar leven gegeven toen ze eenmaal wist dat ik niet van haar leeftijd was; ze had het over mij als meisje ).

Ik zie er dus ook jong uit en zo kleed ik me ook. Niet als tieners zich kleden (heb ik ook het figuur niet voor), maar wel jurkjes tot ver boven de knie. Wel overwegend in zwart overigens. Maakt het toch wat ouwelijk. Maar goed. Lang verhaal kort: ik herken wat je schrijft, ben het met je eens en vind je een leuke kledingstijl hebben (Behalve de Allstars; maar dat komt omdat ik een vriendje heb gehad die altijd Allstars aanhad, zelfs als we netjes uit eten gingen. Sindsdien heb ik een hekel aan Allstars).
Waar zit de any-key?
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 02 juli 2012 @ 11:07:



Stinkiebinkie, ik vind je setje erg leuk, die broek zou ik ook dragen. Alleen jammer dat je die all stars zo strak dicht strikt, en dan helemaal naar boven toe. Je voeten lijken zo groot daardoor. (ik heb zelf ook grote voeten met maat 40)



Winkelfanaat, dat is een goeie tip, nooit zo bij stilgestaan. Ga ik meteen doen, dank je!

(een foto schuin naar onderen nemen helpt ook niet zo mee voor de verhoudingen :-)
Alle reacties Link kopieren
Ja de hoek van je foto's is echt cruciaal soms haha. Mijn man maakt meestal mijn foto's, maar hij is 1.95m. Dus wat gebeurt er dan; de foto wordt schuin can boven gemaakt. Waardoor mijn voorgevel nog breder lijkt en mn beentjes heel kort. Gelukkig leren we samen hoe het steeds rendabeler wordt. Voorheen had ik soms 70 foto's waarvan geen 1 'normaal' was... nu gaat dat beter.
Alle reacties Link kopieren
Jetty, nee ben meteen genezen!

Stinkiebinkie, zal veel leuker staan als je ze een beetje los gooit, als je gaat rennen moet je ze wel weer strak strikken he! vreest een aanklacht, als gestruikeld is over te los zittende gympen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven