Mode & Beauty alle pijlers

Show je outfit van vandaag, deel 3!

15-06-2013 20:56 2840 berichten
Op verzoek van de JuniorModerator open ik bij deze een nieuwe Show je outfit van vandaag!



Mijn outfit van vandaag:







blazer: river island

broek: Cubus

shirt: onbekend

schoenen: Bristol
Alle reacties Link kopieren
Waar is je mooie haar?
Verkeerd begrepen, solly.
Dat heb ik even verstopt jippie
Alle reacties Link kopieren
Ah dat scheelt scrollen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik ben er niet wild, het is zo gewoontjes, even naar de markt outfit. je kan veel meer hebben denk ik.
Ja fijn, die kortere openingspost. En leuk jasje Greenbean!
Alle reacties Link kopieren
leuk, een nieuw fris deel 3!
Alle reacties Link kopieren
Mooi jasje! Zou jou perfect staan met een skinny (7/8) in knalkleur met killerheels. Is wat pittiger en zomerser, denk ik, en kun jij goed hebben :-)
Leuk! Kan ik weer inspiratie op doen en naar het konijntje gluren
Alle reacties Link kopieren
Leuk jasje, Greenbean!
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik vind het erg gewoontjes.

Maar laat ik maar niet zoveel zeggen, zit in een warm land en zie er momenteel niet op mijn charmantst uit
het jasje is niet leuk.

Met een kleurige tanktop en een bikerjack, wat hakken eronder is het al een heel ander verhaal
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 15 juni 2013 @ 22:27:

Sorry, ik vind het erg gewoontjes.

Maar laat ik maar niet zoveel zeggen, zit in een warm land en zie er momenteel niet op mijn charmantst uit Je hoeft toch niet altijd een spannende outfit te posten? Gewone/ casual outfits zijn ook al leuk om naar te kijken.
maar dat jasje is casual ook niet leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:pixxie schreef op 15 juni 2013 @ 22:29:

[...]





Je hoeft toch niet altijd een spannende outfit te posten? Gewone/ casual outfits zijn ook al leuk om naar te kijken.

True, maar ik zou dit persoonlijk niet dragen als casual, dan zou ik toch nog een iets spannender broek eronder gooien.



Ik heb het niet over mooi verder, heb het echt alleen over de combi.
Nee jij gaat zeker gewone dingen doen zoals naar de bakker, bouwmarkt en markt in een mini-rokje en op naaldhakken van 3 meter.....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel echt een leuk jasje, alleen misschien inderdaad een wat fellere kleur qua schoenen, of een gekleurde skinny als je die hebt!



Super gaaf rokje Pixxie, waar is die van?
tuurlijk niet, je kan ook zonder naaldhak en minirok er leuk uitzien
oww gelukkig

Ik heb in het weekend overigens nooit veel zin om er veel

werk van te maken....

Vandaag ging wel, had aan:



- tuniekje

-skinny jeans

-zwarte halfhoge laarsjes

-zwart leren jackie erover
quote:azizah schreef op 15 juni 2013 @ 22:41:

Ik vind het wel echt een leuk jasje, alleen misschien inderdaad een wat fellere kleur qua schoenen, of een gekleurde skinny als je die hebt!



?



Skinnies staan mij helaas niet, ik ben namelijk een peer

Wel bedankt voor de tips allemaal! Ik draag deze kleren omdat ze bij mij passen en met een felle broek of hele hoge hakken zou ik me niet zo op mijn gemak voelen denk ik. Vind ik zelf wel jammer hoor, ik zou graag wat meer lef willen hebben..
Alle reacties Link kopieren
Ik denk wel dat het je mooi zou staan greenbean, je hebt een mooi lichaam en volgens mij kan je een skinny echt wel goed hebben hoor! Maar je moet inderdaad niets dragen waar je je eigenlijk niet prettig in voelt, ik draag ook sommige dingen niet terwijl het misschien net iets leuker zou staan, maar dat vind ik onzin, om er dan toch maar ongemakkelijk in rond te gaan lopen.
Ja, misschien moet je het soms doorzetten, maar bv hele hoge hakken (pumps), daar voel ik me gewoon echt ongemakkelijk bij. Terwijl ik het over het algemeen heel erg mooi vind staan bij vrouwen.

Sleehakken werken dan weer wel goed voor mij, die lopen comfortabel en zien er ook vrouwelijk uit.
Maar welke kleur broek zou je dan kiezen, Azizah?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zelf kiezen voor oud roze/pastel roze, mintgroen of een donkerrode lijkt me hier ook mooi bij staan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven