Mode & Beauty alle pijlers

Show je outfit van vandaag, deel 3!

15-06-2013 20:56 2840 berichten
Op verzoek van de JuniorModerator open ik bij deze een nieuwe Show je outfit van vandaag!



Mijn outfit van vandaag:







blazer: river island

broek: Cubus

shirt: onbekend

schoenen: Bristol
Alle reacties Link kopieren
quote:azizah schreef op 15 juni 2013 @ 22:41:





Super gaaf rokje Pixxie, waar is die van?Dankjewel, het rokje komt van de Only.
Alle reacties Link kopieren
@Greenbean, Je moet idd niets aantrekken wat je niet leuk vindt. Sleehakken zijn leuk en als je geen skinny durft, dan mss een rechte broek die smal valt en dan wat korter dan de zwarte broek die je nu aanhebt?

Het ging mij mn om een meer zomerse uitstraling, kan ook met een zwarte broek trouwens, maar dan een wat korter model, wat minder zwart-zwart (als je snapt wat ik bedoel) en dan de schoenen in kleur, oogt net wat frisser.
Alle reacties Link kopieren
Niks mis met je outfit maar wel een beetje saai. Misschien een felgekleurd shirt (bijv. fuchsia)? De sleehakken zou ik leuker vinden als ze een stuk hoger waren geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 juni 2013 @ 22:28:

het jasje is niet leuk.

Met een kleurige tanktop en een bikerjack, wat hakken eronder is het al een heel ander verhaalJe stelt nu een compleet ander outfit voor
Leuke outfit, vooral het jasje. Het shirt vind ik er niet zo leuk bij staan, te wit en te wijd bij dat jasje.
Alle reacties Link kopieren
Vind jasje wel leuk. Zou het combineren met een strakker zwart shirt en een zwarte skinny. Zwarte skinnys zijn ideaal ook als je een peer vorm hebt. Tegenwoordig heb je ze gelukkig ook met een iets hogere taille.

En inderdaad een paar gekleurde hakken eronder.
Jouw peervorm valt echt super mee hoor, doe jezelf niet zo tekort. En leuk jasje!
quote:greenbean schreef op 15 juni 2013 @ 22:47:

[...]





Skinnies staan mij helaas niet, ik ben namelijk een peer

Wel bedankt voor de tips allemaal! Ik draag deze kleren omdat ze bij mij passen en met een felle broek of hele hoge hakken zou ik me niet zo op mijn gemak voelen denk ik. Vind ik zelf wel jammer hoor, ik zou graag wat meer lef willen hebben..Een peer? Waar dat dan? Achter je oren? Kind , je ziet er beeldig uit, prachtfiguur! Als je je niet prettig voelt, niet doen, maar niet laten omdat jij denkt dat je een peer bent, echt niet. Ik zou een moord doen voor jouw peervorm
Alle reacties Link kopieren
Chill-outfitje:



http://tinypic.com/r/9gvpt0/5
Alle reacties Link kopieren
Nvt
anoniem_21640 wijzigde dit bericht op 20-08-2017 23:14
99.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 16 juni 2013 @ 08:58:

[...]





Een peer? Waar dat dan? Achter je oren? Kind , je ziet er beeldig uit, prachtfiguur! Als je je niet prettig voelt, niet doen, maar niet laten omdat jij denkt dat je een peer bent, echt niet. Ik zou een moord doen voor jouw peervormik ook
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-06-2013 17:38
Reden: reclame eigen blog
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
pixxie, zag gister een meisjes lopen met zo'n soort broek, strak shirtje erop en hoge hakken. Ik vond dat erg leuk staan. Niet iedereen kan dit soort broeken dragen.



Jetty, stijlvol als altijd.Schoenen vind ik zo, zo. Het eerste wat bij me opkwam was de gedachte aan een enkelband. Sorry.
Alle reacties Link kopieren
Red, heel erg leuk. Geweldige broek en hoed. Ik ben fan van grijs/zwart.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 16 juni 2013 @ 13:23:

pixxie, zag gister een meisjes lopen met zo'n soort broek, strak shirtje erop en hoge hakken. Ik vond dat erg leuk staan. Niet iedereen kan dit soort broeken dragen.



Jetty, stijlvol als altijd.Schoenen vind ik zo, zo. Het eerste wat bij me opkwam was de gedachte aan een enkelband. Sorry.haha, ja nou je t zegt.. Ik heb ze al drie jaar, kan er geen afstand van doen, maar smaken verschillen. Ik vond ze wel stoer, sluiten met een rits achter, maar nogmaals het enkelband idee snap ik wel.
quote:pixxie schreef op 16 juni 2013 @ 10:02:

Chill-outfitje:



http://tinypic.com/r/9gvpt0/5Oehhhh! Vind ik heel leuk!
Alle reacties Link kopieren
Heb een vraagje dames. Kan ik ook foto's vanaf mijn telefoon op dit topic plaatsen?



Heb een aantal leuke outfit foto's gemaakt, en wil ze graag met jullie delen!



Heb geen zin om eerst de foto's op computer te zetten, daarna in mijnalbum te zetten, en daarna hier weer op te zetten haha!
Alle reacties Link kopieren
Thanks, MocyMoos en pliert!

Ik had er ook hakken onder vandaag. Maar als ik compleet in chill-modus ga dan hou ik gewoon m'n slippers eronder aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:fasjon schreef op 16 juni 2013 @ 16:08:

Heb een vraagje dames. Kan ik ook foto's vanaf mijn telefoon op dit topic plaatsen?



Heb een aantal leuke outfit foto's gemaakt, en wil ze graag met jullie delen!



Heb geen zin om eerst de foto's op computer te zetten, daarna in mijnalbum te zetten, en daarna hier weer op te zetten haha!Ik weet niet hoe het met mijnalbum zit, maar je hebt een app van photobucket waarbij je ze meteen kan uploaden, en dan vanuit die app de img-code plakken.
Alle reacties Link kopieren
Ohh kijk! Weer iets geleerd Pixxie. Dankjewel! Ik ga gelijk even kijken
Niemand commentaar op mijn fotos van gisteren???
Greenbean, Ik vind dat je echt een leuke stijl hebt! En misschien ziet niemand die peer omdat je je juist goed voor je figuur kleedt? (ik zie de peer ook niet iig)



Superleuk jasje en ik vind het juist leuk met een wat wijder shirtje eronder. Broek erbij kan ook wel prima, maar ik denk idd dat het met een (vies) mintkleurige of oud roze (wat Azizah voorstelde) misschien net wat sprekender wordt. Ikzelf vind alleen de schoenen er niet superleuk bij, ik zou eerder gaan voor iets stoerders, gave gymp ofzo. Maar dat is misschien wel leuker als de broek ietsjes korter is. Of stoere (platte) sandalen, net zoiets als die van RRH.



Achja, blijft iig een superleuk totaalplaatje!



Pixxie, helemaal leuk!



Jetty, je ziet er altijd helemaal 'af' uit



RRH, ook helemaal af, maar ik zou zelf wel raar opkijken als ik iemand met zo'n 'boobtube' als top zou zien lopen. Onder de witte blouse was het leuk, maar zo wel heel bloot (helemaal voor zulk relatief niet heel warm weer en gewoon in de stad ipv aan het strand of op vakantie ofzo)
Alle reacties Link kopieren
Even testen of het lukt!



http://i1315.photobucket. ... 5B0D50464_zpsde11f662.jpg
Alle reacties Link kopieren
Hij doet het, fasjon!

Jammer dat je niet 1 rechte spiegel hebt, op deze manier krijg je een beetje een vertekend beeld.

Op de foto met het zwarte jurkje bijvoorbeeld lijkt het of je een hele dikke kont hebt wat volgens mij niet zo is.

Oh en je photobucket staat dus open voor iedereen. Maar als je 'm alleen gebruikt voor outfit-foto's lijkt me dat geen probleem.
quote:fasjon schreef op 16 juni 2013 @ 17:12:

Even testen of het lukt!



http://i1315.photobucket. ... 5B0D50464_zpsde11f662.jpgLeuke LBD, voor de rest zeg ik niks want dat wordt vast weer tegen me gebruikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven