Mode & Beauty alle pijlers

Show je outfit van vandaag, deel 3!

15-06-2013 20:56 2840 berichten
Op verzoek van de JuniorModerator open ik bij deze een nieuwe Show je outfit van vandaag!



Mijn outfit van vandaag:







blazer: river island

broek: Cubus

shirt: onbekend

schoenen: Bristol
Alle reacties Link kopieren
quote:Roz__ schreef op 28 september 2014 @ 21:32:

[...]





Ik heb nog een keer een bericht gestuurd, hopelijk is het nu wel gelukt.Heb je net geantwoord
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier nog wat outfits van de afgelopen week. Ik heb moeite met de echte zomerkleuren en ook de meeste zomerdingen al uit de kast gehaald en opgeslagen Heb me al helemaal arm geshopt voor de winter, ik vind alles zo leuk!



Een paar jurkjes in wat donkerder kleuren heb ik nog even laten hangen, wat wel goed uitkomt nu het weer wat warmer is.











Dit setje is uit de nieuwe wintercollectie, mouwloze top van Pepperz, sluit aan op een rokje ook van Pepperz waardoor het een jurkje lijkt. Het vest is van Susskind. Nu draag ik dit met inktblauwe of prijze pumps, in de winter denk ik met een laars.





dit is een blauw jurkje met stipjes en een voile bovenlaag van Sissy boy, de sjaal is van Stroke. schoenen van Via Vai





Expresso jurkje met lange mouwen, nog wel lekker met blote benen. Schoenen zijn een sleehak met een soort van reptielenschubachtig leer van Via Vai.





Jeans van LTB, moet ik nog korter laten maken, nu gemakzuchtig maar even omgeslagen. Zelfde schoenen van Via Vai als bij het jurkje. Jasje is van Expresso, eronder draag ik een zwart shirtje met een witte print, geen idee meer waar ik die vandaan heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:azizah schreef op 27 september 2014 @ 10:05:

Ik ben het inderdaad niet maar ik vind je outfit wel heel leuk Rania!

Jij ook een mooie jurk Jetty.



Ik maak nooit meer foto's van mijn outfits, misschien toch weer eens doen. Jammer dat dit topic niet meer zo goed loopt.Dankjewel. De foto's zijn voor mij overigens ook een handige reminder van wat er in mijn kast hangt Zet ze op mijn pc in mapjes, want ik ben nogal eens wat kwijt. Ik zou het leuk vinden als je ook weer eens zou posten Azizah en de rest ook trouwens!
quote:Jetty1969 schreef op 30 september 2014 @ 13:47:

[...]



Heb je net geantwoord Heb get gezien, dankje! Zal regelmatig even checken of er iets bij zit!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je je mooi kleed Jetty, je vest vind ik heel leuk! Herfst kleding is leuk he?



Ik ben pas net op dit topic maar ik zou het ook leuk vinden als er meer mensen zouden posten, vind het echt leuk om te zien wat iedereen voor combinaties maakt.



Dit had ik vandaag aan.



http://i59.tinypic.com/2nui2rp.jpg
Alle reacties Link kopieren
quote:rania90 schreef op 01 oktober 2014 @ 17:15:

Ik vind dat je je mooi kleed Jetty, je vest vind ik heel leuk! Herfst kleding is leuk he?



Ik ben pas net op dit topic maar ik zou het ook leuk vinden als er meer mensen zouden posten, vind het echt leuk om te zien wat iedereen voor combinaties maakt.



Dit had ik vandaag aan.



Leuk! Ik vind je schoenen ook heel mooi! Voor mij werkkleding vandaag, dus ik sla even over ;)
Alle reacties Link kopieren
Dankje Jetty, ook voor het plakken van de foto Kan ik zelf nog steeds niet.
Alle reacties Link kopieren
Je schoenen zijn echt heel erg leuk Rania!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel s weten waar je schoenen vandaag komen Rania
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de tas van Rania erg mooi heel apart ook bij de outfit die ook leuk is.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Mijn schoenen zijn Vans.



Het is hier vandaag nog echt lekker weer, een van de laatste keren denk ik dus ik maak er gebruik van.



Doe er straks nog wel een vestje/jasje over.



http://i57.tinypic.com/2583pk8.jpg



Kom op anderen! Ik voel me ongemakkelijk als alleen ik plaats haha
Woehoe ik was iets dunnetjes maar ben aangekomen!!!!!!!



Dat was mijn doel





imgur: the simple image sharer
http://imgur.com/2vaov7P





http://imgur.com/BABtxA6
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je outfit echt helemaal niks haha, maar je hebt wel een mooi lichaam Barbiee! Mag je trots op zijn.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een prachtig figuur barbie, en alhoewel je kleding niet helemaal mijn smaak is, kan je het wel makkelijk hebben.
http://imgur.com/GungHQf
Alle reacties Link kopieren
Zo dat zijn veel kleren Barbiee

Staat je hartstikke goed die jeans en ook het truitje is leuk!

Draag je er een leuk bikerjasje op of colbert als je naar buiten gaat?
Even een UP zo vlak voor het weekeinde.







Raden wie het zijn. De eerste is Cher en die is van de jaren 60 met een come-back in de jaren 90. Op die foto is ze al de 40 gepasseerd.



Ik was trouwens op zoek naar een plaatje van Keira Knightly in haar jurk van allemaal witte kralen. Die was van een première van Anna Karenina, geloof ik. Maar die jurk kan ik niet vinden.



De bovenstaande vond ik wel.
Alle reacties Link kopieren
Zou er niet dood in gevonden willen worden.
Alle reacties Link kopieren
Hele leuke outfit Rania! Waar heb je dagbesteding vandaan?
Alle reacties Link kopieren
Pff automatische correctie. Bedoel met dagbesteding > dat vestje ;)
Alle reacties Link kopieren
Haha! Mijn dagbesteding is van H&M ;) (wel een tijdje gelede al).
Alle reacties Link kopieren
Geleden*.
Laat ik ook weer eens een outfit posten. Helemaal in het zwart vandaag: http://s1291.photobucket. ... eale.jpg.html?sort=3&o=1#/user/Trijntje84/media/20141003_081911_zpsexp6eale.jpg.html?sort=3&o=1&_suid=141352965806406838635990465018
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook maar weer eens een foto gemaakt. van 12-10, 14-10 en gisteren.



Links is een blauw jurkje van expresso, ook blauwe panty en inktblauwe hoge pumps van Via vai, Midden een broek van Steps met een wax coating, topje van steps en vest van Sao Paulo, rechts vest Expresso, jurkje Expresso. Allemaal nog van vorig jaar. Heb al wel heel veel weggedaan en opgeruimd. Ook veel leuke nieuwe dingen gekocht.. maar ja.. het jaar heeft te weinig dagen om alles te dragen!



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven