Mode & Beauty alle pijlers

skinny jeans en dikke billen

29-11-2007 23:09 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel erg aan het twijfelen over de aanschaf van skinny jeans. Vind ze erg leuk, mijn twijfel bestaat er vooral uit of een skinny jeans mij wel staat met mijn dikke billen en stevige bovenbenen. Ik heb maat 44-46.

Wat vinden jullie, kan dat? Of vinden jullie het echt geen gezicht?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon eens eentje proberen in de winkel. Ik vind dat het best kan met een mooie lange trui erop.
Zijn die er wel in jouw maat? :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het al niet staan bij veel meiden met maat 38, dus nee, volgens mij moet je dat niet doen. Je kunt het proberen, maar neem dan wel een vriendin mee, die je instrueert om écht eerlijk te zeggen of het wel of niet staat.
-
Zit er nu serieus over te denken om mijn reactie te wijzigen (klonk misschien grof) maar doe toch maar niet. Ik draag zelf 38-40 en buiten dat het niet mijn ding is zou ik mij nooit in een skinny jeans vertonen, omdat ik vind dat het bij je figuur moet passen. Tja, als je er dan een lange trui/blouse over moet dragen, wat is dan nog het voordeel van zo'n strak zittende broek.
Alle reacties Link kopieren
Als ik jou was, zou ik er lekker een paar bestellen bij de wehkamp oid. Lekker passen, kijken wat je er van vindt (evt een goede vriendin laten kijken) en dan beslissen.

Is het niks kun je het altijd nog terugsturen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dol op dikke billen hoor, dus daar zul je me niet over horen :-]

Maar in combinatie met een skinny krijg je volgens mij zo'n effect;



http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/26/Eierschlange_frisst_Zwergwachtelei.jpg/280px-Eierschlange_frisst_Zwergwachtelei.jpg
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
nou very cherry, dat is iig een prachtig motiefje!
Alle reacties Link kopieren
8-P

Even nog een toelichting...Wat ik leuk vind aan skinny jeans is dat je je laarzen over je broek kunt dragen. Met andere broeken krijg je volgens mij echt zo'n pofbroek effect en dat vind ík echt geen gezicht.



Oh ja Niekie, je hebt ze dus wel in mijn maat.... :lmao:
Alle reacties Link kopieren
Hey anno78,

Dan is thuis passen een goed idee toch?

Kan je kijken hoe het met je eigen garderobe matcht.
Mijn eerlijke mening? Ik vind dat geen gezicht...

Ik vind skinny jeans sowieso niet mooi, maar als je geen maatje 34/36 hebt vind ik het al helemaal geen kijk meer. Ja sorry, je vroeg onze meningen...
anno78 schreef op 29 november 2007 @ 23:35:

8-P

Even nog een toelichting...Wat ik leuk vind aan skinny jeans is dat je je laarzen over je broek kunt dragen. Met andere broeken krijg je volgens mij echt zo'n pofbroek effect en dat vind ík echt geen gezicht.

Ok, als je kuiten slank zijn kan ik me er wel iets bij voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
Skinny jeans vind ik bij niemand mooi, tenzij je er een tuniek/jurkje overheen draagt tot halverwege de dij op tot op de knie. Maar dan kan een legging dus ook, terwijl ik leggings in andere combi's vreselijk vind.



Tip voor maatje 44 en verder: een skinny/legging, met een knielang jurkje met hoge taille, of een (nooit te krappe!) overslagjurk.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Skinny jeans kunnen bij vollere meiden op zich wel mooi staan vind ik, maar hangt echt altijd van de persoon af (bij iemand in proportie vind ik het beter staan, dan iemand die alleen hele dikke benen heeft). Zou er dan idd wel een wat langer shirtje/trui op dragen.



Maar ik zou je echt afraden om dan de laarzen over je broek te doen, want dan lijken je benen zo kort!!
Alle reacties Link kopieren
Laarzen over een broek vind ik nooit mooi, ook niet bij maatje 36. Liever dan onder een broek met een (hoge) omslag, maar das een kwestie van smaak natuurlijk... |-)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind skinny's ook alleen mooi bij dunne vrouwen, en dan niet maat 36 maar écht dun (32-34). Maar dat zie je bijna nooit, dus vind het bij de meeste meiden echt lelijk... En ik sluit me bij poes aan dat het meestal ook alleen mooi is met een tuniek/jurkje eroverheen.



Het is inderdaad wel een uitkomst als je laarzen over je broek wilt. Dan heb je niet zo'n prop overtollige stof in je laarzen. Maar dan moet je ze wel alleen echt daarvoor dragen en niet met flatjes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf maat 38, en de enige skinny jeans die ik heb, en ook bij mijn figuur mooi vind is van Gstar, elwood 96 heet het model ofzo. Met witte letters 96 erop. Super mooie broek, omdat er een soort stiksels over je bovenbenen lopen 'breekt' dat als het ware je benen en lijkt het minder wortel achtig. Maar weet niet of ze die ook in grote maten verkopen..
Alle reacties Link kopieren
Lekker doen, vaak slankt zo'n broek meer af dan je denkt...



neem er wel een in het donker! tip!
Alle reacties Link kopieren
Femme, meen je dat nou serieus? Ik heb echt nog nooit iemand gezien die er slanker uitzag in zo'n broek.
-
ik heb maat 38 40 en ik heb er 1 gevonden, een zwarte... maar die loopt niet heeel skinny uit maar toch een klein beeetje wijde pijpjes onderaan... en dan kan het best. maar echt helemaal wortel tot ook strak over de kuiten vind ik alleen mooi bij maatje 36 en lager...
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb maat 42 en heb ook een skinny en natuurlijk met tuniekjes anders vind ik het ook niet mooi en had het met uitgaan aangehad en heel veel zeiden zo he jij ziet er goed uit en je bent afgevallen en ik hoe kom je daar nou bij heb al jaren dezelfde maat.Maar ik vind het in de laarzen niet zo mooi als je laarzen hebt die nauw aan je kuit zitten kan je de broek er ook over heen doen en anders pumps eronder.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind skinny jeans alleen mooi bij skinny girls! Ik heb zelf maat 42 en brede heupen/dikke bovenbenen en laat deze trend lekker aan mijn neus voorbij gaan.



Hopelijk komt er binnenkort een trend aan voor meiden met dikke bovenbenen en brede heupen :-).
Alle reacties Link kopieren
Een skinny zou ik je echt niet aanraden. Tja, lullig of niet, maar dat staat gewoon niet. En als het je opzich zou staan, zou iets anders je veeeeeeeeeeel mooier staan. Ik raad je aan om een legging te gebruiken. Is soepeler stof en je kan dan ook je laarzen eroveraan. Doe dan niet laarzen tot je knieen want dan lijken je billen en benen onevenredig groot.
Ik vind skinny nooit mooi, en laarzen over een spijkerbroek ook niet. Ik vind dat je benen en billen een rare vorm krijgen, niet omdat ze strak zitten maar omdat de snit van de broek meestal zo is dat je er een platte, wijde kont in krijgt in vergelijking met je benen. Je krijgt een soort poef met luciferhoutjes eronder. Komt ook door de plaatsing van de zakken en de taille. Je benen lijken er een stuk korter door, net als met laarzen over je broek. Maar ja, als je 1.85 bent dan kun je dat wel hebben.



Heb zelf maat 36 bij 1.65 m. en zou het nooit dragen, er zijn zoveel andere kledingstukken die veel meer flatteren.



Bovendien draag ik sowieso geen dingen die in zijn om het in zijn. Dingen die niet flatteren maar wel mode zijn dus. Tuniekjes draag ik dus ook niet, die verdoezelen alleen maar. Als ik maat 44 had gehad dan had ik tuniekjes waarschijnlijk hardstikke leuk gevonden.



Als jij echt graag wil moet je het vooral niet laten om wat een ander zegt trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven