Mode & Beauty alle pijlers

Slapen, wat doe je met je lange haar?

08-07-2013 11:16 65 berichten
De vraag in de titel zegt het al, wat doe je met je haar als je gaat slapen? Zet je het vast, en hoe dan? Of laat je het los over je kussen?



En nog eentje wat vindt je bedpartner van het lange haar in zijn/haar gezicht?



Ik ben benieuwd naar jullie ideeën, want ik ben niet meer zo thuis in het lange haar. Het is alweer een aantal jaar geleden dat ik een poging deed mijn haar te laten groeien.



Dank voor je reactie!
Los. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand die bleef slapen daar last van had.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het vaak in een losse vlecht, anders zit het me in de weg.
27 mensen vinden dit leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ligt er een beetje aan. Meestal los, soms in een staart (als het warm is of als het toch de volgende ochtend gewassen gaat worden (want de afdruk van mn elastiek blijft anders in mn haar zitten)). Vriend heeft er nooit last van.
In een vlecht.
Alle reacties Link kopieren
Los.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja gewoon los. Ik lees wel eens dat mensen het in een vlecht doen ofzo maar ik vind dat echt vreselijk liggen.

En als ik het vast doe dan heeft mijn vriend daar juist eerder last van want als het los is kan je het gewoon wegvegen zeg maar
Alle reacties Link kopieren
In een knot bovenop mijn hoofd, geen last van met liggen en m'n haar 'schuurt' niet zo over het kussen
Alle reacties Link kopieren
Ik draag het los (zo'n 10 cm over mijn schouder hangt het) mijn dochter maakt iedere avond een vlecht anders knoopt en pluist het erg maar haar haar is erg lang ( tot op 3/4 van haar rug )
Alle reacties Link kopieren
Met dit weer knot boven op m'n hoofd. Met gewoon weer los, achter me op het kussen. Mijn vriend ligt niet zo dicht tegen me aan dat ie er last van heeft.
Alle reacties Link kopieren
Los.
Alle reacties Link kopieren
In een losse vlecht ivm breken en klitten (veel haar met slag, maar heel fijn en breekbaar).



Soms los. Partner vindt los aantrekkelijker.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn haren altijd in een knoedel gedraaid. Ik draai nogal veel 's nachts en het is echt frustererend (en pijnlijk) om steeds wakker te worden als ik op mijn haar lig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb (veel) krullen dus los is niet zo handig, ik doe een knot boven op mijn hoofd.
Iedere avond knip ik het af.
Een gedraaide knot of in een vlecht. Los vind ik echt vreselijk.
Hier in een vlecht, het haar hangt tot halverwege mijn rug.



Doe ik dit niet, dan is het echt een verschrikkelijke bende de volgende ochtend. Ik ga met nat haar naar bed, in een vlecht, dan is het de volgende ochtend nog iets vochtig en dat borstelt fijn.



Daarnaast ligt vriend nog wel eens op mijn haar, bij het draaien tijdens slapen. Met een vlecht in gaat dat een stuk lastiger in mijn geval.
Alle reacties Link kopieren
In een knot. Los vind ik niet lekker slapen.
Alle reacties Link kopieren
Los.
Alle reacties Link kopieren
Soms los, soms in een staart of vlecht. Net wat me niet irriteert op dat moment
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Alle reacties Link kopieren
Vlecht, anders ga ik er zelf op liggen en dat vind ik naar. Man interesseert het niet zo.
Life is too short to waste time matching socks
In een staart of knot.

Een eventuele bedpartner moet niet zeuren als ik het eens los heb.

Anders gaat hij maar op de bank liggen.
Alle reacties Link kopieren
Meestal gewoon los, maar als het warm is zoals nu doe ik het in een knot boven op mijn hoofd, anders gaat het zo plakken.
In een vlecht of een knot. Anders klit het zo de volgende ochtend.
Alle reacties Link kopieren
Los
I am surrounded by morons

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven