Mode & Beauty alle pijlers

Slecht geklede Nederlandse vrouwen, wat jij?

24-07-2014 18:42 210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het net in een ander topic weer voorbij komen.

En aangezien het vakantie is en ik me een beetje appelig voel...een melig topic.



Wij zijn dus slecht gekleed.

Schijnbaar.



Wat is jullie slechtste outfit die je in je kast hebt hangen?
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Een spijkerbroek die ik al ruim 20 jaar heb. Hij valt nu langzaam aan uit elkaar, maar hij zit zo lekker
Alle reacties Link kopieren
een afgeknipte spijkerbroek waarschijnlijk
Ik heb zelden kleren aan....
Alle reacties Link kopieren
TO trapt af.



Met dit weer in de keet:



Skinny jeans.

Gaastra polo. (Liefst zo schreeuwerig mogelijk)

Air Maxjes.



Oja.

En dit is echt.

Dat draag ik dus echt.



Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Slecht gekleed? Ik dacht dat het slecht daten was met ons. Nu óók nog slecht gekleed...



Doen die Italiaanse dames zeker beter
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Thordis werkt in haar blote kohooont!!!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
T-shirt met Mickey mouse - jaja heb het gedragen onder een colbertje naar werk...en ik kreeg complimenten?!
Alle reacties Link kopieren
Schijnbaar SusanneSuus.



Daarom ben ik benieuwd hoe wanstaltig de Vivadames de deur uit durven!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
air max is slecht gekleed?

tssss daar hoor ik dan ook bij
Alle reacties Link kopieren
Een linnen driekwart drollenvanger. Mijn man verafschuwt het ding, maar hij zit zo lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 24 juli 2014 @ 18:46:

Thordis werkt in haar blote kohooont!!!Die zou je heel verkeerd op kunnen vatten
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Tja Honda. Die kunnen écht niet.



Daarom heb ik ook vijf paar!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Mijn short van jogging stof uit.......Amerika Zit heerlijk maar ik ga er niet de straat mee op.
Alle reacties Link kopieren
Een blauw t shirt met een smiley erop, een paarse jaren 90 trainingsbroek en crocs eronder. Alles onder de verfspetters.



En daar loop ik gerust mee naar de Hema of Albert Heijn om iets nodigs in te slaan.
Heb zojuist mijn bikini vervangen door een joggingbroek en verwassen t-shirt. Al mijn leuke mooie hippe kleertjes passen me nog niet. .
Een felgekleurde jumpsuit, volgens mijn man een echt gedrocht
ik ben van oorsprong niet nl en ook niet hier geboren, MAARRR ik heb een paar eigen gemaakte korte broeken, dus jeans en schaar er in, ik kan niet recht knippen dus slecht gekleed: ja!



ik ben wat aan gekomen, maar heb dat niet geaccepteerd (en ben bezig het er af te krijgen). In de tussentijd ga ik geen nieuwe kleding kopen want duur en het is niet blijvend (herhaal, niet blijvend) dus sommige dingen staan wat uh...strak. Slecht gekleed: ja!



Verder als ik in Amsterdam of Rotterdam ben (woon in de buurt van A'dam), of Leiden (studentes) heb ik regelmatig het idee achter de catwalk te zijn beland, mooie jonge meiden met lange blonde haren, simpel gekleed ja, maar echte natuurlijke schoonheden.
Ik hou van driekwartleggings en draag ze vooral met dit weer graag heb ze in bijna alle kleuren (behalve wit. Zo erg is het ook weer niet )



Oh en heb mijn haar ook vrijwel altijd in een knot bovenop mijn hoofd geplant. Ik haat los haar.



Ik heb nooit nagellak op mijn vingernagels.



Ik ben ook eigenaresse van een paar Air Maxjds en nog veel meer andere soorten sneakers.



Ik heb welgeteld twee paar schoenen in mijn kast met hak (ik haat hakken maar onder sommige kleding met gelegenheden kom ik er niet onder uit )



Oh ennn als klap op de vuurpijl: ik heb een spijkerjasje. Schijnt ook erg fout te zijn.



En UGGS! Heb ik nu gewonnen?
Alle reacties Link kopieren
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Mijn jumpsuit, ik woon erin!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik draag een positierok terwijl ik niet zwanger ben.



Ja, win ik?
Nu niet meer, maar vroeger was ik 'schuldig'. Ik had Timberlands, een Corel broek en een Ralph Lauren te groot overhemd.

En een spijkerjasje.
Alle reacties Link kopieren
Underkoffer



Samen met mevrouw 75 kom jij een heel eind!



Goed bezig dames!



Zie je nou wel...het valt allemaal zat mee met de Nederlandse vrouw!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Oehhh...Crocs zijn echt fout. Dan moet ik ook iets bekennen: ik heb Uggs. Het is wel een oud afgedragen paar dat ik alleen nog aantrek als ik het echt koud heb, maar dat betekent dus ook dat ik ze veel gedragen heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven