Mode & Beauty alle pijlers

Stijlborstel?

18-03-2017 09:31 40 berichten
Wie heeft ervaring met stijlborstels?

Ik heb van mezelf behoorlijk pluizig haar, altijd al gehad, en is niet echt goed te temmen met de smeerseltjes die er te krijgen zijn. Dus voel ik me gedwongen die eeuwige paardenstaart maar weer tevoorschijn te toveren.

Laatst is bij mij een stijlborstel gedemonstreerd en toen was het dus wel in bedwang te houden.

Dus nu zit ik eraan te denken om er 1 aan te schaffen, maar er komen dan zoveel vragen bij me op. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.



- Houdt het de hele dag een beetje fatsoenlijk?

- Verkoopster die het demonstreerde zei dat het niet schadelijk was, omdat je je haar niet tussen 2 platen perst. Is het inderdaad beter? Lijkt mij namelijk dat het haar toch wel iets uitdroogt.

- Wat is een beetje een goede stijlborstel, want je kunt te kust en te keur qua soorten, maten en prijzen.



Kortom, ik kom een beetje om in de jungle die 'stijlborstel' heet.
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/WBOzo-7QKqQ
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
het werkt niet (bij mij maar ik heb krullen)
don't forget that i'm fabulous, and you're not
Alle reacties Link kopieren
Bij mij zou het niet werken aangezien ik krullen heb. Als je slag hebt kan je het prima proberen. En ja, je haar wordt iets beschadigd net als bij alles met hitte. Goede heat protecting spray ofzo gebruiken
Internagelaktisch
Ik heb wel gewoon steil haar, maar het is zo fijn dat het de wetten van de zwaartekracht echt overtreedt. In dat filmpje lijkt het echt goed te werken!
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 18 maart 2017 @ 09:38:

Ik heb wel gewoon stijl haar, maar het is zo fijn dat het de wetten van de zwaartekracht echt overtreedt. In dat filmpje lijkt het echt goed te werken!Ik zou die van de action gewoon kopen. Niet heel duur en als het niet voor je werkt ben je er ook niet slechter van geworden zou er niet teveel geld voor neer gaan tellen
Internagelaktisch
Interessant! Ik lees even mee.



Ik hoef namelijk geen supersteil haar, maar wel de pluis en slag weg. Volgens mij is zo'n borstel daar perfect voor!
quote:Perzina schreef op 18 maart 2017 @ 10:08:

Interessant! Ik lees even mee.



Ik hoef namelijk geen supersteil haar, maar wel de pluis en slag weg. Volgens mij is zo'n borstel daar perfect voor!Ik ga er nu even 1 halen dus ik laat het je weten
Ik kreeg er alleen maar klitten van. (Ik heb van nature een slag in mijn haar.)
Alle reacties Link kopieren
Ben wel benieuwd, heb er ook regelmatig naar gekeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook even mee.
Nou, wachten we allemaal op het liveverslag van Mama-Lin
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook pluizig haar met wat slag erin. Ik heb laatst de Simply Straight borstel gekocht voor 30 euro. Hij werkt wel maar ik moet alsnog wat serum oid in mijn haar doen op het eind, want zelfs stijl blijven mijn haren nooit mooi glad tegen elkaar liggen. De borstel wordt best heet dus ik denk dat dat alsnog niet heel goed is voor je haar.
Ik heb zo'n borstel. Bij Kruidvat gekocht voor € 20 maar is volgens mij dezelfde die nu bij Action ligt.



Fijn ding. Haalt net even de pluis eraf.

Ik gebruik wel daarnaast ook een haarserum tegen pluis.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook mee. als het wat is koop ik hem zeker!
Don't cry, buy a bag and move on.
quote:daenerys79 schreef op 18 maart 2017 @ 11:21:

Ik lees ook mee. als het wat is koop ik hem zeker!Nou ga maar halen dan
Live verslag met beeld komt eraan vanmiddag. Nu naar huis, kids ff voeren en dan test ik m
Wauw, ik ben positief verrast. Ik moet nog even de juiste temperatuur ontdekken, maar het doet wat ik wil en niet wat mijn haar wil!

Ik ben in mijn enthousiasme vergeten een 'before' foto te maken, maar het resultaat deel ik wel even!
Er zit nog een slagje in mijn haar van het elastiekje (de eeuwige staart).

Maar dit is weer iets anders dan mijn Bob Ross kapsel

Het resultaat:

Alle reacties Link kopieren
Ik heb er onlangs ook een gekocht. Mijn haar is al wel stijl maar met wat slagen erin. Ik had een dag van tevoren het gewassen en ingevet. De volgende dag heb ik het uitgekamd en gestyld. M'n haar was heel zacht en stijl geworden. Bleef de hele dag ook wel zo. De mijne kan tot 150 maar ik had hem op 100-120 graad.
•°: Don't be the same, be better!
Alle reacties Link kopieren
Hé dat ziet er best goed uit! welke heb je gekocht? die van de action?
Don't cry, buy a bag and move on.
Mooi haar heb je (mooie kleur ook).

Jammer van de before foto, maar ik vind je haar erg mooi zitten.



Ik denk dat ik er ook eentje ga aanschaffen!
quote:daenerys79 schreef op 18 maart 2017 @ 13:57:

Hé dat ziet er best goed uit! welke heb je gekocht? die van de action?Ja klopt, van de action
quote:Perzina schreef op 18 maart 2017 @ 14:12:

Mooi haar heb je (mooie kleur ook).

Jammer van de before foto, maar ik vind je haar erg mooi zitten.



Ik denk dat ik er ook eentje ga aanschaffen!

Kleurnummer 8.0 van een bepaald merk.

Ik zal van de week even een foto maken hoe het normaal zit.

Al komt dit best dichtbij (Google-foto is dit)

quote:Simarik schreef op 18 maart 2017 @ 12:47:

Ik heb er onlangs ook een gekocht. Mijn haar is al wel stijl maar met wat slagen erin. Ik had een dag van tevoren het gewassen en ingevet. De volgende dag heb ik het uitgekamd en gestyld. M'n haar was heel zacht en stijl geworden. Bleef de hele dag ook wel zo. De mijne kan tot 150 maar ik had hem op 100-120 graad.Ik had 'm nu op 130, maar kon inderdaad iets lager. Mijne kan tot 205 graden ongeveer, maar dat is way to hot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven