Mode & Beauty alle pijlers

Stom Haar Celebrity Look-a-like. Wie ben jij?

04-02-2017 15:11 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Urgh, wat heb ik toch een stom haar.

Supersteil, dun, statisch, hoge haargrens, maar weigert zich te laten pony-en.

Basically zoals Neil van the Young Ones:

http://www.aveleyman.com/ ... e13900-373-19821130-0.jpg

En soms voel ik met net Herman Brusselmans, maar dan met dun haar:

http://www.primo.eu/sites ... 04-27%20om%2015.02.58.png

Wie is jouw stom-haar-celebrity-look-a-like?
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Miepje, voor wat het waard is; I love Patricia Arquette! Ik vind haar prachtig, ook haar haar
voor Sarah Andersen
quote:BridgetteDubois schreef op 04 februari 2017 @ 16:22:

Miepje, voor wat het waard is; I love Patricia Arquette! Ik vind haar prachtig, ook haar haar Dank je wel!
.
miepje1971 wijzigde dit bericht op 04-02-2017 16:24
Reden: lekker bezig...
% gewijzigd
Nou Eindeloos als je echt dat haar hebt zo als op het plaatje, lekker zo laten, het is super mooi!
quote:Eindeloos schreef op 04 februari 2017 @ 16:21:

[...]

Ik wil zooooooooooo graag, lang steil haar, àlles heb ik al gedaan, keratine, brazilian wax, Surinaamse ontkrul kapper, ben zo'n echte kaaskop.

Mijn krullenkroes wil niet wijken.... Wat is dat toch vaak met haren. Ik doe een moord voor een flinke bos krullen en jij wil geen krullen, maar steil haar.
Ik ben best tevreden met mijn bos steile pieken hoor. Dat het ongeveer zo zit vind ik ook niet stom, dat het bijna zo grijs is als het tweede plaatje... dat dan weer wel. (nou ja, dat eindeloze geverf vooral)

Leuk, RegretteRien! Ik vind grijs mooi!
quote:miepje1971 schreef op 04 februari 2017 @ 16:32:

Leuk, RegretteRien! Ik vind grijs mooi!Ik ben (nog) niet zo mooi grijs. En 35, geen 60, voorlopig verf ik me de klipklap.
In welke kleur verf je het?
quote:Eindeloos schreef op 04 februari 2017 @ 16:21:

[...]

Ik wil zooooooooooo graag, lang steil haar, àlles heb ik al gedaan, keratine, brazilian wax, Surinaamse ontkrul kapper, ben zo'n echte kaaskop.

Mijn krullenkroes wil niet wijken.... krullenpoes bedoel je.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:miepje1971 schreef op 04 februari 2017 @ 16:38:

In welke kleur verf je het?

Verschilt. Meestal zo

Gooi ik af en toe nog een paar tinten donkerder door de korte lagen want bovenstaande dekt het grijs niet
[img]http://ilosm.cdnize.com/wp-content/uplo ... taring.jpg[/img]

Zucht...
quote:strikjemetstippels schreef op 04 februari 2017 @ 16:26:

Nou Eindeloos als je echt dat haar hebt zo als op het plaatje, lekker zo laten, het is super mooi!Ja echt, en dànk je voor het compliment
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:miepje1971 schreef op 04 februari 2017 @ 16:26:

[...]

Wat is dat toch vaak met haren. Ik doe een moord voor een flinke bos krullen en jij wil geen krullen, maar steil haar.Je wil altijd dàt haar wat je niet hebt, bovendien denk ik met stijl haar kun je kiezen voor krullen.....middels een mooie goeie permanent, maar andersom is haske moeilijk.......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:strikjemetstippels schreef op 04 februari 2017 @ 16:26:

Nou Eindeloos als je echt dat haar hebt zo als op het plaatje, lekker zo laten, het is super mooi!Ja zij heeft dat haar en ik dus niet,dát is pas stom
ik kan geen plaatjes plakken maar denk Helena uit Orphan Black.... maar gelukkig alleen als ik geen conditioner gebruik en het zo laat drogen na het wassen zonder het te kammen als het nat is....
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik heb heel mooi dik lang golvend haar.

En daarmee is dat ook het enige wat ik mooi vind aan mezelf, mag ik even klagen ook

Zo ongeveer; heel dik, heel veel, heel droog en dood.
free upload

Ik heb precies dit..kleur lengte, pony helemaal hetzelfde.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 04 februari 2017 @ 15:59:

[...]

Dat is juist het probleem! Iedereen is jaloers. Maar het doet vaak pijn. Opsteken lukt niet. Er bestaan geen passende haarclips. Krullen zakken direct uit. Het valt altijd hetzelfde!

Dus het is echt wel stom hoor!Tot hier gelezen en dit is dus ook mijn probleem. Zelfs de kappers zeggen: ow wat een mooi haar. Ja mooi is het best wel maar het kan niks anders dan hangen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:danivo schreef op 04 februari 2017 @ 15:49:

Ik zie er op dit moment uit als Sinead O'Connor. Het staat me niet eens heel slecht, maar ik vind het wel stom. Normaal gesproken heb ik erg dik haar met slag als het langer is.

[afbeelding]Dat zal niet meevallen dan! Sterkte met alles, hopelijk komt er weer mooi haar voor terug.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik hoop altijd hierop:

Maar vaak ook dit (nicole kidman)

quote:Eindeloos schreef op 04 februari 2017 @ 17:17:

[...]

Je wil altijd dàt haar wat je niet hebt, bovendien denk ik met stijl haar kun je kiezen voor krullen.....middels een mooie goeie permanent, maar andersom is haske moeilijk.......

Ik heb al 30 jaar hetzelfde kapsel. Het varieert alleen wat in lengte.

Ben wel blij met mijn haar maar wat meer variatie is ook weleens leuk.
quote:IBIopviva schreef op 04 februari 2017 @ 18:13:

[...]

Tot hier gelezen en dit is dus ook mijn probleem. Zelfs de kappers zeggen: ow wat een mooi haar. Ja mooi is het best wel maar het kan niks anders dan hangen.Precies dat Iebs!
Les temps sont durs pour les rêveurs...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven