Mode & Beauty alle pijlers

suggestie voor half lang haar (man)

02-11-2011 09:51 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk is het geen probleem dit op een vrouwenforum te plaatsen, maar ik heb wat vrouwelijke input nodig. Ik ben man, single en op dit moment voorzien van flink lang haar. Qua lengte en stijl beetje vergelijkbaar met dit:







Ja, dat ziet er niet uit. Ik draag het overigens meestal in een staartje, wel zo praktisch, en dan gaat het nog wel. Ik wil dit gaan omgooien naar een wat vlotter, aantrekkelijker, halflang kapsel.



Het valt nog niet mee om daar voorbeelden van te vinden wat als input voor mijn kapster kan dienen. Voor vrouwen genoeg voorbeelden op internet, maar voor mannen ho maar. Heeft iemand suggesties?
De meest mensen jagen zo bezeten het geluk na dat ze er aan voorbijlopen.
Het kan aan mij liggen, maar ik zie geen plaatje.



Maar kan al wel een mening geven over mannen met een staartje: NIET DOEN!
Alle reacties Link kopieren
Mijn advies? Afknippen. Maar ik vind kort haar bij de meeste mannen mooier.
Alle reacties Link kopieren
afknippen
lang haar bij mannen rules, mits het goed verzorgd is, er geen enorme inhammen aan de voorkant zijn, of de manspersoon in kwestie bovenop kalend is....

Mijn advies: lekker laten groeien, op het werk in een staart, in den vrije tijd los!
Een man met een staart, is zijn pik niet waard...



Afknippen! Mannen met lang haar: niet mooi!
Ik zie geen plaatje.



Lang of half lang haar kan erg mooi zijn.

Ik zou advies vragen aan een kapper.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik ben dol op kaal. Of als je toch heeeel graag haar hebt: het kapsel van Chad Kroeger, zanger van Nickelback. Hem staat het prachtig, bij jou misschien niet. Maar dat kan je uitvogelen met een kapster.
Bij een goede herenkapper liggen boeken vol kapsels waar je uit kan kiezen als je op je beurt zit te wachten, dus ik zie het probleem niet zo.
Alle reacties Link kopieren
De meningen zijn verdeeld, want ik vind lang haar bij mannen juist leuk. En een staart, daar is ook niks mis mee. Tenzij het zo'n miezerig dun ding is wegens voortschrijdende kaalheid.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Quote

hipslala, 72 seconden geleden

Een man met een staart, is zijn pik niet waard.



Alle reacties Link kopieren
Ga eens naar de kapper en vraag om advies. Deze weet wat je leuk staat! Kort hoeft niet meteen een optie te zijn (halflang is zó mooi!).



Of google eens op beroemdheden met je droomhaar en ga ermee naar de kapper, deze weet het helemaal jouw eigen te maken.
Dit is wel een babyface, maar het haar is wel goed verzorgd



Alle reacties Link kopieren
Orlando Bloom met half lang haar vind ik erggggg mooi.



Maar Orlando met kort haar ook, volgens mij vind ik die zelfs kaal leuk. Dus als je op Orlando lijkt...
Vraag aan TO: heb je ook zo'n stoppelbaardje?
quote:kaatje_85 schreef op 02 november 2011 @ 10:02:

lang haar bij mannen rules, mits het goed verzorgd is, er geen enorme inhammen aan de voorkant zijn, of de manspersoon in kwestie bovenop kalend is....

Mijn advies: lekker laten groeien, op het werk in een staart, in den vrije tijd los!



dit dus.

Maar als jij het kort(er) wilt, gewoon doen.

niet zo:

dit vind ik dan leuker:

Zo, natuurlijk!

Alle reacties Link kopieren
Als het maar goed verzorgd is.

En dat geldt oko voor eventueel bijbehorende baard/snor
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 02 november 2011 @ 10:13:

Vraag aan TO: heb je ook zo'n stoppelbaardje?



Ongeveer....een stoppelig ringbaardje, zoiets als dit:







Overigens leuke reacties en ideeen!



Kort laten knippen is trouwens geen optie, en ook geen bieberlook zoals die foto van Jared Leto.
De meest mensen jagen zo bezeten het geluk na dat ze er aan voorbijlopen.
En een coupe zoals Johnny de Mol? Je lijkt me nl. het 'ruige' type,..
Ik vind het er erg onverzorgd uit zien, vind je het kapsel van Zac Efron niks ?
quote:pietjebello schreef op 02 november 2011 @ 10:34:

Ik vind het er erg onverzorgd uit zien, vind je het kapsel van Zac Efron niks ?Da's toch ook een bieberlook...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven