Mode & Beauty alle pijlers

´t is weer teleurstellend in de winkels!

28-08-2014 10:24 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komt weer een sombere tijd aan zo te zien.

Van de zomer mochten we volop kleuren dragen en dat beviel me goed. Maar ook deze winter, evenals de vorige zie ik nergens kleur in de winkels hangen!

En ik ben al zo bleek en ik heb frisse of warme tinten nodig. Al dat grauw en grijze staat mij niet!



Waarom wordt er niet aan mensen zoals ik gedacht? Waarom moeten we er altijd bijlopen alsof we op moeten gaan in de achtergrond???



Wat is er mis met de kleur warmrood en smaragd groen??

Ben ik de enige die zich daar zo aan ergert?
Alle reacties Link kopieren
Je bent toch niet verplicht om te gaan winkelen? Of is je kledingkast leeg?
Ik zag bij didi veel kleurtjes hangen anders.

En verder kun je toch zelf kleur toevoegen met een sjaaltje of en t-shirt? De hema en h&m hebben altijd volop gekleurde basics.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nooit wat leuks vinden in de winkels en ben altijd verbaasd waar anderen in lopen, want dat heb ik dan nergens zien hangen.



Maar goed, winkelen voor winterkleding is voor mij sowieso een drama, want dat is meestal niet van katoen. En katoen is het enige dat ik kan verdragen.
Later is nu
Ik vind het juist leuk dat grijs maar vooral zwart meer mag.. Dat was heel lang not done, denk aan alle slogans "green is the new black" enz! Ik ben blij dat black the new black is!! Haha en nee ben geen gotic oid. Draag ook heel veel kleur. Ik zag trouwens ook heel vaak de tint tussen rood en roze in, is dat niks?
Alle reacties Link kopieren
quote:hettieverzettie schreef op 28 augustus 2014 @ 10:29:

Je bent toch niet verplicht om te gaan winkelen? Of is je kledingkast leeg?

Nee, niet leeg. Vooral niet omdat ik onvoldoende weggooi.



Maar ik zou toch weer eens een mooie vlotte trui of vest wil hebben in kleur. Ik heb vorige winter nauwelijks wat gekocht en dit jaar gaat het er zo te zien ook niet van komen.