Mode & Beauty alle pijlers

´t is weer teleurstellend in de winkels!

28-08-2014 10:24 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komt weer een sombere tijd aan zo te zien.

Van de zomer mochten we volop kleuren dragen en dat beviel me goed. Maar ook deze winter, evenals de vorige zie ik nergens kleur in de winkels hangen!

En ik ben al zo bleek en ik heb frisse of warme tinten nodig. Al dat grauw en grijze staat mij niet!



Waarom wordt er niet aan mensen zoals ik gedacht? Waarom moeten we er altijd bijlopen alsof we op moeten gaan in de achtergrond???



Wat is er mis met de kleur warmrood en smaragd groen??

Ben ik de enige die zich daar zo aan ergert?
Alle reacties Link kopieren
Je bent toch niet verplicht om te gaan winkelen? Of is je kledingkast leeg?
Ik zag bij didi veel kleurtjes hangen anders.

En verder kun je toch zelf kleur toevoegen met een sjaaltje of en t-shirt? De hema en h&m hebben altijd volop gekleurde basics.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nooit wat leuks vinden in de winkels en ben altijd verbaasd waar anderen in lopen, want dat heb ik dan nergens zien hangen.



Maar goed, winkelen voor winterkleding is voor mij sowieso een drama, want dat is meestal niet van katoen. En katoen is het enige dat ik kan verdragen.
Later is nu
Ik vind het juist leuk dat grijs maar vooral zwart meer mag.. Dat was heel lang not done, denk aan alle slogans "green is the new black" enz! Ik ben blij dat black the new black is!! Haha en nee ben geen gotic oid. Draag ook heel veel kleur. Ik zag trouwens ook heel vaak de tint tussen rood en roze in, is dat niks?
Alle reacties Link kopieren
quote:hettieverzettie schreef op 28 augustus 2014 @ 10:29:

Je bent toch niet verplicht om te gaan winkelen? Of is je kledingkast leeg?

Nee, niet leeg. Vooral niet omdat ik onvoldoende weggooi.



Maar ik zou toch weer eens een mooie vlotte trui of vest wil hebben in kleur. Ik heb vorige winter nauwelijks wat gekocht en dit jaar gaat het er zo te zien ook niet van komen.



quote:Starshine schreef op 28 augustus 2014 @ 10:30:

Ik zag bij didi veel kleurtjes hangen anders.

En verder kun je toch zelf kleur toevoegen met een sjaaltje of en t-shirt? De hema en h&m hebben altijd volop gekleurde basics.T´shirts heb ik wel in kleur inderdaad, hoewel warm rood ook daarin moeilijk krijgen. Ook sjaaltjes heb ik in mooie kleuren maar die draag ik binnen niet. Alleen buiten.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag ook graag kleuren en aangezien ik niets met mode heb draag ik dat dus ook gewoon in de winter. Het is wel te vinden, maar meestal wel goed zoeken.



Zwart draag ik zelden, dat vind ik niets. Een zwarte broek gaat nog wel, maar gecombineerd met wat fleurigs. Ik houd nu eenmaal van fleurig.
Alle reacties Link kopieren
quote:larva schreef op 28 augustus 2014 @ 10:33:

Ik vind het juist leuk dat grijs maar vooral zwart meer mag.. Dat was heel lang not done, denk aan alle slogans "green is the new black" enz! Ik ben blij dat black the new black is!! Haha en nee ben geen gotic oid. Draag ook heel veel kleur. Ik zag trouwens ook heel vaak de tint tussen rood en roze in, is dat niks?

Grijs en zwart is altijd wel volop te vinden in de winkels. Ik heb niet veel in zwart maar het zou een optie kunnen zijn. Maar ik hou nu juist zo van kleuren. Tussen roze en rood in is cyclaam, maar dat is niet zo mijn kleur. Heb het trouwens ook niet veel zien hangen in de winkels. We van de zomer. Maar wat heb je aan zomerkleren? Die heb je nauwelijks nodig, voor die 6 weken in het jaar.



Hema is niet zo mijn ding.

Geef liever wat geld uit aan iets wat tijdloos is en lang mee gaat. Ik heb kledingstukken in mijn kast hangen van meer dan 10 jaar oud die nog hartstikke mooi zijn. Ik ben ook wel zuinig op mijn kleding.
Alle reacties Link kopieren
Ben ook niet zo weg van alleen maar grijs en zwart en de dierenprints wat nu weer hot is. Dat zijn kleuren die mij niet ophalen in het gezicht, maar ik heb gelukkig genoeg in de kast dat er niet perse wat nieuws hoeft te komen.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel winkels hebben voor de nieuwe collectie alleen maar donkere kleuren. Bij Le Ballon bijvoorbeeld ook, niets aan alles zwart/ wit en grijs.



Kun je niet makkelijker online shoppen?
Never give up hope.
Alle reacties Link kopieren
quote:Superhuisvrouw schreef op 28 augustus 2014 @ 10:38:

Ben ook niet zo weg van alleen maar grijs en zwart en de dierenprints wat nu weer hot is. Dat zijn kleuren die mij niet ophalen in het gezicht, maar ik heb gelukkig genoeg in de kast dat er niet perse wat nieuws hoeft te komen.Dat probleem heb ik dus ook. En ik vind dierenprints ook niets. Ik vind ze wel mooi bij dieren.
http://nl.vila.com/breise ... rt=40&sz=8&format=listing

Eenderde is een andere kleur dan wit
quote:larva schreef op donderdag 28 augustus 2014 10:41 <a href="http://nl.vila.com/breisels/vl-shop-kni ... at=listing" class="link">http://nl.vila.com/breise ... rt=40&sz=8&format=listing</a>

Eenderde is een andere kleur dan wit Of zwart;) moest er nog bij
Alle reacties Link kopieren
Maar niet in de kleuren die mijn gezicht het meeste ophalen.... En wit is mooi maar draag ik niet. Dat wordt meteen vies bij mij.
Bijna alleen maar herfsttinten en kleur



http://www.veromoda.nl/kl ... NL,sc.html?format=listing
http://m.hm.com/nl/divide ... ed%20EU%20w35%201%20:%204



Kleur en bloemen...



Sorry ik zie je probleem echt niet
Hier warmrood/aubergine



http://m.hm.com/nl/modern ... es%20EU%20w35%201%20:%202
Alle reacties Link kopieren
Zijn ze dit jaar niet vergeten om de mouwen aan de kleding te naaien? Daar stoor ik me wezenloos aan. Zie je iets leuks, zitter er geen mouwen aan. Of 3 kwart mouwen. Daar heb ik niks aan. Ik wil gewoon een lange mouw.
Tja geen probleem, je moet gewoon weten waar je het moet kopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die kleuren ook niks..somber..bah.

Ik was ook even aan het rondkijken, maar ik vind het allemaal maar suf.

Ik hou sowieso niet van donkere kleuren.

Wel evt combineren met kleur.

Dus ik draag gewoon gekleurde kleding in de winter.



Zal mij een worst zijn.
Het toppunt vind ik dan nog een gebreid vést zonder mouwen. Als ik een vest aandoe, dan doe ik dat omdat ik het wármer wil hebben. Wat heb ik dan aan een vest zonder mouwen?! Vreemde trend.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb anders vorige week bij de H&M nog een heel mooi okerkleurig vest gekocht. Dat maakt kledingstukken die anders wat grauw zijn meteen heel vrolijk! Ik zie genoeg mooie, kleurrijke kledingstukken, dus ik zie je probleem niet eigenlijk.
quote:Deedot schreef op donderdag 28 augustus 2014 10:46 Zijn ze dit jaar niet vergeten om de mouwen aan de kleding te naaien? Daar stoor ik me wezenloos aan. Zie je iets leuks, zitter er geen mouwen aan. Of 3 kwart mouwen. Daar heb ik niks aan. Ik wil gewoon een lange mouw.Jaa dat vind ik ook! Maar dat vind ik ook met leuke tops/bloesjes in de zomer.. Allemaal van die hemddingen
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het probleem ook niet. Ten eerste kun je je zomerkleding het hele jaar door dragen. Zulke strenge winters hebben we niet en je kunt over blousjes of t-shirs gewoon een mooi vest of colbert dragen. Broeken draag je ipv met slippers met laarzen en klaar ben je.

Ten tweede is er online genoeg te vinden. En wat iemand ook al schreef: donkere kleuren kun je opfleuren met accessoires: sjaaltjes met print, een mooie gekleurde tas, make-up, lippenstift, sieraden... etc..
Alle reacties Link kopieren
Wat er in de winkels hangt daar kan ik ook niet vrolijk van worden. Gelukkig hangt mijn kast vol met kleurige kleding van vorige jaren en kunnen t'shirts prima in de winter met een leuk vest erover. En nu maar hopen dat het in het voorjaar beter is en ik dan de winkels wel weer wil spekken.
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven