Mode & Beauty alle pijlers

´t is weer teleurstellend in de winkels!

28-08-2014 10:24 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komt weer een sombere tijd aan zo te zien.

Van de zomer mochten we volop kleuren dragen en dat beviel me goed. Maar ook deze winter, evenals de vorige zie ik nergens kleur in de winkels hangen!

En ik ben al zo bleek en ik heb frisse of warme tinten nodig. Al dat grauw en grijze staat mij niet!



Waarom wordt er niet aan mensen zoals ik gedacht? Waarom moeten we er altijd bijlopen alsof we op moeten gaan in de achtergrond???



Wat is er mis met de kleur warmrood en smaragd groen??

Ben ik de enige die zich daar zo aan ergert?
quote:Dreamer schreef op 28 augustus 2014 @ 10:33:

Ik kan nooit wat leuks vinden in de winkels en ben altijd verbaasd waar anderen in lopen, want dat heb ik dan nergens zien hangen.



Maar goed, winkelen voor winterkleding is voor mij sowieso een drama, want dat is meestal niet van katoen. En katoen is het enige dat ik kan verdragen.Ik ook. Drama al dat wol en acryl.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al diverse reclame gezien maar de modellen zien eruit als de dochters van een 19-eeuwse poetsvrouw.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Bij Green Lily en Wat Mooi (webshops) verkopen ze kleding met kleur. Maar het is niet goedkoop en er is ook niet veel keuze. Bij Vero Moda of Only heb ik ook okergeel gezien.
anoniem_197662 wijzigde dit bericht op 28-08-2014 11:41
Reden: letter vergeten
% gewijzigd
Somberheid zit tussen je oren, en wordt niet bepaald door een kleur.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad zoveel dingen zonder mouwen of wel mouwen maar dan is de stof ontzettend dun.



Hallo het is winter. Je zou bijna gaan denken dat alle ontwerpers alleen maar wonen in landen waar het altij 20+ graden is.



Niet iedereen zit de hele dag in hoog gestookte ruimtes of warme auto's.