Mode & Beauty alle pijlers

´t is weer teleurstellend in de winkels!

28-08-2014 10:24 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komt weer een sombere tijd aan zo te zien.

Van de zomer mochten we volop kleuren dragen en dat beviel me goed. Maar ook deze winter, evenals de vorige zie ik nergens kleur in de winkels hangen!

En ik ben al zo bleek en ik heb frisse of warme tinten nodig. Al dat grauw en grijze staat mij niet!



Waarom wordt er niet aan mensen zoals ik gedacht? Waarom moeten we er altijd bijlopen alsof we op moeten gaan in de achtergrond???



Wat is er mis met de kleur warmrood en smaragd groen??

Ben ik de enige die zich daar zo aan ergert?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb, als het echt koud is, een basic zwart shirt met lange mouwen aan onder zon blousje. Wel met laag decollete zodat je hem niet ziet. Daarover doe ik dan een blousje met korte mouwen en daaroverheen dan nog een vest. Het shirt is niet te zien en reken er maar op dat je het dan niet koud hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:marrie3 schreef op 28 augustus 2014 @ 12:05:

[...]



Misschien kun je je smaragdgroen (en geel) ergeren? Dan heb je in elk geval een beetje je zin (flauw... ik weet 't)





Zelf heb ik redelijk wat gekleurde dingen van voorgaande jaren in mijn kast liggen; het maakt me niet zoveel uit of het dit jaar in de mode is of niet. Als ik het zelf maar mooi vind

Misschien kun je zelf iets verven of zelf (laten) maken (door iemand die dat leuk vindt en kan)?



Of dingen wat "opleuken" ( ) met gekleurde frutsels (applicaties, kraaltjes, borduursels, knopen etc...) die je er zelf op kan doen?