Mode & Beauty alle pijlers

´t is weer teleurstellend in de winkels!

28-08-2014 10:24 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komt weer een sombere tijd aan zo te zien.

Van de zomer mochten we volop kleuren dragen en dat beviel me goed. Maar ook deze winter, evenals de vorige zie ik nergens kleur in de winkels hangen!

En ik ben al zo bleek en ik heb frisse of warme tinten nodig. Al dat grauw en grijze staat mij niet!



Waarom wordt er niet aan mensen zoals ik gedacht? Waarom moeten we er altijd bijlopen alsof we op moeten gaan in de achtergrond???



Wat is er mis met de kleur warmrood en smaragd groen??

Ben ik de enige die zich daar zo aan ergert?
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk juist! Kan eindelijk mijn basics weer eens goed aanvullen.

Maar goed er is toch ook kleur genoeg
Op asos.com hebben ze volgens mij altijd wel kleur.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een tip voor dames in de buurt van Groningen.

"De Heksenketel" in de Folkingestraat wordt gerund door naaisters.

Ik heb daar leuke rokken gekocht van LaLoLa, van elk stuk wordt maar één gemaakt.



Voor wie alleen katoen verdraagt, je zou daar kunnen vragen of ze iets leuks voor je kunnen maken, als er niets bij hangt.



http://www.heksenketelmode.nl
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
http://slippely.nl



Longsleeve shirt in 63 kleuren.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
En deze: lekker veel kleur en ook warm!



klik
Alle reacties Link kopieren
Online is er genoeg fashion te vinden die je waarschijnlijk wél leuk vindt. Kijk bij webshops waar ze gratis verzenden, dan is de drempel om te bestellen niet zo hoog (retourneren is altijd gratis - bij de wet geregeld). Bevalt mij altijd goed. Online slaag ik beter dan als ik naar de stad ga.
Dress like you're gonna meet your worst enemy today
Alle reacties Link kopieren
quote:hettieverzettie schreef op 29 augustus 2014 @ 00:57: