Mode & Beauty alle pijlers

tattoo binnenkant pols

13-05-2008 19:06 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie hiervan en vooral ook in cominatie met nettere kleding (feestjurkje etc.)..



Ik zit er al een tijdje over na te denken om een sierlijke letter (die betekenis voor mij heeft natuurlijk) te laten zetten op de binnekant van mijn pols. Ongeveer 3 tot 4 cm en gewoon dunne lijnen.
Aruba schreef op 15 mei 2008 @ 11:52:

Even een niet zo positieve reactie. Ik ben hem nu aan het weglaseren. Ivm werk/promotie etc. En laseren is wel iets pijnlijker. (en duurder!)
Lukt dat wel? Wordt het wel mooi?
Alle reacties Link kopieren
Aruba, krijg je littekens van het weglaseren of is je huid straks weer als 'nieuw'?
Alle reacties Link kopieren
Je kan hem nooit verbloemen, en hij valt direct op bij handen geven etc. Tattoo's geven toch een bep. associatie met bepaalde sociale klasse, ik zou het dus niet doen. Maar ik zou helemaal nooit een tattoo laten zetten
Alle reacties Link kopieren
over laseren, je krijgt nooit meer een mooie ongeschonden huid terug
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat dat vooroordeel over die sociale klasse nog steeds bestaat. Tattoos hebben niet altijd die negatieve bijklank gehad. Een paar honderd jaar geleden liep ook de adel ermee rond en in Engeland hebben door de eeuwen heen verschillende leden van de koninklijke familie er met een rondgelopen. De (chique) moeder van Sir Winston Churchill had er ook een en volgens mij staat haar zoon toch niet bekend als een van de ordinairste mensen uit de geschiedenis...Zelfs prins Bernard had er een.
Prins Bernard was dan weer wél ordi ;-)
Alle reacties Link kopieren
Hij was wel hip ;-)
Alle reacties Link kopieren
fleurtje schreef op 15 mei 2008 @ 09:36:

[...]





Hahaha, ik vind jouw Birckenstocks lelijk, maar maakt dat wat uit?






Hahaha, leuke reactie Fleurtje. En nee, het maakt geen fluit uit. Iedereen moet doen wat ie zelf wil. Alleen, ik kan mijn hippe Birkenstocks uittrekken en weggooien als ik ze niet meer mooi vind, en dat wordt met een tattoo toch wel lastig. Je hoort toch te vaak dat mensen hun tattoo weer willen laten verwijderen, omdat ze hem niet meer leuk vinden, of het niet meer past bij hun persoonlijkheid of wat dan ook.



Daarom vind ik het niet alleen lelijk, ik vind het ook nog eens erg stom.
Ik krijg een concentratiekampassociatie bij een tatoage op de binnenkant van een pols. Schrik er van als ik het zie en dan blijkt het een roosje te zijn of zo.

Zal wel aan mij liggen.
Alle reacties Link kopieren
not!!!!!!! :rofl:
Alle reacties Link kopieren
fleurtje schreef op 15 mei 2008 @ 12:49:

Prins Bernard was dan weer wél ordi ;-)
:rofl: psies, overal maar kindjes maken jakkes, wat een viezerik
Alle reacties Link kopieren
absoluteEinstein schreef op 15 mei 2008 @ 16:06:

Ik krijg een concentratiekampassociatie bij een tatoage op de binnenkant van een pols. Schrik er van als ik het zie en dan blijkt het een roosje te zijn of zo.

Zal wel aan mij liggen.


kijk dan maar niet naar mijn avatar wat er op mijn rug staat, ik heb je gewaarschuwd
;-]
Alle reacties Link kopieren
TheEmpress schreef op 15 mei 2008 @ 15:33:

[...]





Hahaha, leuke reactie Fleurtje. En nee, het maakt geen fluit uit. Iedereen moet doen wat ie zelf wil. Alleen, ik kan mijn hippe Birkenstocks uittrekken en weggooien als ik ze niet meer mooi vind, en dat wordt met een tattoo toch wel lastig. Je hoort toch te vaak dat mensen hun tattoo weer willen laten verwijderen, omdat ze hem niet meer leuk vinden, of het niet meer past bij hun persoonlijkheid of wat dan ook.



Daarom vind ik het niet alleen lelijk, ik vind het ook nog eens erg stom.




daarbij ben ik ook nog blond, ik kan niet meer stuk bij jou denk ik.

:lmao:
Alle reacties Link kopieren
lekker infantiel he die smiley's, heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Ik had het natuurlijk ook allemaal in 1 berichtje kunnen schrijven, maar de inkt van mijn tattoo heeft me stom gemaakt, de waterstof peroxide nog stommer en de botox heeft de laatste finishing touch gedaan en mij compleet achterlijk gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
TheEmpress schreef op 15 mei 2008 @ 15:33:

[...]





Hahaha, leuke reactie Fleurtje. En nee, het maakt geen fluit uit. Iedereen moet doen wat ie zelf wil. Alleen, ik kan mijn hippe Birkenstocks uittrekken en weggooien als ik ze niet meer mooi vind, en dat wordt met een tattoo toch wel lastig. Je hoort toch te vaak dat mensen hun tattoo weer willen laten verwijderen, omdat ze hem niet meer leuk vinden, of het niet meer past bij hun persoonlijkheid of wat dan ook.



Daarom vind ik het niet alleen lelijk, ik vind het ook nog eens erg stom.
En de mensen die na jaren de tattoo te hebben gehad, er nog steeds blij mee zijn? Nog niet over nagedacht? Tss, ik zou bijna denken dat je zelf ook een van die domme mensen bent bij wie de inkt naar het hoofd gestegen is...
Alle reacties Link kopieren
mensen zijn liever negatief hoor!!!

Welkom in de wereld.
Alle reacties Link kopieren
sarah2ndlife schreef op 15 mei 2008 @ 22:11:

mensen zijn liever negatief hoor!!!

Welkom in de wereld.
Ach, jij vond het ook de moeite waard om op te reageren...
Alle reacties Link kopieren
Ja , omdat ik het pas echt stom vind om te zeggen dat mensen met een tattoo stom zijn, dat vind ik nou stom.

Echt heel heel stom, zoooooooooo stom.



Ik moest er ook erg om lachen zoals je ziet on mijn bericht omdat het echt zo stom is om te zeggen dat iemand stom is die een tattoo laat zetten.



Wat zijn er trouwens dan veel mensen stom zeg.



Anastacia is dus ook heel stom

En Angelina Jolie, super stom

Fleurtje trouwens ook, heel stom.



( Fleurtje denkt nu, mmm ik sta in een interessante opsomming, thnx)
Alle reacties Link kopieren
Ja, en ik ben dus ook hééél dom. Denk dat ik mijn HBO diploma maar ga verscheuren, want hey, het bewijs van mijn domheid staat aan de binnenkant van mijn linkerpols...
Alle reacties Link kopieren
:rofl: ik heb geen tatto girlzzz maar ben wel blond...tel ik dan ook mee...? ;-)



Ik wil mee doen.. :rofl: misschien moet ik dan toch maar een tattoo nemen... zodat ik nog dommer lijk, wat denk jij Saar...?





(volgens mij is er op het forum uberhaubt een hoog CPS gehalte..)



(continuous PMS syndrom)
Alle reacties Link kopieren
Tja, volgens mij was het gewoon een topic geopend door iemand die graag informatie wilde over een tattoo op haar pols, maar sommige mensen trekken zich daar niets van aan en grijpen het aan om mensen met tattoo voor stom/ dom weg te zetten. Heel jammer, idd...
Alle reacties Link kopieren
Ach tattoo's....( en zeker bij vrouwen) blijft een discussie.

De een vindt het een stomme hype en/of kenmerkend voor de lagere sociale klasse en diegene die er eentje heeft of wil "moet" zichzelf verdedigen en met goede argumenten komen..over waarom een tattoo.

Ik heb een grote tattoo op mijn onderrug, die is van mij en hoort bij bij...kreeg afgelopen weekend op het strand ook weer vragen daarover en de nodige vooroordelen....hoe ik over 10 of 15 jaar, als mijn huidje daar erg oud was, nog over mijn tattoo dacht..??



Pfff..... heb die tattoo voor mijzelf, over 15 jaar ben ik met tattoo dus 15 jaar ouder...als ik mij dan nog prettig voel in een bikini, dan zien anderen dus ook die tattoo...Nou en?

Voel ik mij over 15 jaar prettiger in mijn gebloemde keukenschort achter de geraniums, dan is die tattoo nog steeds een deel van mij, dat ben ik...ook dan nog steeds met tattoo.



Tuurlijk moet je nadenken over waar je een tattoo op je lichaam laat zetten, zeker als je een representatief beroep hebt, maar als je het wil en het op die plek evt. verborgen kan worden als dat nodig is...gewoon doen, het is jouw lichaam!



p.s de pijn valt mee, is eerder een irritant "geschaaf" op een plekje, waarvan jij denkt...toe ga nu even een stukje verder aan de gang! Mij is verteld dat hoe dichter op het bot of been, bv het stuitje of enkel, hoe pijnlijker het is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook al langere tijd te denken aan een kleine tattoo, iets met de voorletters van mijn kinderen (S en A).. of misschien gecombineerd met zo'n keltisch moedersymbool. Het begint weer te kriebelen als ik dit lees. Ik weet alleen nog niet op welke plek!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Harv!



Heb je nieteens een tattoo, watje!! :rofl:



Elmervrouw, de kunst is er heel goed over na te denken over wat je wil, zodat als ie gezet is dat je er helemaal zeker van bent en dan krijg je ook niet zo snel tijd, dat is mijn gevoel erbij.



Ik heb me laveloos rond gekeken op internet, maar ook in de tattoo shop, daar liggen veel voorbeelden, ik heb daar ook gedeeltelijk mijn idee vandaan, maar vermeng met mijn eigen idee, ook heb ik verschillende tattoovoorbeelden met elkaar gemengd, soms vind je van de 1 iets mooi en van de ander ook, als ie dan na lang zoeken en overwegen staat voel het idd zoals iemand hier al zei , als een onderdeel van jou.



Ik heb er nooit spijt van gehad, en ik was ook al wat ouder toen ik ermee ben begonnen, 42.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven