Mode & Beauty alle pijlers

Tongpiercing bijten met eten

24-03-2017 20:25 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Vanmiddag heb ik een tongpiercing laten zetten , ik heb niet echt pijn ofzo en kan normaal eten.

Toch durf ik niet echt harde dingen te eten waarop ik moet kauwen.

ik ben echt enorm bang dat ik op dat balletje ga bijten!

heeft iemand tips? of gaat dat bij het kleinere staafje beter?



Liefs, Kim
Alle reacties Link kopieren
Bij het kortere staafje gaat dat over. Gewoon voorzichtig eten en vooral zachte dingen tot je mag wisselen ik heb jaren zo'n kreng gehad en maar 1x hard gebeten toen ik lang staafje in had dus t risico is klein
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Nu gewoon even een dagje of twee vloeibaar eten, hebben ze je dat bij de shop niet aangeraden?

Daarna ben je helemaal gewend aan het gevoel en dan bijt je er echt niet op
Alle reacties Link kopieren
En vooral véél je tong uitsteken om te laten zien hoe prachtig je ervan bent geworden...



Sorry hoor, maar hoe gek zijn we tegenwoordig, om een ding in je tong te laten piercen, wie mij kan vertellen wat daar nou het ultieme geweldige genot van is, die mag het zeggen, en van mij mag iedereen het zelf weten, maar ik zou nou wel eens gewoon objectief willen weten wat nou het geweldige uiterlijk-verbeterende aspect is van een tongpiercing (en nog los van alle mogelijke bacteriële aandoeningen vanwege het feit dat je wonden in je mond moedwillig laat veroorzaken).
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ah Dankjewel!

Ze hebben me over van alles verteld enzo maar met eten zeiden ze dat je voorzichtig aan moest doen.

Ik dacht dus eigelijk van, omdat ik helemaal geen pijn heb dat ik gewoon normaal kon eten maar vond het toch een beetje eng!

Pfff zoveel zin in pizza haha!
Alle reacties Link kopieren
Enne... Ik ga echt niet mijn tong telkens uitsteken hoor... Ik doe ik gewoon voor mezelf?

ben eigelijk alleen opzoek naar serieuze antwoorden en geen andere gespuis...
Alle reacties Link kopieren
quote:kimmie13 schreef op 24 maart 2017 @ 20:34:

Enne... Ik ga echt niet mijn tong telkens uitsteken hoor... Ik doe ik gewoon voor mezelf?

ben eigelijk alleen opzoek naar serieuze antwoorden en geen andere gespuis...Kan. En hoe word je zelf dan beter of vrolijker van het feit dat je een stalen ding in je tong hebt? Hoe maakt dat dat jij jezelf fijner voelt dan? Ben ik oprecht nieuwsgierig naar.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het gewoon mooi...

is dat verboden? ik doe het niet voor andere hoor..
Duurt wel even voor je weer normaal kan eten ;) langere staafje is ook echt nodig omdat je tong dikker wordt. Na een week ongeveer kan je een korter staafje doen, als het goed is wordt dit in de shop gedaan.



Na 5 dagen ongeveer ga je merken dat eten weer gemakkelijker gaat. En bijten op het balletje hoef je niet bang voor te zijn hoor.
quote:pejeka schreef op 24 maart 2017 @ 20:31:

En vooral véél je tong uitsteken om te laten zien hoe prachtig je ervan bent geworden...



Sorry hoor, maar hoe gek zijn we tegenwoordig, om een ding in je tong te laten piercen, wie mij kan vertellen wat daar nou het ultieme geweldige genot van is, die mag het zeggen, en van mij mag iedereen het zelf weten, maar ik zou nou wel eens gewoon objectief willen weten wat nou het geweldige uiterlijk-verbeterende aspect is van een tongpiercing (en nog los van alle mogelijke bacteriële aandoeningen vanwege het feit dat je wonden in je mond moedwillig laat veroorzaken).





Piercen gebeurt al honderden, zo niet duizenden jaren.

Vlieg toch eens een end op met je prehistorische belerende bevooroordeelde overtuigingen, en je zogenaamde "interesse".
Alle reacties Link kopieren
quote:kimmie13 schreef op 24 maart 2017 @ 20:37:

Ik vind het gewoon mooi...

is dat verboden? ik doe het niet voor andere hoor..Wat is er dan zo MOOI aan een stalen stang in je tong die geen mens ooit ziet? Ik kan me voorstellen dat je dingen voor het MOOI doet die je uiterlijk verbeteren ofzo, maar in feite ziet niemand je tong (als het goed is), dus waarom is het dan MOOI om je tong te mutileren?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 24 maart 2017 @ 20:39:

[...]





Wat is er dan zo MOOI aan een stalen stang in je tong die geen mens ooit ziet? Ik kan me voorstellen dat je dingen voor het MOOI doet die je uiterlijk verbeteren ofzo, maar in feite ziet niemand je tong (als het goed is), dus waarom is het dan MOOI om je tong te mutileren?Maar het voordeel is dan weer dat jij er geen last van hebt, van andermans tongpiercing. Terwijl TO nu wel last heeft van jouw oeverloze gezanik.
Alle reacties Link kopieren
Het wordt inderdaad beter met een korter staafje. Je kunt t.z.t. ook kiezen voor siliconen staafje/bolletjes, mocht je er nog eens op bijten, dan doet dat niet zo'n pijn. Ik heb mijn piercing al bijna 10 jaar denk ik, het gebeurt me heel soms nog wel dat ik er op bijt. Met een stalen bolletje doet het veel meer pijn
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik was wel van plan om een siliconen staafje/bolletjes te nemen!

Maar ik moet er dus nu even doorheen zetten! haha.

Ohja nog even een ander vraagje, mijn tong is nog niet dik geworden en het doet niet echt pijn ( alleen beetje spierpijn achtig gevoel )

Komt dat morgen opzetten? of hoe zit het?
Alle reacties Link kopieren
Ohja plastic bolletje is wel een aanrader voor je tanden Had ik ook altijd
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 maart 2017 @ 20:42:

[...]





Maar het voordeel is dan weer dat jij er geen last van hebt, van andermans tongpiercing. Terwijl TO nu wel last heeft van jouw oeverloze gezanik.Vast wel. Maar misschien is het ook wel eens handig na te denken over het feit dat je met een stalen staaf in je tong niks toevoegt aan je bestaan, of aan je uiterlijk, en alleen maar bezig bent met ofwel extra mogelijke bacteriële infecties te veroorzaken, ofwel je een probleem met je persoonlijkheid hebt dat beter opgelost kan worden dan je tong te mutileren. Een soort drang "ergens" bij te horen en dat af te laten hangen van je uiterlijk, in plaats van je innerlijk eens op orde te brengen, bijvoorbeeld.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 24 maart 2017 @ 21:02:

[...]





Vast wel. Maar misschien is het ook wel eens handig na te denken over het feit dat je met een stalen staaf in je tong niks toevoegt aan je bestaan, of aan je uiterlijk, en alleen maar bezig bent met ofwel extra mogelijke bacteriële infecties te veroorzaken, ofwel je een probleem met je persoonlijkheid hebt dat beter opgelost kan worden dan je tong te mutileren. Een soort drang "ergens" bij te horen en dat af te laten hangen van je uiterlijk, in plaats van je innerlijk eens op orde te brengen, bijvoorbeeld.

Als TO het mooi vindt voegt het voor haar wat toe aan haar uiterlijk.

En zeker ook met orale seks.
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 maart 2017 @ 20:42:

[...]





Maar het voordeel is dan weer dat jij er geen last van hebt, van andermans tongpiercing. Terwijl TO nu wel last heeft van jouw oeverloze gezanik.Kom niet meer bij
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 24 maart 2017 @ 21:32:

[...]



Als TO het mooi vindt voegt het voor haar wat toe aan haar uiterlijk.

En zeker ook met orale seks.Sorry hoor, maar als je stalen stangen in je tong nodig hebt om behoorlijke orale sex te kunnen bedrijven, dan moet je toch echt terug naar school...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 24 maart 2017 @ 21:40:

[...]





Sorry hoor, maar als je stalen stangen in je tong nodig hebt om behoorlijke orale sex te kunnen bedrijven, dan moet je toch echt terug naar school...Ah, jij hebt bij de nonnen gezeten. Dat verklaart een hoop.
quote:pejeka schreef op 24 maart 2017 @ 21:40:

[...]





Sorry hoor, maar als je stalen stangen in je tong nodig hebt om behoorlijke orale sex te kunnen bedrijven, dan moet je toch echt terug naar school...Welke school?
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 24 maart 2017 @ 21:02:

[...]





Vast wel. Maar misschien is het ook wel eens handig na te denken over het feit dat je met een stalen staaf in je tong niks toevoegt aan je bestaan, of aan je uiterlijk, en alleen maar bezig bent met ofwel extra mogelijke bacteriële infecties te veroorzaken, ofwel je een probleem met je persoonlijkheid hebt dat beter opgelost kan worden dan je tong te mutileren. Een soort drang "ergens" bij te horen en dat af te laten hangen van je uiterlijk, in plaats van je innerlijk eens op orde te brengen, bijvoorbeeld.Waar maak je je druk over? Jij hebt er toch geen last van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Krentebolletje schreef op 24 maart 2017 @ 21:43:

[...]





Waar maak je je druk over? Jij hebt er toch geen last van. Neuh. Maar ik vind het zo triest dat zo veel jongeren mensen denken dat ze hun lijf (permanent) moeten laten verminken om er "even" bij te horen nu, en niet nadenken over hoe die verminkingen er over 20 jaar of 40 jaar uitzien, en dat al die hippe dingen in hun dan toch al op zijn retour zijnde lichaam er eerder pathetisch dan hip uitzien... niet alleen vanwege de veroudering van hun lijf, maar ook omdat die rage dan inmiddels gemiddeld 30 jaar oud is en dus écht niet meer edgy.,... Integendeel... Maar dan zitten ze er nog wél mee opgescheept...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 24 maart 2017 @ 21:02:

[...]





Vast wel. Maar misschien is het ook wel eens handig na te denken over het feit dat je met een stalen staaf in je tong niks toevoegt aan je bestaan, of aan je uiterlijk, en alleen maar bezig bent met ofwel extra mogelijke bacteriële infecties te veroorzaken, ofwel je een probleem met je persoonlijkheid hebt dat beter opgelost kan worden dan je tong te mutileren. Een soort drang "ergens" bij te horen en dat af te laten hangen van je uiterlijk, in plaats van je innerlijk eens op orde te brengen, bijvoorbeeld.



Waarom dragen mensen gekke brillen en waarom dragen ze oorbellen ( dat zijn ook piercings, hoewel ik dat bij Dame Edna niet zeker weet, ik denk het eigenlijk niet).







Ontopic, ik heb een piercing onder m'n onderlip en daar bleef ik toen ik 'm net had wel eens met m'n vork achter hangen tijdens het eten. Ik heb er ook wel eens op gebeten. Kan geen kwaad. Ik leef nog steeds

Over tongpiercings weet ik niet zoveel behalve dat ze sneller lijken te genezen dan andere piercings. Probeer het staafje anders als je dat geruster stelt.
quote:pejeka schreef op 24 maart 2017 @ 21:47:

[...]





Neuh. Maar ik vind het zo triest dat zo veel jongeren mensen denken dat ze hun lijf (permanent) moeten laten verminken om er "even" bij te horen nu, en niet nadenken over hoe die verminkingen er over 20 jaar of 40 jaar uitzien, en dat al die hippe dingen in hun dan toch al op zijn retour zijnde lichaam er eerder pathetisch dan hip uitzien... niet alleen vanwege de veroudering van hun lijf, maar ook omdat die rage dan inmiddels gemiddeld 30 jaar oud is en dus écht niet meer edgy.,... Integendeel... Maar dan zitten ze er nog wél mee opgescheept...

Na tien jaar ging mijn tongpiercing eruit, na twee dagen zag je er helemaal niets meer van.



Laat to lekker genieten van haar tongpiercing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven