Mode & Beauty alle pijlers

Tot welke leeftijd kan lang haar?

15-07-2015 09:03 567 berichten
Kan je als vrouw boven de 35 nog lang haar hebben zonder sneu te zijn? Ik zie het zo weinig om me heen en kreeg gister ook een aparte opmerking. Ik heb echt lang haar tot mijn midden rug en dan in laagjes, kortste laag tot bh bandje, heb heel dik en golvend haar. Kleur is donkerbruin van nature nooit geverfd. Kan ik dit nog een jaar of tien volhouden?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat korte haar zelf nooit dus vooral lang houden!
Ik ken vrouwen van boven de 60 met prachtig lang haar. Waarom zou jij je iets aantrekken van wat men vindt, als jij het mooi vindt en goed verzorgd en zo, dan hou je het toch fijn lang?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het mits verzorgd en niet te dun altijd kunnen.



Ik heb zelf kort haar vanwege praktische overwegingen, vroeg op veel op pad geen zin om rond 06.00 uur mijn haar uitgebreid te fohnen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nee kaalscheren na je 35ste is een pre.



Ik zou zelf alleen wel een lengte houden waarmee je er meer mee kan dan in een staart. Misschien in laagjes laten knippen of iets dergelijks.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat er ook maar een regel is waarin staat dat het niet mag. Het is natuurlijk weer de maatschappij waarin we leven die weer met zulke dingen komt.



Vindt jij je lange haar prettig? Voel je je er mooi door? Laat het dan lekker hoe het is. Misschien denk je zelf wel over een paar jaar dat het tijd is voor wat anders.

Niks van aantrekken wat anderen zeggen hoor! Mijn tante is al bijna 50 en die heeft ook erg lang haar, heeft nooit in model geknipt alleen de puntjes altijd netjes bijgewerkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 41 en heb lang haar. Dus, je kan wat mij betreft nog wel 6 jaar door
Stressed is just desserts spelled backwards
4 evah
Alle reacties Link kopieren
Dit is typisch nederlands trouwens dat haren na een bepaalde leeftijd kort worden geknipt, heel lelijk in de meeste gevallen.




Daphne Selfe, 87 jaar







Ik heb ook lang haar, ben bijna 40.

Waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Je ziet het zo weinig om je heen? Dan moet je hier naar toe komen, ik ken vooral 35+ers met lang haar.
Alle reacties Link kopieren
Lang haar is niet sneu.



Gewoon doen wat je mooi vindt. Als dat lang is, moet je het vooral lang houden.

Vind je kort mooi, dan laat je het knippen.



Maar laat dat vooral niet door je leeftijd beïnvloeden, maar wel door je eigen smaak.
Alle vrouwen richting de 40 moeten een pittig rood kapsel toch



Nee hoor, als je mooi lang haar hebt, lekker zo laten.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 15 juli 2015 @ 09:06:

Ik vind het mits verzorgd en niet te dun altijd kunnen.



Ik heb zelf kort haar vanwege praktische overwegingen, vroeg op veel op pad geen zin om rond 06.00 uur mijn haar uitgebreid te fohnen.Ik heb juist lang haar wegens het praktische;) en omdat de kapper mijn haar zo verbluffend mooi vindt en dat als bijna 40-er;)
Nee, dat is echt not done. Na je 35e moet je een kortpittig, roodgeverfd kapsel hebben om echt mee te tellen.
quote:SaveTheDay schreef op 15 juli 2015 @ 09:09:

[img]http://assets.nydailynews.com/polopoly_ ... -1-web.jpg[/img]



Daphne Selfe, 87 jaar



[img]http://beforeitsnews.com/mediadrop/uplo ... bff61f.jpg[/img]



Ik heb ook lang haar, ben bijna 40.

Waarom niet?Ik vind die vrouwen mooi! Mijn oma had ook zulk lang haar, helemaal zilverwit, ik vond het altijd fantastisch om te zien.
He bah! Heb een hekel aan die kortgewiekste mannenkapsels. Je m'excuse, ik blijf lang haar hebben tot het gewoonweg van nature niet meer gaat.
Ik ben bijna 35 en heb lang haar. Dat moet er binnenkort dus af?
Alle reacties Link kopieren
quote:*petitpois* schreef op 15 juli 2015 @ 09:12:

Nee, dat is echt not done. Na je 35e moet je een kortpittig, roodgeverfd kapsel hebben om echt mee te tellen.Huisvrouwen met een pittig kapsel😂😂
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is kort haar vooral een keus door vrouwen die of dun haar krijgen, of zo druk zijn met kinderen en werk en andere zaken dat ze lang haar 'teveel gedoe' vinden. Lang haar is dus een luxe, een teken dat je aandacht aan jezelf durft te besteden. Vooral trots mee rond blijven lopen, de meeste vrouwen met kort haar zullen jaloers zijn.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Tot elke leeftijd natuurlijk. Gewoon doen wat jij zelf wil.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik mag het lang houden, nu na mijn veertigste, want ik ben geen huisvrouw en/of moeder
Wat mij betreft kunnen alle lengtes op alle leeftijden.

Ik begrijp de discussie lang/kort haar nooit: iedereen moet vooral doen wat hij of zij zélf wil.
quote:Honeymoonquiz schreef op 15 juli 2015 @ 09:13:

Ik ben bijna 35 en heb lang haar. Dat moet er binnenkort dus af?Ja, en je korte broeken/jurken/rokken moet je ook vervangen voor tot over de knie.
quote:marana schreef op 15 juli 2015 @ 09:17:

Ik mag het lang houden, nu na mijn veertigste, want ik ben geen huisvrouw en/of moeder lucky you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven