Mode & Beauty alle pijlers

Veluwse bron

11-03-2010 22:15 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kent de veluwse bron en kan mij vertellen hoe het daar is. De site geeft uiteraard alleen maar leuke/ mooie dingen aan, maar wil graag praktijk verhalen horen.



Ik ben van plan er met mijn beste vriendinnen heen te gaan en een arrangement te boeken inclusief overnachting.



Iemand daar ook ervaring mee (arrangement daar + overnachting)
Alle reacties Link kopieren
Kijk op saunagids.nl voor honderden oordelen over de Veluwse Bron. Ik heb hem zelf ook in de planning staan voor deze maand maar ben er nog niet eerder geweest. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Nog vergeten: als je lid bent van de ANWB, dan kun je via de website kaartjes kopen, scheelt 2,50 per kaartje maar da's toch weer een drankje of zo!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
ik ben er nu 3 of 4 keer geweest en vind het er echt prachtig. Het is heel groot, ruim, ligt mooi landelijk, allemaal verschillende soorten saunaas en baden, echt 1 van mijn favoriete saunaas. Aanrader. Met overnachtig heb ik nooit gedaan. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Ik ken ook beide sauna's. Veluwse bron en Bussloo en ook ik geef de voorkeur aan Bussloo. Ik vindt de Veluwse bron iets onpersoonlijks hebben.



Bussloo is ook vrij groot maar er is een grote variatie in sauna's en dat mis ik bij de Veluwse Bron, daar vindt ik het heel veel van hetzelfde.



Vooral de rozen sauna in Bussloo is bij mij favoriet.
Alle reacties Link kopieren
hmm, bussloo dus, daar moet ik dan ook maar eens heen gaan
Alle reacties Link kopieren
Moet je echt doen. En neem dan het lunch buffet erbij dat is echt super. Dat vondt ik trouwens ook tegenvallen bij de Veluwse Bron, het eten.
Alle reacties Link kopieren
ik vind de veluwse bron vooral zo mooi liggen bij dat meer. En het eten best ok eigenlijk. Althans het lunch buffet, heb daar nooit diner gedaan. En de shakes zijn ook lekker daar.
Alle reacties Link kopieren
Het is een mooie sauna, maar ik vind hem te groot en te onpersoonlijk.



Doe mij Bussloo maar!
Alle reacties Link kopieren
Mooie sauna, zeker het proberen waard. Het is wel groot, maar (daardoor?) ook lekker rustig.



Ik vind Bussloo ook mooi, maar wel wat drukker
Alle reacties Link kopieren
Bussloo ligt ook aan het meer. Je hebt daar ook zo'n obsorvatorium sauna. Ik vond het met de drukte wel meevallen. Ik was er op een zaterdag.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Veluwse Bron erg netjes, mooie sauna's en veel ruimte.

Wij hebben overnacht in Apeldoorn en hadden een 2 daags sauna arrangement met behandelingen.

Wat me ook op viel is dat het personeel daar erg aardig is.

Top weekend gehad!

Veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Veluwse Bron:



positief

- verzorgd

- voor elk wat wils, je verveelt je geen seconde

- zeer clean

- adembenemende ligging



negatief

- te groot

- onpersoonlijk

- te grote eetgelegenheid (vreetschuur)

- onaardig bedienend personeel

- op drukke dagen stoppen ze niet bij een x aantal mensen waardoor het overloopt

- Baden/bubbelbaden te koud
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem mooi, maar ze vinden het niet leuk als je scheten laat in de sauna
Alle reacties Link kopieren
Ga toch maar eens naar Bussloo. Mag je daar wel baantjes trekken in het zwembad?
Alle reacties Link kopieren
keihard bedoel ik?
Alle reacties Link kopieren
quote:meds schreef op 12 maart 2010 @ 01:02:

Ga toch maar eens naar Bussloo. Mag je daar wel baantjes trekken in het zwembad?Jazeker mits jij je zwemslip wel aanhoudt!
Alle reacties Link kopieren
en badmuts en spacebrilletje?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorige week nog bij de veluwse bron geweest en vond het daar echt heerlijk, en juist doordat het zo groot is is het lekker rustig, niet zo massaal druk als bij sommige sauna's.



Ik heb in ieder geval een heerlijke dag gehad.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk rustig, lekker eten en fijne behandelingen. Heb daar nooit overnacht maar wel gehoord dat dat ook goed was bevallen. Een verademing als je wel eens in de Zwaluwhoeve bent geweest..
Alle reacties Link kopieren
Bedankt iedereen voor de berichtjes.



Ik denk dat het een bezoekje veluwse bron gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt iedereen voor de berichtjes.



Ik denk dat het een bezoekje veluwse bron gaat worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven