Mode & Beauty alle pijlers

Vesten en tops gezocht

30-04-2017 14:27 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door een vorig topic heb ik echt een perfecte broek gevonden dus ik waag nog een topic met 2 andere dingen die ik niet helemaal kan vinden naar mijn zin.



1. Een vrij dun vest dat ook in de zomer te dragen is. Goed getailleerd, mag openvallend zijn of met een haakje/knoopje aan de bovenkant. Belangrijkste is dat het mooi getailleerd is en dun. Lange mouwen of 3/4 mouwen zijn beide prima. Ik zoek het vest in maat 46



2. Tops die een buikje en brede heupen verbergen. Ik denk zelf dan aan een a-lijn model. De meeste tops vind ik te strak zitten aan de buik. Ben pasgeleden bevallen en het is nog niet zoals voor de zwangerschap. Qua stijl zoek ik iets dat geschikt is voor werk, dus het mag wat netter zijn maar eventueel iets meer casual is ook prima dan draag ik het thuis.

Lange mouwen, 3/4 mouwen of geen mouwen is allemaal prima. Tops zoek ik in maat 46/48.



Heb her en der internet al afgespeurd maar weinig kunnen vinden dat echt voldoet aan bovenstaande.



Hebben jullie goede tips?
Wehkamp heeft best een gevarieerd assortiment in de grotere maten.



Voor de a-lijn zou ik trouwens niet naar te wijd zoeken, want dat maakt vaak voller voor het oog dan een iets beter aansluitend model.
Van het merk Transfer heb je hele mooie lange vesten. Openvallend en mooi dun. Ze gaan tot maat XXL.
Alle reacties Link kopieren
Kijk een bij Bridget the label of Helena Hart.



Wat vind je bijvoorbeeld van zo iets? Heb niet gekeken naar de maat. klik
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen heb je een peerfiguur of een zandloper? Waarbij een taille een must is in beide gevallen?

Ik heb een paar jaar geleden een mooi, dun zomervest gekocht bij Expresso dat ik soms ook als zomerjas gebruik, valt tot halverwege de bovenbenen. Bevalt prima. Als je het te te recht vindt kan een riem of gesp net genoeg zijn voor taillering. Als je graag een taille wil zou ik bovenaan juist niet dichtknopen maar het accent op de taille leggen. Hieronder een plaatje voor het idee, alleen kan de mijne mooi naar buiten omgeslagen worden, wat ik heel fijn vind

https://www.expresso.nl/fardau-vest-zeeblauw-1.html



Verder zijn tunieken mooi, zeker bij wat kortere benen, alleen weet ik niet of dat voor alle maten geldt, maar de taillering en het afkleden aan de onderkant kan je mooi helpen. En a-lijnrokjes vind ik zelf een must.

Jurkjes van sandwich zitten bij mij mooi, wat stevigere stof, niet te klassiek en mooi gekleed.

Voor tops heb ik niet zoveel tips, maar hoe zijn watervalhals en overslag met wat ruches/plooien op je buik?



Ben wel erg benieuwd naar je broek... Heb je een link?
Het merk Moscow heeft mooie, wat dunnere, vesten. Alleen geen idee of ze ook grotere maten hun assortiment hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hema, heeft soms leuke vesten.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag veel vesten en koop ze altijd van Sandwich of Expresso. Tops koop ik er direct bijpassend bij, vaak 2 tops die matchen met één vest. Niet de allergoedkoopste merken maar dan draag je ook iets waar niet iedereen in loopt en ik vind de kwaliteit ook goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook inderdaad een heel mooi vest van Moscow, mooi aangesloten silhouet, maten weet ik zo ook niet. Die zijn wel behoorlijk aan de prijs, maar mooi, vandaar in final sale gekocht
Alle reacties Link kopieren
quote:-NummerZoveel- schreef op 30 april 2017 @ 14:44:

Wehkamp heeft best een gevarieerd assortiment in de grotere maten.



Voor de a-lijn zou ik trouwens niet naar te wijd zoeken, want dat maakt vaak voller voor het oog dan een iets beter aansluitend model.Dank je voor de tip. Zoek zeker niet iets te wijds dan krijg je het idee van een zak, dat vind ik bij geen enkele maat flatteus.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilguinea schreef op 30 april 2017 @ 14:51:

Van het merk Transfer heb je hele mooie lange vesten. Openvallend en mooi dun. Ze gaan tot maat XXL.Bedankt, heb er even naar gekeken maar is niet helemaal wat ik zoek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zonnetje_van_de_dag schreef op 30 april 2017 @ 14:55:

Kijk een bij Bridget the label of Helena Hart.



Wat vind je bijvoorbeeld van zo iets? Heb niet gekeken naar de maat. klik



Zie dat Helena hart wellicht wat vesten heeft die in aanmerking komen. Daar ga ik even verder op zoeken.



De link die je plaatst vind ik ook erg leuk. Helaas niet meer leverbaar groter dan xs.
Alle reacties Link kopieren
quote:Skye_ schreef op 30 april 2017 @ 15:02:

Zo te lezen heb je een peerfiguur of een zandloper? Waarbij een taille een must is in beide gevallen?

Ik heb een paar jaar geleden een mooi, dun zomervest gekocht bij Expresso dat ik soms ook als zomerjas gebruik, valt tot halverwege de bovenbenen. Bevalt prima. Als je het te te recht vindt kan een riem of gesp net genoeg zijn voor taillering. Als je graag een taille wil zou ik bovenaan juist niet dichtknopen maar het accent op de taille leggen. Hieronder een plaatje voor het idee, alleen kan de mijne mooi naar buiten omgeslagen worden, wat ik heel fijn vind

https://www.expresso.nl/fardau-vest-zeeblauw-1.html



Verder zijn tunieken mooi, zeker bij wat kortere benen, alleen weet ik niet of dat voor alle maten geldt, maar de taillering en het afkleden aan de onderkant kan je mooi helpen. En a-lijnrokjes vind ik zelf een must.

Jurkjes van sandwich zitten bij mij mooi, wat stevigere stof, niet te klassiek en mooi gekleed.

Voor tops heb ik niet zoveel tips, maar hoe zijn watervalhals en overslag met wat ruches/plooien op je buik?



Ben wel erg benieuwd naar je broek... Heb je een link? Leuk vest uit je link! Dit merk ga ik ook even verder googelen!
Alle reacties Link kopieren
Moscow zal ik ook nog even nader bekijken!



Bedankt voor de tips tot nu toe dames!
Alle reacties Link kopieren
De winkel paprika heeft ook leuke dingen. Vaak netjes te dragen maar ook voor vrije tijd. Misschien zit daar iets voor je bij?

Succes in ieder geval :-)
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
wat betreft tops; kijk ook eens bij Ter Stal (serieus )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven