Mode & Beauty alle pijlers

vragen over dior show mascara's...

03-11-2010 12:59 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar de diorshow ben ik heel erg benieuwd maar ik lees vaak op het internet dat deze mascara heel snel uitdroogt.

Weet iemand hoelang het dan ongeveer duurt voordat deze uitdroogt? Als het namelijk al binnen een maand is dan kan ik beter mijn geld aan een andere mascara uitgeven. Daarbij draag ik lenzen en wil ik niet dat een mascara afbrokkelt.



Kortom wat zijn jullie ervaring met deze mascara en welke diorshow is het fijnst?
Alle reacties Link kopieren
ik ben heel erg te spreken over de diorshow, ik heb de extase en de iconic, ectase is echt fantastisch! uitdrogen heb ik geen last van. een keer in de zoveel tijd die huls onder de warme kraan, kun je hem goed opmaken.
Ik heb een paar keer de diorshow black out gehad (voor super volume) en vind hem geweldig. Hoe lang ie goed blijft weet ik niet zeker, ik vermoed toch zeker zo'n 2 1/2 maand.
Ik vind zelf de Dior show mascara niet echt goed, terwijl ik best makkelijke wimpers heb.

Ik vond de borstel te dik en het pakte gewoon niet goed.

Een mascara kun droog en donker goed dichtgedraait 3 mnden bewaren?
Alle reacties Link kopieren
hey moonlight,



ik heb hier de diorshow blackout liggen (extase en iconic geen ervaring mee) ben er heel tevreden over. Echt niet opvallend brokkelig. Had ook nog een testertje, die heeft het zeker 4 maanden gedaan. Succes met je keuze!
Alle reacties Link kopieren
Nou ze raden inderdaad aan een mascara na 3 mnd weg te gooien. Op de verpakking staat na 6 mnd.



Heb je bij de diorshow trouwens last van harde wimpers of blijft het wel zacht en natuurlijk aanvoelen?
Alle reacties Link kopieren
'voelt even over haar wimpers' redelijk zacht, alleenn die extase is wel wennen in het begin, ik had overal van die spinnenpoten, maar nu heb ik hem onder de knie.



maar wil je bereiken met je mascara? volume en perfect gesepareerde wimpers, of echt een dramatische look? ik gebruik daarom twee mascara's eerst separeren daarna veel volume
Alle reacties Link kopieren
volume zonder dat ik harde aan elkaar geplakte wimpers krijg.
Alle reacties Link kopieren
Droogt wel redelijk snel, maar op zich niet zo vreemd.



Ik gebruik altijd Dior Black Out, die is wat vetter en kun je wat langer mee doen.



Eigenlijk ben ik na een maand toe aan een nieuwe, maar probeer het altijd wel 6 weken vol te houden. (gebruik het dan bijna dagelijks)



Draag ook lenzen, dat maakt niks uit, hoor!



Maar als je niet te opvallende wimpers wilt (zeker als je geen donker haar hebt) zou ik de verlengende kiezen.

Is ook een dunner borstelje en het blijft iets zachter, natuurlijker.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Dior Show helemaal niets. Het borsteltje is echt veels te dik! Ik gebruik veel liever de oscillation (weet niet zeker of je het zo schrijft) van Lancome. Dat is die trillende, die is echt super!!
Ik heb ook altijd de Dior Show Black Out gehad in de waterproof versie. Daarvan had ik altijd al het idee dat deze sneller indroogt dan een "normale" mascara. Ik deed er maximaal maar dan ook echt maximaal 6 weken mee. Dan was het echt op.



Nu gebruik ik de Lancome Hypnose Drama, ook waterproof, en die vind ik eigenlijk nog net iets fijner dan de Dior. Ik vond de Dior op het einde van de dag wel eens op mijn ooglid zitten. En de Lancome krult de wimpers iets meer.



Succes bij het vinden van je juiste mascara.
Alle reacties Link kopieren
@Lovable; waterproof is een stuk droger dan de gewone versie (minder goed voor je wimpers)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem ook gehad en ben er ook niet heel erg tevreden over. Het borsteltje pakte mijn wimpers niet goed : ik vond hem te groot en vervelend om mascara aan te brengen en hij droogde inderdaad snel op. Na drie maanden kon ik alweer een nieuwe halen.
Alle reacties Link kopieren
Unlimited is een dunnere borstel, ook wat minder "dik" en "droog"'.
Alle reacties Link kopieren
Twijfel nu wel erg of ik voor dior moet gaan als ik er toch maar 6 weken plezier van heb. En dat voor die prijs...
Alle reacties Link kopieren
Dat is aan jezelf natuurlijk, ik kan niet in jou portemonee kijken.



Overigens, als je dagelijks mascara gebruikt gaat elke wel (bijna) op na 6 weken. Zelf doe ik ook 2 lagen dus raakt het sneller op.
Alle reacties Link kopieren
Vol verbazing lees ik jullie reacties op de Diorshow mascara. Ik vind het de beste mascara die ik ooit gehad heb. Geen uitdroging zoals bij goedkopere mascaras. Geen uitlopen, geen knetterharde wimpers.

Nadeel, de prijs..

Heb tussendoor toch weer wat andere mascaras gebruikt, maar dan toch ook maar weer de diorshow. Ik heb de gewone zwarte, maar ook de gouden huls (Extase). Die laatste vind ik het mooiste en het borsteltje is daar ook ietsje dunner van.

Na 6 weken een uitgedroogde mascara heb ik ook niet gelukkig. En ik gebruik hem dagelijks.



Bij Lancome had ik minder effect dan de Diorshow. En de goedkopere merken probeer ik ook wel, maar brokkelen af of drogen uit.



Ps. Helpt tegen uitdroging echt onder de kraan houden? Bij mijn waterproof mascara van Maybelline werkt dat niet (gebruik ik niet zo vaak, alleen bij zwemmen, maar nu al uitgedroogd)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Dior Show geen succes. Hij klontert en het borsteltje is veel te dik. Hij is wel goed waterproof want je krijgt hem er nooit helemaal af aan het einde van de dag, wat een groot nadeel is.

Ik gebruik er een van Mac met bijenwas, die blijft zacht en kan je dus in de loop van de dag mooi bijwerken zonder dat het hard wordt en gaat klonteren. Chanel en Lancome vind ik overigens ook fijne mascara's.
Alle reacties Link kopieren
Mac vind ik ook fijn, die blijft heerlijk zacht.

Dior Show is bij mij juist totaal niet waterproof. Dat vind ik een nadeel. Ik probeer weleens snel te douchen zonder me opnieuw op te hoeven maken (haar droog houden enzo haha). Maar mijn mascara loopt dat totaal uit helaas.



Welke type mascaras gebruiken jullie dan van Chanel, Lancome en Mac?
Alle reacties Link kopieren
ik heb m gehad en zo bijzonder is ie idd niet!

Na ongeveer 3 maanden is ie helemaal uitgedroogd en zo perfect worden je wimpers er niet van. wel leuk om m een keer gehad te hebben meer niet
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik al een tijdje de Diorshow Blackout en het is met recht de beste mascara die ik heb gehad. En ik heb lastige wimpers, heel lastige. Lang, dus moeilijk om te separeren of geen klontjes te krijgen. Ik heb in de loop der jaren álles gebruikt. Van L'oreal tot Max Factor, van Chanel tot Lancome tot Estee Lauder. Van Hema tot Etos (zelfs die zogenaamde "best gesteste"), maar allemaal haalden ze het bij lange na niet bij Dior.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, soms doe ik er wel maanden mee.
Alle reacties Link kopieren
Misschien was je er al uit, maar als je zoveel geld uitgeeft is het misschien de moeite waard om Chanel inimitable te nemen.



Ik had eerst Dior, maar als ik s'ochtends door de mist op het werk kwam was gaf hij erg af. Ik vind hem ook te dik en klonterig.



Chanel daarentegen heeft er een super borsteltje op. Geeft niet zo snel af. En het borsteltje spreid je wimpers supermooi zonder klontjes. Ook al je twee laagjes over elkaar heen doet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Diorshow ook eens gekocht met het idee dat een mascara er wel af kon. Het was bij mij geen succes. Mascara was prima maar ik kreeg er zulke pijnlijke ogen van! Blijkbaar zit er een stofje in waar ik minder goed tegen kan. Ik had laatst trouwens hetzelfde met een proefmonstertje van Chanel mascara dus ik hou het maar bij de vertrouwde mascara's van de drogist.
Alle reacties Link kopieren
is die chanel er makkelijk weer af te halen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven