Mode & Beauty alle pijlers

Vriend draagt mijn string

29-07-2008 13:43 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst kwam ik er achter dat mijn vriend mijn strings draagt.

Ik schrok hier een beetje van, maar durf hem er niet op aan te spreken.

Is dit normaal ?

Doen meer mannen dit ?
Alle reacties Link kopieren
Uhm, ik zou het ook niet zo zien zitten van, "Ha poedelwoepsie, welk broekie zit nu het lekkerste"?



Mischien een idee er een soort Truth or dare van te maken, of het hem te ontfutselen in een intiem vraagbaak spelletje..............


Haha, ik schreef er niet bij dat het mannen-strings moesten zijn :)

Alleen ben ik bang dat ik het niet heel sexy vind om hem in een string te zien dus wat voor hem dan een turn-on zou zijn zou voor mij weer een turn-off zijn... :-(
Hans Teeuwen doet het toch ook. Die stopt er zelfs nog een overheerlijke Mars bij in. ;-)
Ik vind een string bij mannen totaal niet sexy.....bij geen 1 lijf ..hoe mooi ook.



IK zou het echter wel geinig vinden als mijn vent mijn string eens ging dragen voor een dagje, maar dan meer omdat dat een tikje ondeugend is, niet om het zien.
Alle reacties Link kopieren
Ach, als ie zich maar realiseert dat je mét string (en de zeker als het mijn string is hihi) nóg beter moet vegen hahahahaha Hij mag hem zelf wassen ;-p
Alle reacties Link kopieren
Huh dat zít toch niet!!! Ik zou niet weten hoe hij zijn zaakie in mijn strings moet krijgen hoor... Hoe hij er uberhaupt in zou moeten passen... Dat wordt dan nog een aardig gewurm en getrek :-p Zie het al voor me :-p Maar serieus dat zit toch niet fijn voor hem :-O
-xxx- schreef op 29 juli 2008 @ 15:03:

Huh dat zít toch niet!!! Ik zou niet weten hoe hij zijn zaakie in mijn strings moet krijgen hoor... Hoe hij er uberhaupt in zou moeten passen... Dat wordt dan nog een aardig gewurm en getrek :-p Zie het al voor me :-p Maar serieus dat zit toch niet fijn voor hem :-O
Ook ik vermoed dat er aan deze actie geen zuiver praktische overwegingen ten grondslag liggen.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat jou vriend gewoon een beetje nieuwsgierig is geweest hoe zo'n string nou zou zitten. Niet druk om maken hoor, beetje onderzoeken ondervinden, dat deden we als kind al, en dat zal altijd blijven, daarom is het leven zo leuk, je ondervind en je leert.
Alle reacties Link kopieren
Costello schreef op 29 juli 2008 @ 13:50:





Stap 1: het niet groter maken dan het is,




Da's nou juist het probleem he, dat die strings dus wél groter worden. Die lubberen uit joh!



Nee serieus, ik zou t ook niet echt leuk vinden. Ik vind t ook echt niet normaal hoor, niet iets dat 'alle mannen wel eens doen'! Ben wel heel benieuwd hoe je er achter bent gekomen. Je draagt zelf 1 schone string per dag maar vond er na een week meer dat 7 in de wasmand ofzo? (waarvan een aantal uitgelubberd)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me enorm rot schrikken, daarna heel erg in een deuk liggen. Als ik uitgelachen ben zou een gevoel van walging in mij op komen.
Alle reacties Link kopieren
Nouja, ik heb ieniemienie stringetjes, en de mannen waar ik op val zijn altijd erg breed of groot. Dus meer dan een teelbal valt er niet mee te bedekken.



Bovendien ben ik niet verantwoordelijk voor de gevolgen als ik mijn Perlaatje van 80,- in zijn behaarde bil zie verdwijnen
Alle reacties Link kopieren
Perla? Da's toch koffie? (ook bruin trouwens).
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Magiker schreef op 29 juli 2008 @ 15:46:

Perla? Da's toch koffie? (ook bruin trouwens).
Ga je diep schamen jij!
Alle reacties Link kopieren
Labelle schreef op 29 juli 2008 @ 15:57:

[...] Ga je diep schamen jij!
Doe mij ff en lol en typ Perla eens in in Google.....
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Magiker schreef op 29 juli 2008 @ 16:04:

[...]





Doe mij ff en lol en typ Perla eens in in Google.....




Doe jezelf en je dame een grotere lol en type La Perla eens in op google.

Meteen de 1e link





Je denkt toch niet dat ik mijn clit bedek met een koffiepad van 80,-
Alle reacties Link kopieren
Labelle schreef op 29 juli 2008 @ 16:08:

[...]





Doe jezelf en je dame een grotere lol en type La Perla eens in op google.

Meteen de 1e link





Je denkt toch niet dat ik mijn clit bedek met een koffiepad van 80,-
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Labelle schreef op 29 juli 2008 @ 16:08:

[...]





Doe jezelf en je dame een grotere lol en type La Perla eens in op google.

Meteen de 1e link





Je denkt toch niet dat ik mijn clit bedek met een koffiepad van 80,-
geen commentaar :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Magiker schreef op 29 juli 2008 @ 16:04:

[...]





Doe mij ff en lol en typ Perla eens in in Google.....
whahahhahhhahahaa je kan me wegdragen :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Labelle schreef op 29 juli 2008 @ 16:08:

[...] Doe jezelf en je dame een grotere lol en type La Perla eens in op google. Meteen de 1e link



Je denkt toch niet dat ik mijn clit bedek met een koffiepad van 80,-




Mijn 1e link is toch echt het huismerk van de AH. Maar misschien dat dat te maken heeft met het feit dat ik dat op het werk Google....



En ik mag hopen dat die Perla van jou niet je clit bedekt maar meer je schaamlippen. Of heb jij zo'n grote-buiten-boord-hangende-clit?? X-D
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Een enorme 30cm lange clit, zie VVV topic..wist je toch..



Speciaal voor jou dan:

La Perla
Alle reacties Link kopieren
Als ik thuis ben zal ik e.e.a. even uitgeberid bestuderen. Ik kan op mijn werk die site niet openen (beveiligd). Maar stuur anders even een foto.... X-D
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Mijn billen komen er wel heel mooi in uit vind ik
Alle reacties Link kopieren
Daar zou ik niet blij van worden. Strings rekken dan vast helemaal uit door zijn 'zakie' en andere maat. Bovendien moet ie dan zijn eigen strings kopen (liever helemaal niet.. een man met een string is een no-go for me.)



Vraag het hem..
Is dit um??

http://z.about.com/d/goneworleans/1/7/8/5/muscleman.jpg
Alle reacties Link kopieren
Man in string!



Zelfs hiervoor hoeven ze mij niet te bellen.

Vind een man in string toch zo erg!



X-D
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven