Mode & Beauty alle pijlers

vrouwelijke vormen...welke broek?

11-11-2012 14:45 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 1.78 meter lang en heb maat 40. Ik ben niet superdun, ook niet dik. Wel heb ik heupen en een kont waar ik blij mee ben. Alleen merk ik dat mijn figuur met de ene broek beter tot zijn recht komt dan met de andere broek. Zo had ik vandaag een joggingbroek aan die erg mooi om mijn kont zat. Volgens mijn moeder was het verschil met deze joggingbroek en veel van mijn andere broeken dat deze joggingbroek strakker om mijn kont zat. Ik heb ook een andere joggingbroek waarin mijn figuur ook goed uitkomt. Ook heb ik nog een andere broek (een spijkerbroek), die ook mooi om mijn kont zit. In andere broeken lijkt mijn kont wat platter dan hij in werkelijkheid is.



Zijn er nog meer vrouwen hier met deze vrouwelijke rondingen (vast wel ;))? Ik ben benieuwd welke merken jullie mij kunnen aanraden waarin mijn heupen en kont wat beter tot hun recht komen?



Het mogen ook best de wat duurdere merken zijn. Op broeken bespaar ik niet.
Qs van st. Oliver, de bootcut versie... Zit bij mijn vrouwelijke vormen perfect!!
Levi's ID. En dan heb jij denk ik de Bold Curve nodig. Ik heb de Demi en werkelijk... dit zijn heeeerlijke broeken en speciaal ontworpen voor vrouwelijke vormen of juist wat minder vrouwelijke vormen. Voor ieder wat wils zeg maar
Alle reacties Link kopieren
Zo'n hoge broek van pieces met rits op de kont, heb een glimmend donker rode kleur, en heb ook heupen, en dit was duidelijk te zien in de broek, Shirtje ging er mooi overheen inplaats van erbij in ;) voelde iets prettiger! De zwarte durf ik wel weer trui erbij in, en krijg je mooi vrouwelijk figuur ;) (kreeg er complimenten over dat het er erg mooi uitzag)



http://www.zalando.nl/pieces-funky-legg ... g-604.html
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie tips tot zover! Meer tips zijn welkom.
De broeken van esprit vind ik ook erg fijn. Vooral die donkere spijkerbroeken en dan de straight of boot cut.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Nog meer tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb denk ik een soortgelijk figuur als jij, als ik het zo lees, en bij mij zitten de broeken van de Mango altijd erg mooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven