Mode & Beauty alle pijlers

Waar kopen jullie je kleding?

19-01-2014 21:03 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi, ik heb een paar forums gelezen enzo van waar anderen hun kleding kopen maar er werden winkels opgenoemd, of ik weet niet waar het is, of het is te ver. Ik woon in hoofddorp en weten jullie daar misschien winkels waar jullie kleding kopen? ik heb wat gehoord van primark, coolcat, new yorker en h&m enzo, maar ik zie ook kleding van mensen waarvan ik denk god waar kopen ze dat?! (xD) alvast bedankt
7 euro winkeltje, ladylicious h&m zara, superstar.. Soms zelfs wel eens bij Zeeman. Ik koop af en toe wat online, maar dat is maar heel zelden. En meestal zijn dat bikini's
Tja, waar houd je van? Ik houd van de steps, de mexx en esprit maar dat is wel wat anders dan de coolcat.
Van welke kleding denk je god waar kopen ze dat?
Alle reacties Link kopieren
Overal en nergens. Gewoon een kwestie van winkel in, winkel uit. Ik koop wat ik leuk en goed vind, het maakt me dan niet uit bij welke winkel.
Alle reacties Link kopieren
The Sting, VeroModa, H&M, C&A
Alle reacties Link kopieren
Soms bestel ik wat bij Zalando. Bij Mango wil ik nog wel eens wat kopen maar het meeste haal ik van de rommelmarkt, kringloop en hier en daar wat vintage winkels.



Kleding (van de kringloop en rommelmarkt) laat ik vaak vermaken trouwens. Schoenen draag ik sowieso altijd vintage, ik vind het aanbod in de gewone winkels over het algemeen niet mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop zo af en toe eens kleding bij hele simpele winkels zoals wibra en zeeman. Ik ben dat gezeik van ieuw ik wil nog niet dood gevonden worden in een zeeman outfitt ondertussen wel zo zat. Ik verknal liever een truitje van een tientje van zeeman dan een truitje van 100 euro van de bijenkorf. ( ellen kan niet wassen )
Alle reacties Link kopieren
Ik koop mijn broeken bij s.oliver en esprit. De rest maak ik zelf.
Alle reacties Link kopieren
Met name Esprit, H&M en soms wat bij Vanilia, Mango, Benetton of the Sting. Maar dat moet maar net je smaak zijn natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop altijd dat ik overal en nergens wat vandaan trek, maar ik koop vooral bij de sissy-boy. Noos en A Guy Named Sue zijn ook wel eens favoriet. Alledrie trouwens wel alleen in de uitverkoop en alledrie in Haarlem te vinden, dat is om de hoek.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop heel veel online. Anna Field, Sarah Pacini, Summum, Dyanne, Karen Millen, Marc O'Polo, Claudia Strater. Ik vind online winkelen geweldig, passen wanneer het mij uitkomt en niet in zo'n benauwd hokje en bij veel winkels is de service prima.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Het is maar net wat ik tegen kom in de winkels, meestal kijk ik nu vantevoren op de website. En zie dan gauw genoeg of er wat tussen zit of niet. Haal,ook veel basics weg bij de We.
Alle reacties Link kopieren
Van die goedkope winkels waar ze kleding schoenen en tasjes verkopen (geen keten), Zeeman, c&a, mango, kringloop, bikinis bij wehkamp, schoenen overal en nergens.
Alle reacties Link kopieren
Als ik ergens een foto zie waarvan ik denk dat het me staat dan koop ik het (bijvoorbeeld op dit forum) maar ik kijk ook wel bij Zeeman en Miss Etam (meestal vergeefs). Verder ben ik te lui om zelf te zoeken denk ik.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Esprit, open 32, Sting, Vero moda.
Alle reacties Link kopieren
Aan je winkelkeuze te zien ben je nog een puber of niet?

Ik koop mijn kleren vaak bij Mexx, maar dat is niet echt voor pubers.
Alle reacties Link kopieren
Bootje, je hebt ook xx by mexx. Net wat meer voor de "pubers". Kocht ik ook wel eens wat van.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon waar ik tegenaan loop. Soms koop ik maanden niets, er hangt meer dan genoeg in de kast maar als ik ergens een leuke broek/jas/trui/paar laarzen of schoenen tegenkom koop ik het.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop bij Esprit, Mexx, Tommy Hilfiger, Ralph lauren, Gaastra en meer van dat soort merken. Schoenen bij Dungelmann, altijd mooie laarzen en schoenen.



Enkel mijn hemdjes haal ik bij bijvoorbeeld The Sting.
Alle reacties Link kopieren
H&m vero moda only esprit

jeans van LTB

H&m gooi /geef ik weg na 1 seizoen dragen
Alle reacties Link kopieren
Ik kom voornamelijk bij WE, C&A, Vero Moda, H&M (soms), Sting, Lady Sting, Esprit, Pieces.
Whatever we expect with confidence becomes our own self-fulfilling prophecy.
Alle reacties Link kopieren
Goh, zeker een verkapt onderzoekje
Alle reacties Link kopieren
Paule Ka, Louisa Spagnoli en DvF voor de meeste kleding. Tods Prada en Gucci voor schoenen en laarzen.
Op dit moment bij Prenatal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven