Mode & Beauty alle pijlers

Waarom draag jij nep of echt bont?

15-11-2014 10:33 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben heel benieuwd waarom jullie echt of nep bont dragen. Ik vind het zelf vooral zo heerlijk zacht. Het gevoel van zacht bont strelen maakt dat ik in de zevende hemel ben.



Ik zie uit naar jullie reacties.
Geef om iedereen
Ouwe rellerT



En van echt bond dragen kom je in de hel.. Niet de hemel..
Ik vind bont alleen lekker als er een levend wezen in zit. Anders moet ik een beetje ervan in mijn mond kotsen.

Alle reacties Link kopieren
quote:ketller schreef op 15 november 2014 @ 10:50:

Ouwe rellerT



En van echt bond dragen kom je in de hel.. Niet de hemel..

+1

Zo, en dan nu een ............. Slotje!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ik draag geen nep bont, en ook geen echt. En nu?
Alle reacties Link kopieren
Ik draag geen echt bont. En het neppe bont wat op mijn jassen zat is eraf.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Nee joh alleen bepaalde bevolkingsgroepen dragen (nep) bont en daar wil ik niet mee geassocieerd worden. Ik hoor graag bij de hogere klasse in de maatschappij en niet bij die onderlaag.
Alle reacties Link kopieren
Dit topic met jouw motto is overigens een contradictus interminus
Alle reacties Link kopieren
Trollen hebben ook bont.

meestal in fluorcerende kleurtjes.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Ik draag helemaal geen bont uit principe. Hier in de buurt wordt veel oud en tweedehands bont verkocht. Ik kan nog wel begrijpen dat mensen dat kopen maar ik wil er zelf de straat niet mee op.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ik ben heel benieuwd waarom jullie echt of nep bont dragen. Ik vind het zelf vooral zo heerlijk zacht. Het gevoel van zacht bont strelen maakt dat ik in de zevende hemel ben.Een man, net aangemeld, 1 bericht. Ik zeg 'fapfap'.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:ketller schreef op 15 november 2014 @ 10:50:

Ouwe rellerT



En van echt bond dragen kom je in de hel.. Niet de hemel..James?
En toch en toch en toch....



Stel mijn oma zou een prachtige klassieke bontjas hebben en die zou ik krijgen nadat ze zou zijn overleden, zou ik 'm toch dragen denk ik. Ik hou er namelijk niks mee in stand, zoals zovaak als argument gebruikt wordt.
quote:GateKeeper schreef op 15 november 2014 @ 11:04:

Nee joh alleen bepaalde bevolkingsgroepen dragen (nep) bont en daar wil ik niet mee geassocieerd worden. Ik hoor graag bij de hogere klasse in de maatschappij en niet bij die onderlaag.Er zit wat mij betreft een heel groot verschil in de groep die nepbont draagt en de groep die echt bont draagt. De groep die echt bont draagt, is niet echt de doorsnee onderlaag.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag helemaal geen bont.
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind bont echt heel lelijk.
Nou, de ruzie wil niet echt van de grond komen TO. Gooi er nog eens een subversief statement in wil je.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind geen bont dragen onzin. Wat ze aan moeten pakken is het houden in kleine hokjes, het belachelijke afslachten etc. Niet het dragen van bont. Het bont wat er al is weggooien verandert niets aan de situatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 15 november 2014 @ 12:28:

Ik vind geen bont dragen onzin. Wat ze aan moeten pakken is het houden in kleine hokjes, het belachelijke afslachten etc. Niet het dragen van bont. Het bont wat er al is weggooien verandert niets aan de situatie.Dat is de omgekeerde wereld natuurlijk. Een nerts, vos of zeehond wordt niet gefokt om het vlees, waarbij het bont maar een bijproduct is. Die beesten worden gefokt of gevangen voor het bont.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:honingbijtje schreef op 15 november 2014 @ 10:53:

Ik vind bont alleen lekker als er een levend wezen in zit. Anders moet ik een beetje ervan in mijn mond kotsen.





Ik ook.



Nepbont is veel mooier voor een mens. Als het de bedoeling was de mens om bont te dragen, had het wel op je lijf gegroeid.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik vind bont dragen onzin. We zijn hier nou eenmaal geen autarkische Eskimo's, er zijn ruimschoots voldoende minder bloederige alternatieven voorhanden om het lichaam warm te houden en de naaktheid bedekt.
Alle reacties Link kopieren
Ligt er helemaal aan waar het vandaan komt. Konijnen worden aan de lopende band gegeten, konijnenbont kan best ook al is het tamelijk ordinair. Overigens is leer niets anders dan geschoren bont, voor degenen die dus wel een leren of suède jas kopen en dito schoenen en tassen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 15 november 2014 @ 11:43:

[...]





Er zit wat mij betreft een heel groot verschil in de groep die nepbont draagt en de groep die echt bont draagt. De groep die echt bont draagt, is niet echt de doorsnee onderlaag.Tegenwoordig niet meer hoor. Vroeger misschien. Nu is het toch echt grotendeels de onderlaag met hun bontkraagjes.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Op mijn capuchon zit echt bont, nu doet dat merk dat niet meer. Moet ik dan nu mijn jas van 300 eur weggooien? Nou nee.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 15 november 2014 @ 12:41:

Ligt er helemaal aan waar het vandaan komt. Konijnen worden aan de lopende band gegeten, konijnenbont kan best ook al is het tamelijk ordinair. Overigens is leer niets anders dan geschoren bont, voor degenen die dus wel een leren of suède jas kopen en dito schoenen en tassen.Zolang het er niet speciaal voor gefokt of gevangen wordt, maar een bijproduct is zoals leer, maakt het me niet zoveel uit. Beter dan dat het weggegooid wordt, de grens ligt bij mij gewokn bij het speciaal fokken of doden vanwege bont. Alleen voor de ijdelheid van de mens. Dat is best walchelijk.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven