Mode & Beauty alle pijlers

Waist trainer

02-09-2015 10:36 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie dit fenomeen? Een soort korset-achtig ding wat zou zorgen voor een smalle taille. Niet alleen corrigerend, maar gewoon dat je taille daar in de loop van tijd smaller van wordt. Ik kan het mij niet voorstellen dat dit werkt, maar ik zie steeds meer bekende Amerikaanse sterren (oa. Khloe K., Lindsey Lohan, Amber Rose etc.) deze dingen gebruiken en promoten. Hoe zou dit werken? Zou het überhaupt werken? Het lijkt mij zo onwaarschijnlijk. Sterker nog, is dit niet gevaarlijk?
Alle reacties Link kopieren
Interessant onderwerp! Ik ben wel heel benieuwd naar de reacties, heb me dit zelf ook wel afgevraagd. Vanwege de prijs van zo'n waist trainer is het niet zo dat je het 'even' probeert, dan wil je wel weten of het werkt.
| books are a uniquely portable magic |
Alle reacties Link kopieren
Die van de tell sell ofzo? Ik zou het niet aanschaffen nee. Lijkt me beroerd zitten!
Ik lees ook mee! Hoorde er laatst over en ben ook wel benieuwd. Had op internet het een en ander erover opgezocht. Er staat wel duidelijk dat het werkt als een korset en je het dragen ervan ook echt op moet bouwen. Vraag me dan ook af of het resultaat blijvend is.

Denk eerlijk gezegd van niet, anders zouden wel meer mensen het gebruiken toch? Lijkt me bovendien wel rot zitten ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Laulau85 schreef op 02 september 2015 @ 10:45:

Interessant onderwerp! Ik ben wel heel benieuwd naar de reacties, heb me dit zelf ook wel afgevraagd. Vanwege de prijs van zo'n waist trainer is het niet zo dat je het 'even' probeert, dan wil je wel weten of het werkt.Ik ben er gek genoeg ook wel benieuwd naar, maar ik kan mij ook weer niet voorstellen dat het werkt. Vandaag is er toevallig een aanbieding op zo'n "dag-topper" site welke deze voor ¤29,95 aanbiedt, vandaar dat ik mij afvroeg of dit werkt. Ben er nu over aan het inlezen en lees niet veel goeds eigenlijk. Als het bij je werkt, betekend het dat het je organen heeft verplaatst...en dat tijdens het dragen je longinhoud met 30% verminderd... Het zou dan wel weer goed kunnen zijn voor je rug.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb begrepen dat het hier gewoon om een corset/shapeware gaat. Je taille wordt niet echt smaller, maar wordt in elkaar gedrukt. Ja, je kan wel wat afvallen, want over het algemeen zit zo'n ding niet super lekker en sommigen krijgen, doordat organen een beetje in de verdrukking komen, sneller last van de maag en dergelijke waardoor ze minder kunnen eten. Maar door gezond te eten én, zeker belangrijk, te trainen kun je ook heel ver komen. Het is zelfs zo dat als zo'n corset niet de juiste vorm/maat heeft, dit juist slecht voor je is. Doordat het steun kan geven, neemt het werk over van de spieren die dit moeten doen. Deze worden dus slapper/lui, hetgeen kan leiden tot een slechtere houding en juist minder taille.



De concensus is: als je een keertje een strak zandloper figuurtje wilt hebben, kan het geen kwaad (net als met bijna alle shapeware), maar op langer termijn is het geen aanrader, omdat je organen in verdrukking kunnen komen en je spieren slapper kunnen worden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij weer een gevalletje: Wens is de vader van de gedachte. Moet je dat ding dag en nacht aanhouden? want als ik kousen aan heb met te strakke boord, worden mijn kuiten ook smaller, maar dat zakt meteen weer terug in de oude staat als ik die kousen uitdoe. Zo zal het met dat korset ook wel zijn.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Je bent niet wijs als je al je organen naar beneden perst voor een smallere taille.



Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 02 september 2015 @ 13:00:

Je bent niet wijs als je al je organen naar beneden perst voor een smallere taille.



[img]http://i18.photobucket.com/albums/b142/ ... zjv7sv.jpg[/img]Ieeeeeeeuuuww!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Kom op hoor, dan maar geen onnatuurlijk smalle taille. Gestoord gewoon. We slaan echt door in het schoonheids ideaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 02 september 2015 @ 13:00:

Je bent niet wijs als je al je organen naar beneden perst voor een smallere taille.



[img]http://i18.photobucket.com/albums/b142/ ... zjv7sv.jpg[/img]Neem aan dat je om zoiets te krijgen al op heel jonge leeftijd moet beginnen met insnoeren. Zo rond de 12-13
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Khloë Kardashian doet het nog niet zo lang geloof ik hoor







Alle reacties Link kopieren
Nou werd het door een van de heren hier op het forum al aangehaald, maar dit is wel het levende bewijs. Vrouwen (oké, sommige)helpen zelf de gehele emancipatie om zeep. Hoe is dit nou mogelijk? Natuurlijk werkt het maar voor wie doe je dit in vredesnaam? Want ja, het is heel ongezond, het zit vreselijk naar en het resultaat is inderdaad tijdelijk. Als je een blijvend resultaat wilt moet je beginnen op je tiende ongeveer, zoals in de belle-epoque, maar dan moet het altijd aan blijven, want anders ga je dood, omdat je lichaam zelf je ingewanden niet meer kan ondersteunen, dat doet het corset.

En waarom is dat ooit bedacht? Omdat de taille van een vrouw pas smal genoeg is als deze kan worden omvat door één mannenhand.
Je moet het opbouwend dragen, en overigens ook niet te lang, goed laten voorlichten en ook goed kijken waar je hem koopt ! Ik ben echt super blij met mn taille en de mannen ook



Oh en wat ik wel moet mee geven is dat dit niet voor iedereen werkt, iemand die bijv al vrij slank van zich zelf is of een vrij rechte lichaam heeft hier geen baat bij.. Dan zie je dus echt geen resultaat en dat is gewoon zonde van je geld, Het gaat echt om vrouwen die ook al wat curvy zijn, en/of al gevormd.. En meer hun lichaam willen schapen.. Geen afval ding is het overigens ook, het gaat echt om je lichaam beetje in ''model'' te willen brengen.. je ziet eigenlijk vrij snel al resultaat dat was bij mij overigens zo, en echt niet te lang dragen andes rkijg je hele rare verhoudingen
Mwa, waarom accepteer je je lichaam niet gewoon zoals het is? Zo'n taille is onnatuurlijk en dat is gewoon niet mooi.



Niets mis met verfraaien van je lichaam mijns inziens, zolang het maar natuurlijk blijft.
Alle reacties Link kopieren
Sinds vorig jaar ook aan het waisttrainen geslagen en het is wel even wennen maar je ziet zeker resultaat.

Je moet het langzaam opbouwen tot je hem nog 8 uur lang kan dragen zonder ongemak. Mij werden er @ verschillende aangeraden de trainer en de cincher. De ene heeft metalen baleinen en de andere flexibele kunsstof balijnen waardoor je er mee kunt sporten. Het is geen wondermiddel dus hij gaat niet werken als je er alleen mee op de bank zit.



Ik merk dat mijn houding beter is en na 6 maanden was ik 10 cm kwijt rond mijn taille. Het effect is niet zo onnatuurlijk als op de plaatjes aangezien die dames vaak al borst en bilimplantaten hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht serieus dat een waisttrainer een soort hoepel was, waarmee je zoveel minuten per dag mee aan de gang moest. Want geloof me, dat werkt echt.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
quote:BriannaF schreef op 03 september 2015 @ 18:58:

Ik dacht serieus dat een waisttrainer een soort hoepel was, waarmee je zoveel minuten per dag mee aan de gang moest. Want geloof me, dat werkt echt.Heb ik over gehoord. Ze hebben die zelfs met verschillende zwaartes.
Nee natuurlijk werkt dat niet.

Een stukkie stof kan de vorm en de bouw van je lichaam toch niet

veranderen...



Ok ik mag me er niet mee bemoeien aangezien ik een zandloper-

figuur heb en dus van nature een smalle taille ...
Uhm, toch wel. Je spoort niet als je het doet, maar kennelijk kan het







Klikkerdeklik
quote:misschicken schreef op 02 september 2015 @ 13:00:

Je bent niet wijs als je al je organen naar beneden perst voor een smallere taille.



[img]http://i18.photobucket.com/albums/b142/ ... zjv7sv.jpg[/img]Wat gek zeg! Zo een schoonheidsideaal hadden ze nog voor 1900. Toen werd onder een rijkversierd korset de taille met een ongewoon nauw korset samengesnoerd. Dames moesten vaak een onnatuurlijke pose innemen. Ze moesten leed doorstaan om aan het schoonheidsideaal toe voldoen. De prijs voor een onnatuurlijke wespentaille was vaak bewusteloosheid als gevolg van een slechte ademhaling,een beschadigde wervelkolom of letsel aan de inwendige organen (zie je afbeeldingen). Dat was natuurlijk weer veel extremer. Tegenwoordig heb je ook stretchkorsetten die je binnenste organen niet zo samenpersen.
Maar zoals in de fotos op de eerste pagina,dat vind ik niet mooi en gewoon onnatuurlijk. En Tel Sell heb ik niets mee. Gewoon geldklopperij!
Volgens mij ben je niet helemaal goed bij je paasei als je jezelf dat aandoet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven